16.)

1K 62 2
                                    

JUSTIN:
,,Takže.."

,,Takže.."Zapakoval som s úsmevom po nej.Zasmiala sa,čo prinútilo moje srdce poskočiť.

Ešte s úsmevom si podoprela hlavu.
,,Žiarlim na Xéniu."

Tentoraz som sa zasmial ja.,,Prečo prosím ťa?"

,,Lebo...uh...mohla ťa bozkávať pred kameramanmi.Pred celým štábom.A pred miliónmi ľuďmi.A nezabudnime na to,že ti oblizovala telo." Mrkla na mňa.

Pokýval som hlavou.,,A vieš čo?"
Tváril som sa,že rozmýšlam.,,Mala by si žiarliť na ňu."

Prekrútila očami.A prisahám,že ak by sa dalo cez kameru zabíjať,som mŕtvy!Oprel som sa o stoličku.

,,Vieš...niektoré Belieberky si ešte stále myslia,že s ňou niečo mám...alebo som niečo mal."pozoroval som jej reakciu.Zuby mala k sebe pevne stisknuté.Zadržal som smiech.

,,A za to ju neznášali.Mhm,dostala pár krát ponuku,že ju niekto zabije.A niektoré boli naozaj zaujímavé.Kto by nechcel zomrieť na húsenkovej dráhe?!" Rozpriahol som ruky vo "vážnosti" situácie.

,,Ty si debil až sa hanbím aj za teba."V jej hlase boli stopy smiechu.,,No aj tak si do toho debila zbláznená."hravo som na ňu mrkol.

Jazykom si navlhčila pery a rukou si prehrabala vlasy.

,,Nooo...Zbláznená neni to správne slovo,ale okej.Berme to tak,že som do teba buchnutá."Zývla si.Zrakom som zabehol k oknu.V New Yorku je teraz asi jedenásť hodín večer.

,,Si unavená,že?"Starostlivo som sa spýtal.
Mykla rukou.,,Ani nie-"znovu si zývla.,,..fajn,možno trochu,ale aj tak by som nemohla zaspať."Vytvorila slabý úsmev.

,,Si doma alebo na hotely?"
,,Doma,prečo?" Sueiné oči sa roztomilo zvedavo otvorili do korán.

,,Choď si dať mlieko s medom,a choď spať.Nepotrebujem sa zajtra stretnúť so zombie.Aj keď priznávam ,bola by si ten najkrajší zombie zo všetkých."
Zamračila sa.,,Vyhadzuješ ma?Povedz mi narovinu ak tam máš nejakú krásnu francúzsku." Naklonila sa pri kameru a hľadala niekoho za mnou.

,,Ja som ti to nepovedal?"Prehrabol som si vlasy,keď som uvidel jej prsia natisknuté k sebe.
,,Dnes tu mám spoločnosť."

,,Prestaň si zo mňa robiť srandu,Bieber.Len preto,že si neodolateľný a v posteli dokážeš so mnou divy,nemusíš mi roboť napriek."

,,Nie nie nie,počkaj.Chcem ti ju predstaviť.Myslím si,že ju poznáš.Pár krát ste sa už stretli."
Zaklonil som hlavu a "hľadal" niekoho.

Potom som sa pozrel sa na svoju ruku.Zdvihol som ju do kamery.

,,Sue,zoznám sa s mojou ľavačkou.Ľavačka,toto je tá baba,ktorú si predstavujem,keď po sebe s tebou jazdím."Obaja sme sa rozosmiali.

,,Tak a teraz do postele,zlato."Rozhodol som.

,,Budem odpočítavať minúty tvojho príchodu.Dobrú noc ,láska."

,Dobrú noc a krásne sny."

Poslali sme si vzdušné puse a Sue odložila notebook na stolík vedľa svojej postele a ona sa zakryla až po krk.Sledoval som ako zaspáva a potom som vypol svoj macbook a vybral sa dolu do reštaurácie.

Láska cez internet ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora