Sikeresen odaértünk és ahogy bejutottunk, az elsõsorba foglaltunk helyet hiszen az a legjobb hely.
A koncert 19.30-kor vette kezdetét, majdnem elájultam, hogy most láthatom, hallhatom élõben.
A koncert viszonylag gyorsan eltelt, a koncert végén lehettünk mikor a színpadra felhoztak egy emeletes tortát amin a 18-as szám volt rajta gyertyákkal amik égtek. Nem értettem mi történik, de valahogy éreztem, hogy ez is anyukám mûve. Ekkor szólt bele, Ati a mikrofonba és a nevemen szólított.
-Úgy tudom, hogy a rajongók között van egy szülinaposunk.-mondta elég kedvesen.
-Kérem, hogy Nagy Csenge fáradjon ki a színpadra!-mondta és én felmentem egy stábtag segítségével. Éreztem magamon az irigy lányok tekintetét ahogy méregetnek de nem foglalkoztam vele csak az érdekelt mi fog történni. Ekkor újra megszólalt a mikrofonba.
-A szülinaposunk kap egy Azahriah-ás pólót ami dedikálva van. Egy képet velem és Desh-el.-ekkor a szám elé tartotta a mikrofont, hogy beszéljek, Úgy nézhettem ki mint egy paradicsom annyira elpirultam, melyik lány nem pirulna el amúgy?
-Köszönöm szépen, õszintén nem számítottam erre mikor anyukámtól a jegyeket kaptam.
-Vagy amikor eljöttem ide meghallgatni Azahriah-t. Õszintén sírhatnékom van, hogy a példaképem köszöntött fel szülinapomon. Köszönöm.-ekkor visszaadtam a mikrofont Atinak.
Õ még szólt pár szót majd meghajoltak és a tortámat is lehozták nekem amit valahogy haza kellett vinnem.
Koncert után:
Enikõvel úgy döntöttünk elmegyünk mekibe enni mivel nagyon éhesek voltunk és a tortát csak otthon akartuk megenni. Be is mentünk a Mekibe kikértük a kaját és ettünk. Amikor megpillantottam Atit és Desh-t akik éppen akkor léptek be az épületbe próbáltam nem feltûnõen nézni õket fõképp Atit nem.
De Attila észrevett minket így nem ért sokat a tervem.
Leültek mellénk és köszöntek ez mellett jó étvágyat kívántak.
-Sziasztok!-mondta Attila kedves lágy mosollyal az arcán. Mivel Enikõ köpni-nyelni nem tudott a meglepettségtõl így én köszöntem helyette is.
-Sziasztok!-köszöntem majd beszélgetésekbe kezdtünk elmondtam mik a terveim a jövõmre nézve és hogy Pestre fogok költözni.
-Sok sikert hozzá, Csenge!-mondta Attila egy mosollyal az arcán.
-Köszönöm.-mondtam elpirulva.