A lánykérés

225 9 1
                                    

Ati szemszöge:

Véget ért a nap és a koncert, eljött a pillanat, hogy megkérjem életem szerelmének a kezét.

Hazaértünk, Cseni fáradt volt de inkább csak tetette a fáradtságot tele volt energiával, rengeteg erõt kapott a rajongóktól, szerették de nálam jobban senki nem szereti. Megkérdeztem akar e sétálni menni, persze hogy az éjszaka közepén de sebaj.

-Szívem, nem akarsz sétálni?-kérdeztem õ csak nézett hogy nekem elment az eszem.

-Neked elment az eszed. Az éjszaka közepén akarsz sétálni?-mondta majd a szemembe nézett és megcsókolt. A csókunk végeztével komoly tekintettel nézett mintha baj lenne. Néztem hogy mi a baj.

-Mi a baj kicsim?-mondtam és válaszra nyitotta a száját.

-Ati én-én..babát várok tõled. Emlékszel amikor egy pár héttel ezelõtt csináltuk? Nos úgy néz ki létrehoztunk egy életet.-mondta és én sírtam nem tudtam elhinni hogy apa leszek már 20 évesen. Megcsókoltam, megpörgettem a levegõben majd leereszkedtem féltérdre õ is tudta mi lesz de elkezdett könnyezni, elõvettem a dobozkát kinyitottam benne volt egy 24 karátos gyémánt gyûrû ne is kérdezzétek honnan volt annyi pénzem rá, és feltettem a nagy kérdést.

-Nagy Csenge, hozzám jössz feleségül?-tettem fel a kérdést és reménykedtem hogy igen a válasz.

-Igen ezerszer is igen Baukó Attila.-kimondta a boldogító igent felhúztam ujjára a gyûrût felereszkedtem majd megcsókoltam életem szerelmét és a hasára tettem kezeim hátulról átöleltem, még mindig nehéz volt felfogni, hogy babánk lesz. Egy darabig csak ölelgettem szerelmemet aki nyilván ezt élvezte majd megkérdezte, hogy ugye nem csak azért kértem e meg mert terhes.

-Ugye nem csak azért kértél meg mert terhes vagyok?-kérdezte én válaszoltam egybõl.

-Nem azért mert terhes vagy, azért mert szeretlek és veled akarom leélni az életemet.-mondtam és õ megcsókolt. Életem legboldogabb pillanata volt látni szerelmem szemében a boldogságot hogy velem lehet, örömmel tölti el. 

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 23, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Új élet, új kezdetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora