Pohľad Justina :
Justin Bieber:
Neuveríš,ale práve sa dohadujem so Scooterom kde budem mať ďalší koncert
Sue Miller:
Neuveríš,ale som na večeri s Adamom Levinom 🙃
Justin Bieber:
kravina 😝Prečo mi nechceš niečo veriť?Sue Miller:
Lebo je úplne nereálne aby mi na fb písal Justin Bieber,
pod jeho skutočným menom a písal mi,že som pekná a má ma rád 😀Sue Miller:
Viac pravdepodobné je to,že dnes pôjdem na párty a nahá budem tancovať na stole
Neuberánil som sa a zasmial sa nad tou predstavou.Aj keby mi ten tanec mohla predviesť.Pokrútil som hlavou a začal rýchlo odpisovať.
Justin Bieber:
😂
Len to,prosím nerob,ok?Svoju nahotu si nechaj pre mňaSue Miller:
Som rada,že sa bavíš. Neboj,nahá dnes nebudem tancovať.Až tak zúfalá nie som. A keby si ma chcel vidieť nahú,tak...
Ja: Tak?
,,Justin!"pozrel som sa hore,keď Scooter treskol dlaňou do drevenej dosky stola.Zodvihol som obočie,na znak toho,aby pokračoval.
,,Neviem,čo je na tom mobile tak zaujímavé,ale pýtal som sa kde chceš mať prvý koncert?" bol som zmetený.
,,Nedohodli sme sa iba na jednom?Veď zajtra natáčam s Carly videoklip.."prekrútil očami a skôr ako som nejak zareagoval,môj Iphone si schovával do zadného vrecka s novo prichádzajúcou správou.Zaúpel som.Naozaj som chcel vedieť,čo by sa stalo.
,,Ten mobil dnes nedostaneš."Vytreštil som oči.,,To nemôžeš!"zakričal som ako ufňukaná pubertiačka.Zasmial sa.
,,Ale môžem a ty to veľmi dobre vieš."mrkol na mňa.Povzdychol som si,plne vedomí,že mi ho nevráti,kým všetko nedoriešime.,,Dobre,začnime."
****
,,Už mi ho dáš?"pokúsil som sa o milý tón.Na jeho tvári vznikol prešibaný úsmev.,,Najprv mi povedz,kto je to Sue."zúžil som na neho oči.,,To nech ťa nezaujíma.Už sme všetko vyriešili,doriešili,teraz chcem svoj mobil."natiahol som k nemu ruku.
,,Takže to je tá,do ktorej si zabuchnutý?"koľko má tento chlap rokov?,,Nie som do nikoho ako ty hovoríš,zabuchnutý.Je to len kamarátka."
,,Preto sa teraz usmievaš?"nechápavo som sa na neho pozrel.,,Neusmievam sa." ,,Usmievaš. A nepopieraj to ,Justin.Len chcem aby si vedel,že je to dosť nebezpečné."hodil mi mobil a ja som ho len tak tak chytil.,,Ďakujem."sarkasticky som povedal a hodil sa s mobilom na bielu pohovku,zapínajúc môj biely IPhone.V poslednom čase si moc kupujem biele veci.
,,Nemusíš sa báť,vôbec nevie,že som Justin Bieber.Aj keď jej to stále píšem."zadal som svoj pin.,,Justin!"zdvihol som na neho pohľad.,,Áno,to je moje meno."zasmial som sa na svojom vtipe,aj keď to nebolo vtipné.Začali mi chodiť správy,za celý deň.A jediné,na čo som sa zmohol bolo, vytreštiť oči.
,,Prestaň sa s ňou zahrávať."prikývol som,aj keď neviem na čo,lebo som si začal čítať jej správy.
Sue Miller:
Večer ti dám vedieť
Sue Miller:
Kde si?
Sue Miller:
Nudím saaaaaaaaaa 😞
Sue Miller:
Vyzerá to tak,že tu nie si
Sue Miller:
Logika,že?Niesi tu s ja som to zistila,lebo si mi neodpísal.
Sue Miller:
Nabudúce ma upozorni,že si nemám dať pivo a vodku,dobre?
Sue Miller:
Bože,mne je zle
Sue Miller:
Čítam si našu konverzáciu od začiatku 😂
Sue Miller:
Vieš,že si mi asi týždeň dozadu písal,že mi povieš kto si?Mohol by si mi to napísať teraz
Sue Miller:
Myslím,že ťa začínam mať čoraz viac rada❤️
Justin Bieber:
Nepi prosím ťa
Prepáč ale už nemám odvahu ti napísať,kto somJustin Bieber:
Viem,že za teba hovorí alkohol Nabudúce,nechoď na párty,kde máš iba jednu kamarátku,ktorá ťa nechá opíjať sa a ako teda?Čo by sa stalo,keby som ťa chcel vidieť nahú?
Sue Miller poslal/a obrázok:
Môj dych sa zadrhol,keď som videl jej dokonalú postavu,len v čiernom spodnom prádle.
Sue Miller:Mohol by si mi dať posledné kúsky dolu zubami 😈 .Stačí len povedať,kto si a som celá tvoja;)
Sue Miller:Som hriešnica,keď som sa urobila s myšlienkou,že si to ty a dolu sú moji rodičia?
😇'+??(-;/;(___"___(+;@??'@&?'#*+'(&*
Ahoooooooj :3 ja Vás milujem,zlatíčka :3 Ešte teraz som mimo z vašej podpory ^.^
Časť venujem @MonaMonsek,dúfam,že sa ti páčila :3
Nevadí vám,že tam nepíšem celé ich konverzácie a rýchlo preskakujem dej? :/Ako ste si všimli,keď písal Justin,dala som tam Ja,a tak to budem robiť aj pri Sue .Takže keď bude časť z pohľadu Sue,namiesto jej mena tam bude Ja .Dúfam,že to nevadí.
A teraz sa priznajte,koľké z Vás vedeli,že Justin bude Justin? :D asi každá,že?Priznám sa,že som tam chcela dať napríklad niekoho z 1D alebo 5Sos,ale nemohla som :P
Lásky,urobili by ste pre mňa pár vecí?
Ak poznáte tu na Wattpade nejaký dobrý príbeh(len nech to neni nič so Selenou,5Sos a podobne,môže to byť s Harrym ;))rada by som bola aj za prepis nejakej naozaj dobrej knižky;)- pošlite mi to do komentu.Strašne sa nudím doma :P
Poznáte nejakú babu,ktorá by mohla hrať Sue?Okrem Seleny,Lucy Hale,Lily Collins a Taylor Swift môžete ktorú koľvek :3
Ďakujem,a chce niekto venovať ďalšiu časť?
CITEȘTI
Láska cez internet ✔
FanfictionUpozornenie: Príbeh prebieha korekciou Rok vydania 2015 Prijať alebo neprijať správu od neznámeho? Čo ak je na druhej strane toho falošného účtu tučný šesťdesiatnik? Prijať