,,Justin?"Ospalo som sa porozhliadla po izbe,no jediné,čo som uvidela boli rozhádzané periny po mojej ľavici.
Sadla som si,prikrývku som si potiahla vyššie,niekde nad prsia a prstami som si nedbalo prečesala vlasy.
,,Justin?"znovu som povedala jeho meno,tentoraz hlasnejšie.Sklonila som sa k zemi,kde som mala nohavičky.Bola som zmätená,keď som si sadla na kraj postele a po svojich nohách som si ich naťahovala.Keď som ich mala na sebe,postavila som sa a prešla podel postele k môjmu čiernemu malému zavazadlu.Chlpatý koberec ma príjemne šteklil na chodidlách.
,,Zlato,si tu niekde?" Spýtala som sa,aj keď som tušila,že sa odpovede nedočkám.Oblizla som si pery,a vytiahla som si z kufru čiernu tieľkovú podprsenku.Postavila som sa a obliekla som sj ju.
Môj mobil začal zvoniť,s tónom melóndie Girls od The 1975.Kabelku som mala hodenú na molom béžovomm gauči,takže som si šla k mobilu a sadla som si na pohodlný madrac.Zdvihla som to.Áno,tešila som sa na Ellie.
,,Dobré ráno."Zaštebotala som s úsmevom.
,,Ahoj zlato!Ako sa tam s Justinom máte?" Nadýchla som sa a moje oči prešli na rozhádzanú postel.
,,Sakra dievča!Včera/dnes to bolo skvelé." privrela som oči,nad spomienkou,ktorá mi roztriasla nohy.
,,On..on bol skvelý.Robili sme to skoro na všetky spôsoby a robil všetko,čo som chcela.Jeho ruky..boli všade kde som potrebovala.Jeho ústa boli aj tam,kde som nevedela,že je možné ich tam mať.A len nad myšlienkou,ako mi to včera urobil,kurva,dobre jazykom,dostávam orgazmus.",,Mmmhm.To znie akoby si sa včera bavila." Zasmiala sa.
,,Ja som bola včera nie v siedmom nebi.Bola som v ôsmom..A ak existuje nejaké vyššie a lepšie,tak som bola tam."
***
,,No tak zlato.Urob sa pre mňa."Zašepkal pri mojom uchu.Slabo tlačil na to správne miesto a jeho prsty masírovali môj klitoris.Vzdychla som a nohy pevnejšie obalila okolo jeho pása.Potiahla som ho za vlasy,keď som sa prehla v chrbte a stiahla som sa okolo neho.
Teplo vybuchlo v mojom vnútri.Či už z tlaku,ktorý vytváral slastný pocit v mojom vnútri,alebo z jeho orgazmu,keď explodoval hlboko vo mne.
Naozaj netuším,ako ma prehovoril k tretiemu kolu,keď už som odpadávala po druhom,ale keď už bol vo mne,bolo mi to jedno.
Jeho hlava odpočívala na mojom pleci.Pobozkal ma na krk a ja som sa zachvela.
,,Toto ma nikdy neomrzí."Povedal v blízkosti môjho ucha.Roztopene som sa usmiala a zhlboka dýchala.Pomaly som ho nechtami škrabkala po pleci a sem tam obkreslila nejaké písmeno jeho tetovania.
V jednej dlani som ešte stále držala jeho hebké vlasy.Potiahla som ho za ne,nie príliš silno,no zase aby to stačilo na to,aby som ho prinútila sa na mňa pozrieť.
Zahľadela som sa do jeho očí a vážne sa zatvárila.
Akoby vedel,že túžim po jeho bozku,natiahol krk ku mne,jazykom si prešiel po svojich mäkkých perách a pobozkal ma.Zamručala som mu do pier.
Keby som nebola dolu celá ubolená,možno by som v bozku pokračovala,no nemohla som.Odtiahla som sa od neho,na protest zavrčal.Určite myslel na to,ako ho do mňa znovu narve(akoby som ja na to nemyslela).Pokrútila som hlavou.,,Prepáč,ale všetko ma bolí."Jeho tvár zjemnela.
,,To ja sa mám ospravedlňovať.Prepáč,budem sa ovládať."Venoval bozk môjmu čelu a odtiahol sa odo mňa.
Pritiahol si ma za pás k sebe a bozkával ma na pleci.,,To šampanské už určite bude teplé." Po chvíli som prehovorila.Neviem prečo ma to napadlo.Možno som len chcela nejako odvrátiť svoju myseľ od sexu.A fungovalo to.
Až niekedy o druhej v noci,keď sme dopili fľašu,sme poháre odložili a šli spať.A za čas,čo sme boli hore,sme toho prebrali naozaj veľa.
YOU ARE READING
Láska cez internet ✔
FanfictionUpozornenie: Príbeh prebieha korekciou Rok vydania 2015 Prijať alebo neprijať správu od neznámeho? Čo ak je na druhej strane toho falošného účtu tučný šesťdesiatnik? Prijať