Sedela som u mňa v izbe na svojej posteli a na notebooku surfovala po internete. Dnes mi môj dejepisár zobral mobil a ževraj ho dostanem naspäť, keď mi pre neho príde mama.
Ale za takú kravinu mi ho zobral.
Dopísala som poslednú správu "Justinovy"a mobil si dala do lavice. Učiteľ začal hovoriť o druhej svetovej a bol do toho tak zabraný, že si ani nevšimol ako pri mňa prišiel môj spolužiak Jaxon. V poddrepe sedel pri mne a držal sa mojej stoličky. Jeho čierne krátke vlasy mal rozhádzané akoby si ich dnes nestihol učesať.
,,Vieš, Sue, napadlo mi, že by sme si mohli spolu niekedy vyraziť. Čo na to povieš?"zodvihol svoje obočie. Zasmiala som sa. ,,Prepáč, ale nemôžem." Ospravedlňujúco som pokrčila plecami. Povzdychol si.
,,A kedy budeš mať čas?" s nádejou sa na mňa pozrel hnedými očami. Kúsala som si spodnú peru a očkom sa pozrela na učiteľa. Ten stále niečo hovoril o vojne a nás si nevšímal.
,,Teraz toho mám naozaj dosť, ale čo tak v sobotu?" usmiala som sa. Jeho očká sa rozžiarili. ,,Ďakujem. Teším sa, ahoj."otočil sa a kačacím krokom sa vrátil na svoje miesto.
Niekedy mám pocit, že moji spolužiaci majú šesť a nie devätnásť.,,Hej, Sue!"šeptom na mňa zakričal Matt .Otočil sa na svojej stoličke ku mne. ,,Koľko je hodín?"spýtal sa. Usmiala som sa a ukázala mu nech chvíľu počká. Z lavice som si vytiahla mobil a pozrela sa. Čas som mu povedala.
,,Mobil!" počula som dejepisára. Úprimne som si želala aby to povedal niekomu inému, ale bolo to smerované ku mne.
,,Budem ešte dlho čakať? Ten mobil, slečna." pozrela som sa na neho, na svoj mobil a späť na neho. ,,Ale ja som si len pozerala čas." potichu som povedala.,,Dajte mi ho. Nech si preňho príde jeden z rodičov." prišiel pri moju lavicu a vytrhol mi ho z ruky. Niekto vzadu sa smial a mne sa do očí tlačili slzy. Ani nie kvôli tomu mobilu, ale kvôli tomu, že zase bude doma peklo.
A teraz som bola tu. Ani neviem kedy naposledy som bola na notebooku. Väčšinou som na mobile alebo v škole na počítači. Mama mi dala tri týždne zaracha a môj mobil neuvidím týždeň. Môj úbohý mobil.
Prihlásila som sa na facebook a sama som už poriadne nevedela, aké mám heslo.
Justin Bieber:
Si vlhká? 🔥
Justin Bieber:
Nechoď preč
Justin Bieber:
Dobre, ale hneď po hodine mi odpíš, ok?
Justin Bieber:
Nenapísala si mi 😔
Justin Bieber:
úprimne, začínam sa o teba báť. Sú to už štyri hodiny a prihlásená si tu skoro 24/7
Justin Bieber:
zlato?
Justin Bieber:
daj mi o sebe vedieť
Justin Bieber:
Naozaj sa o teba bojím
Justin Bieber:
Keď sa ti niečo stalo, ja sa to ani nedozviem
Justin Bieber:
Toto už nieje vtipné!
Justin Bieber:
Musím ísť, ok?Ale keď tu budeš, odpíš mi prosím 😔
Sue Miller:
Ahoj:) som v poriadku, len mi zobrali mobil
Justin Bieber:
Takže si v poriadku?
Sue Miller:
Áno:)
Justin Bieber:
Odľahlo mi. prečo ti zobral mobil?
Sue Miller:
pozrala som si, koľko je hodín
Justin Bieber:
To ti ho môže len tak zobrať?
Sue Miller:
áno
Justin Bieber:
hajzel 😠
Sue Miller:
:DD moja reč
Sue Miller:
naozaj si sa o mňa bál?
Justin Bieber:
Áno 😶a moc.
Justin Bieber:
Vieš, lebo ťa mám rád ❤️
Sue Miller:
Kecáš
Justin Bieber:
Nie, je to pravda 🙂 . To pomyslenie na to, že by sa ti niečo stalo...
Sue Miller:
Ale som zdravá a živá:-)
Justin Bieber:
Ako sa dá byť zdravý, keď si mŕtvy? Tomuto som živý a zdravý som nikdy nechápal
Sue Miller:
:DD neviem
____________________
Naozaj vám ďakujem za vote! :O ešte vždy som v šoku! :3 len chcem povedať,že sexting(alebo sexchat)tu nebude!
ESTÁS LEYENDO
Láska cez internet ✔
FanficUpozornenie: Príbeh prebieha korekciou Rok vydania 2015 Prijať alebo neprijať správu od neznámeho? Čo ak je na druhej strane toho falošného účtu tučný šesťdesiatnik? Prijať