Časť vďaka mojej zlatej @DM2001 (ty špina-_- blbá kapusta)
(prepáč zlato,viem že si čakala niečo 'humorné'
užite si ju <3Pohľad Justina:
Kurva,kurva,kurva!Dva-týždne-dva-skurvené-týždne.Štrnásť dní si so mnou nepíše,blokla si ma a terez mi vydrbaný facebook vypisuje,aby som si overil svoj účet.Všetko sa rúca.Chýbajú mi tie jej písmenká,ktoré mi vždy zlepšili náladu-vždy.
Mám chuť zavolať Scooterovi,nech všetko na nasledujúci týždeň zruší a nech mi pošle lietadlo do New Yorku.Najradšej by som šiel za ňou a spýtal sa jej,prečo ma ignoruje.Čo som jej napísal,keď som ju,zrejme,urazil?Posledná správa,na ktorú mi odpísala bola,keď sa opila.
Zhlboka som sa nadýchol,nohy rozkročil a celým chrbtom sa oprel o stoličku,aby sa mi lepšie sedelo.
Mobil mi vo vrecku zavibroval a ja s nádejou,že je to Sue,som ho rýchlo vybral,práve keď displej zhasínal.Odomkol som ho,ale hneď ho hodil na stôl.
Prišla mi smska od Scootra.Nezaujímalo ma,čo v nej je-nech je to hocičo,náladu mi to nezlepší.
,,Zlatko,mal by si si ísť ľahnúť.Máš veľké kruhy pod očami."popri mne prešla mama a roztrapatila mi vlasy.Prekrútil som očami,ale na perách mi vznikol úsmev.Aspoň že môžem byť pár dní s mamou.,,Mami,je len deväť hodín,vážne chceš aby som šiel spať?"zdvihol som na ňu obočie,čo ju donútilo za zasmiať.Je to niečo smiešne?
,,Justin,tie kruhy by pokojne mohli použiť na Hula-Hup.Choď si ľahnúť a dobre sa vyspi.Dobrú noc."pobozkala ma do vlasov a odišla.Vážne vyzerám tak hrozne?Zobral som si mobil a pozrel sa do čiernej obrazovky.Bolo to horšie,než "hrozne".
Znovu sa mi rozvietil displej,tento krát to bolo upozornenie z instagramu.Zase som to nechal tak a dal na radu mami.Po sprche som si ľahol do postele a s myšlienkou na Sue,zaspal.
Zobudil som sa celý obklopený perinami.Bože,nechápem na čo je vo februári také teplo.Zavrčal som do vankúša a prikrývku zo seba odkopol.Nechcene som sa otočil na chrbát a studený vzduch ma hneď ovial.Konečne.
,,Dobré ráno,mami."pobozkal som ju na líce a z misky jej zobral kúsok jabĺčka.Neviem čo ide robiť,ale vyzerá to naozaj skvelo.
,,Skôr obed,ale nevadí.Ako si sa vyspal?"spýtala sa ma a pri Tom stále krájala ovocie.Veľkým,ostrým nožom a strašne rýchlo.Nečudujem sa,že každý týždeň chodí na manikúru.
Oprel som sa o kuchynský pult a ruky si založil na hrudi.
,,Celkom fajn."usmial som sa a prstami si prešiel cez vlasy,čím som si ich dal do zadu.,,Ozaj,Justin."zrazu povedala a pozrela sa na ponad plece na mňa.A stále krájala.
Mykol som jej smerom hlavou nech pokračuje.,,Niekto ti volal.Asi päť krát.Nechcela som ťa budiť."nechápavo som zvraštil obočie.Mobil som mal pri sebe,nie?Začal som ho hľadať po vreckách čiernych teplákových kraťasov,no nebol tam.,,Obývačka."so smiechom mi poradila mama.Rýchlo som tam vbehol a práve mi telefón zazvonil.Schmatol som ho do ruky a stlačil 'prijať'
,,Je mi jedno,koľko máš miliónov,Justin.Keď volám,máš to zdvihnúť."Ouu,niekto je tu nasratý.Nastalo desať minút,keď som sa mu ospravedlňoval a potom mi konečne povedal,prečo mi volal.
,,Vieš...už by si mohol konečne začať normálne koncertovať,Justin."povzdychol som si.O tomto rozmýšľam hneď po Sue.,,Viem Scooter.A vážne sa na to teším,len si nemyslím,že niekto príde na moje koncerty po minulom roku."vyprskol smiechom.
,,Ty,Justin Drew Bieber sa bojíš takej sprostosti?! nerob si zo mňa srandu.Polovica planéty ťa zbožňuje.A preto máš zajtra koncert v New Yorku."ďalej som počuť nemusel a na tvári mi vznikol veľký úsmev.Pohľad Sue:
,,Bež do izby!"zakričal otec.Poslala som mu pár pohľadov,ktoré hovorili za všetko-dnes ho neznášam.Sarkasticky som sa usmiala a bež slova odišla do mojej izby.V nej som otvorila šuplík a vytiahla si z nich mobil a slúchadlá,ktoré som si hneď zapojila a nasledovala hodina depresívnej chvíľky.Keď mi začala hrať Demi a jej Nightingale,slzy mi začali stekať po lícach a dopadali na moje dlane,kde som zvierala telefón.
Som taká krava!Prečo som to urobila?Prečo si s ním už nepíšem?Viem,zamilovala som sa do neho a za menej ako dva mesiace som mu povedala toho viac,ako komukoľvek inému.Asi som sa proste zľakla,že to bude ešte vážnejšie.Keď Demiin hlas spieval o tom,že nemôže spať a že niekoho potrebuje,rozplakala som sa úplne.Vôbec nie,akoby pravá dáma mala,ale ako najväčší vandrák.Soplavý nos som si utrela do čierneho rukávu svojej mikiny a plecia sa mi otriasali v nápore plaču.
Aj ja si pustím piesne o láske,keď som si tú svoju sama pokazila.Som totálna p...
Ale niečo mi hovorilo,že sa veci zmenia a nebudú také hrozné.Justin,chýbaš mi.
Čo si myslíte o tejto časti? o.O ja viem,nič moc,ale Justin ide koncertovať do NY !!!! :333333
Na to sa veľmi teším^^ dúfam,že aj vy :P
prepáčte za chyby :/ vote a koment poteší :*
a máme konečne dobrý cover od božskej @DM2001 (dnes ťa tu až moc spomínam:DD)
KAMU SEDANG MEMBACA
Láska cez internet ✔
Fiksi PenggemarUpozornenie: Príbeh prebieha korekciou Rok vydania 2015 Prijať alebo neprijať správu od neznámeho? Čo ak je na druhej strane toho falošného účtu tučný šesťdesiatnik? Prijať