A randi

405 19 1
                                    

Másnap reggel

Reggel szokásosan ébredtem de most már a saját lakásomban. Olyan jó érzés volt külön élni bár azért hiányoztak a szüleim. De mindezt segített túlélni, hogy ma randizom Azahriah-val vagyis Attilával.

Jézusom most gondoltam bele Attilával randizom uram-atyám. Elkezdtem rögtön azon gondolkodni mit vegyek fel. Sõt egésznap valami ütõs ruhán agyaltam. Na de miért is izgulok ennyire? Szerintem a helyemben minden lány izgulna ha Azahriah-val randizhatna. Na de mindegy készülõdni kezdtem mikor ráeszméltem, hogy reggeliznem is kellene egy kicsit, hogy legyen energiám készülõdni. Szóval rendeltem mekibõl reggelit kifizettem a futárt és megreggeliztem majd elkezdõdött az órákig tartó készülõdés. Délután 1 óra volt mikor ténylegesen elkészültem. Kivasaltam a hajamat, sminkeltem.

Már csak a ruha volt hátra. Kiválasztottam a szekrényembõl egy fehér blúzt és egy fekete farmer nadrágot tudtam, hogy nem kéne hosszú és fekete nadrágot nyáron de ez volt a stílusom. Így jól éreztem a magam a bõrömbe.

14.00 óra a randi kezdete

A csengõ hangjára eszméltem fel az álmodozásból. Kinyitottam az ajtót és ami fogadott az a látvány amire nem számítottam. Ott helyben megcsókoltam volna ha tudom hogy kell. Végül köszöntem.

-Szia!-mondtam zavarodottan.

-Szia! Szépség.-mondta gyönyörködve a kinézetemen.

-Mehetünk?-kérdezte érdeklõdve.

-Igen.-mondtam izgulva hova megyünk mivel nem mondta el.

Sétáltunk egyet és egy parkban kötöttünk ki, még mindig ismerkedõ fázisban voltunk. Beszélgettünk az iskoláról, hogy az utolsó évem lesz a gimiben így is be kellett illeszkednem a suliba pluszba megnyerni a tehetség kutatót is. Az utóbbi egy hét múlva lesz. Már gyakoroltam a számomat mielõtt költöztem volna de volt még egy hetem gyakorolni. Attila megkérdezte milyen számot fogok elõadni.

-Na és milyen számot adsz elõ?-mondta érdeklõdve.

-Az egyik saját szerzeményemet.-mondtam boldogan. A címét nem akartam elárulni mivel egy szerelmes dal volt felé így megkellett hívnom a TK-ra, hogy hallja.

-És mi a címe?-kérdezte érdeklõdve a dal iránt.

-Nem mondom meg. Gyere el! A tehetségkutatóra és nézz meg illetve hallgass meg!

-Rendben. Ott leszek.-ekkor megfogta a kezemet és közelebb húzott magához és megcsókolt. Az elsõ csókom vele volt és valami eszméletlen volt, pillangók a gyomromban a szenvedély és stb. tudjátok.

Zavarban voltam ami érthetõ volt hisz még ezelõtt nem csókolóztam. Attila értetlenkedve nézett azt hitte nem volt jó a csók.

-Mi a baj? Nem volt jó a csók?-nézett kicsit zavartan.

-Semmi baj nincs és jó volt a csók nyugi csak ez volt az elsõ csókom. Ezelõtt nem csókolóztam még.

-Oh, nem mondtad. -nézett, õ is zavarban volt akárcsak én. Még beszélgettünk a csókról és, hogy mi lesz akkor ha megnyerem a TK-t na meg a suliról amirõl kiderült, hogy abba a suliba fogok járni ahova õ járt 9.-be és mind tudjuk mi történt ugyebár. Kezdtem kicsit félni bár nem voltam az a könnyen manipulálható típus mégis éreztem hogy szörnyû tanévem lesz.

A randi után

Úgy este 7 óra lehetett mikor haza értünk. Köszöntem volna el egy sziával de akkor egy csókkal félbeszakította a mondani valómat. Nem mondom meglepett de ekkor feltette a kérdést amire még nem számítottam az elsõ randink után.

-Figyelj, lenne egy fontos kérdésem.

-Mi lenne az?-kérdeztem érdeklõdve.

-Lennél a barátnõm?-feltette az eget rengetõ kérdést. Én meg lefagytam nem tudtam válaszolni rá kapásból de végül igent mondtam.

-Igen lennék ezer örömmel.-felcsillant a szeme a boldogságtól. Én is boldog voltam, hogy végre van valakim meg hát szerettem Atit. Végül elköszöntünk egymástól bementem a lakásomba és lezuhanyoztam majd egy darabig még álmodoztam és Ati üzenete zökkentett ki. A beceneveket beállítottuk már...így nálam õ Ati volt én meg Cseni.

"Ati: Szia, alszol már?"

"Cseni: Szia, nem még nem alszom."

"Ati: Arra gondoltam átmehetnék és esetleg beszélgethetnénk."

"Cseni: Jó ötlet."-Válaszoltam meglepve hisz még nem volt fent nálam. Meg eleve nem értettem a szándékát. Szerettem sõt õ is szeretett de elsõ randi után fura volt egymás lakásán kikötni. Amíg töprengtem õ már csengetett is.

Új élet, új kezdetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora