9.)

1.4K 89 3
                                    

,,Prosím,buď už o ňom ticho."zaškemrala som.Pokrútila hlavou.,,Nie,naozaj chcem všetko počuť."Zakývala som hlavou.,,Nemám ti už čo povedať.Všetko,čo si pamätám,som ti povedala."Jej štíhle ruky sa objavili na mojom páse,keď som otvárala vchodové dvere.

,,Prosím.Ja viem,že si s ním nespala,ale určite bol aspoň bozk.A keď je to s Jaxonom,určite si to musíš pamätať."Vošli sme dnu a ja som si jej ruky dala zo seba dolu.,,Ak mi s ním nedáš pokoj,pôjdem do mojej izby pre nabíjačku."Zasmiala sa jej zvonivým hlasom.Vyzliekla som sa z bundy a z hlavy si stiahla čapicu.Nech už skončí zima.

Ozval sa zvonček,a pretože sme s Ellie boli ešte stále pri dverách počuli sme to hneď.Prekvapene sme sa na seba pozreli a ja som otvotila dvere.

Naskytol sa mi pohľad na kvety.Presnejšie;na veľa bielych ruží na dlhej zelenej stopke.

,,Je doma Suzan Miller?"ozvalo sa spoza kvetín.Až vtedy som zistila,že vonku mrzne poslíček.Pozrel sa na mňa.,,Prepáč,ale je naozaj zima.Povieš mi,kde je?"Pokrútila som hlavou s pokračujúcim šokom.

,,No-ehm t-to som..to som asi ja."Zamrkala som,aby som zistila,či niesom v sne.,,Dobre,mohol by som vám to niekde položiť?Musíte niečo podpísať."Rýchlo som prikývla a odstúpila od dverí.,,Dajte to do kuchyne.Druhé dvere vľavo."Ako som povedala,tak aj urobil.

,,No kurva!"zachrapčala Ellie.Strelila som po nej pohľadom.Jej ruka zakrývala jej ústa a jej oči boli doširoka otvorené.,,Kto ti to poslal?Nie,nehovor.Určite to poslal Jaxon.On má tento štýl."Zamračila som sa na ňu.Neverila som,že to bol Jaxon,lebo mi niečo hovorilo,že to bol môj Justin.

,,Tu to podpíšte."Prišiel za nami poslíček a pred sebou držal papiere na tvrdej doske a v druhej ruke držal pero.Otvárala som ústa,že sa spýtam,kto mi to poslal,ale moja najlepšia kamarátka ma predbehla.

,,Ten, kto to poslal bol Jaxon Wintser?"Chlapec sa na ňu zmätene pozrel.,,Nie slečna,žiadny Jaxon Wintser."V bruchu sa mi prebudil spiaci roj motýľov.Ja som to vedela!Určite mi to poslal on!

Dychtivo som podpísala papiere a nechala tam tích dvoch samích a skoro behom prešla do kuchyne.Boli krásne.Neviem koľko ich bolo,ale bolo ich dosť a boli moje.Prišla som k nim a zľahka po nich prešla prstami.Ich sladkú vôňu som cítila už odo dverí,ale sklonila som hlavu a zatvorila oči,keď som dýchala tú neodolateľnú vôňu.

,,Ten chalan je celkom milý."Vyrušila ma Ellie.Otočila som sa k nej s jemným úsmevom.Stála opretá o zárubne dverí.

,,Povedal,že ich je presne tridsať a vnútri je nejaká obálka.Máš to hneď pozrieť.A ešte som zistila,že je to od nejakého divného muža,ktorý sa predstavil Benjamin Hendrick."Úsmev mi z tváre zmyzol a nahradil ho vážny výraz.,,Ben-Benjamin?"

,,Benjamin Hendrick.Prišiel do ich obchodu v čapici,v slnečných okuliaroch a kapuci.Vyzeral najviac na dvadsať päť rokov.Viac nevedel."Prikývla som,aj keď sama neviem,prečo a radšej začala hladať obálku.Naozaj som si myslela,že sú od Justina a nie od..koho?To meno si ani neviem zapamätať.Snažila som tú obdĺžnikovú vec nájsť a pritom premýšľala,kto  by to len mohol byť.

Skoro v strede kytice som zbadala papier v maslovej farbe.S ťažkosťami som ho vytiahla a zistila,že je to asi tá obálka.Jazykom som si prešla po perách a roztrahala jej vrch.Roztiahla som ju a uvidela tri papiere.Keď somich vytiahla,dva z nich boli lístky.Lepšie som si ich pozrela.Boli na Rihannin koncert,ktorý je zajtra!

,,Čo to,kurva,je?!"vykríkla som a stále zízala na ten prúžok v mojich rukách.Niekto mi poslal lístky na Rihannu!To je,niekto by povedal-strašidelné-,ale ja som z toho bola v šoku.Cítila som ako sa mi hrnú slzy do očí a nakoniec som to nevydržala.Začala som skákať na mieste a kričať.Ja mám lístky na Rihannu.Kurva áno!!!Keby mi nebola zima,idem to vykričať von.

Láska cez internet ✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن