,,Veci si necháme tu,fajn?"Ellie navrhla a rozopínala si gombík po gombíku na svojom čiernom kabáte.Sue prikývla.Dobre vedela,že na párty sa nikdy nesmie nosiť nič,čo môžete stratiť.
Tak ako jej kamarátka,ktorá sa ešte upravila v zrkadle,si dala dolu zimnú bundu,čím odhalila kúsok čiernej látky,ktorá sa šatom vysmievala.
Namiesto teplej tmavo modrej bundy si obliekla vypasovanú kožennú bundu.Párty,na ktorú idú je len pár blokov ďalej,takže tú zimu prežijú.A keby im bolo aj tak zima,ešte mali pol litra ginu.
Justin ležal v posteli,s hlavou pod vankúšom a zúril sám na seba.Ako jej to mohol napísať?V duchu nadával sám na seba.A to som ju mohol zajtra vidieť..,hovoril si v hlave.
Počul zavrzanie dverí a malý dupot nožičiek.,,Justin,prišiel Mark a má pre teba to číslo."Malá Jazzy vôbec nevedela o aké číslo ide,ale keď jej to povedal ten roztomilý chlapec v obývačke,odrecitovala všetko.
Justin sa akoby rozvietil.A bola to pravda.Jeho zlaté oči sa rozžiarili a plné pery sa mu dali veľkého úsmevu.Netušil som,že to stihne za pätnásť minút.
Sue mala v sebe už pár červených kelímkov piva a donútila pár chlapcov k tancu-niežeby sa sťažovali.
Jej dlhé nohy boli ešte dlhšie,vďaka vysokým čižmám nad kolená.A tie extra mini šaty odhalovali viac akoby mali zakrývať.A aj keď si celkom užívala všetkú pozornosť,čo jej opačné pohlavie venovalo,túžila byť vo svojej izbe s malým copom na hlave,v huňatých dúhových ponožkách,teplákoch a mikine a bez toho všetkého makeupu,čo má na sebe teraz.
Najradšej by chcela,aby jej zlú náladu vylepšil Justin len obyčajnými písmenkami,ktoré ju skoro vždy hriali pri srdci.
Keď si nalievala v poradí už ôsmi pohár,pri jej boku sa objavil modrooký chalan.Keď pootočila hlavou do strany a zameriala pohľad na Jaxona pri sebe ,hlava sa jej zatočila a noha sa jej šmykla na desať centrimentrových opätkoch.
,Kur-štik-va."zanadávala cez otravné štikútonie,keď sa ocitla v náruči čiernovlasého modroočka.Jeho smiech jej vytváral mráz na cbrbte.
Nepríjemne sa ošila,ale ostala u neho,lebo jej nohy už viac nevládali.Jej najlepšia kamarátka sa jej stratila prinajlepšom pred dvoma hodinami.
,,Hups!"okomentoval jej spoločník a znovu sa zasmial.,,Trošku sme si vypili,čo?"zašepkal jej do ucha,aby ho aj cez hlasnú hudbu počula.Len prikývla a zrazu sa jej zachcelo spať.Pohár jej vypadol medzi prsty a keď sa chcela pre neho ohnúť,zadkom narazila do Jaxonovej pýchy.
,,Toto by som na tvojom mieste nerobil,zlato."skoro bez hlasne povedal a chytil jej teplú dlaň do svojej.
,,Sue,vieš.."jeho líca sa jemne začervenali,len pri predstave,žeby Sue súhlasila s jeho návrhom.Aj on už mal trocha promile v krvi,takže jeho jeho ústa pracovali na plné obrátky.
,,..už dlho po tebe túžim.A nie len vzhľadovo,ale si aj naozaj skvelá baba a chcel som sa ťa spýtať,že či by si nechcela so mnou chodiť?"
Jeho modré kukadlá čakali na jej odpoveď.Dúfal,že povie áno.A keď nie na vzťah, tak aspoň na sex.
Nevedela,čo povedať.Jaxon po nej šiel už naozaj dlho,ale nikdy to nebrala vážne.
Vtom jej niečo zavybrovalo v čižme.Zdvihla na Jaxona prst,čo znamenalo jedno-aby chvíľu počkal.
S ťažkosťami vytiahla svoj mobil a odomkla si ho.Čakala na ňu jedna nová spáva.
Neznáme:Teším sa na zajtrajší koncert :).Dobre vieš,že to,čo som ti napísal nebola pravda ,tak si ma odblokuj:/ Milujem ťa.♥♥
Pozrela sa na Jaxona,ktorý čakal,na odpoveď.Sue prehltla novú dávku slín a rozhodne odpovedala na jeho otázku.
,,Budem tvoja priateľka,Jus-Jaxon."
███████████████████████████
Teraz k časti(celkovo k príbehu)
✘myslím,že som ho celý dosrala .Síce už viem ako to bude pokračovať, ale už je to o úplne inom ako som chcela a je to, podľa mňa,o ničom.Aj vaša aktivita klesá.Na prvých kapitolách je 15-16 vote a na týchto posledných je ledva 10.Viem,že je to už hovadina,takže neviem,či to už nejak neukončím.
✘táto časť je big big biiig shit.Zabudla som písať,takže sa to budem musieť znovu naučiť :DD
✘Skúsila som písať z pohľadu tretej postavy.Je to blbé?
x Ďakujem za 1,3K reads♥♥ milujem vás:*
xoxo
YOU ARE READING
Láska cez internet ✔
FanfictionUpozornenie: Príbeh prebieha korekciou Rok vydania 2015 Prijať alebo neprijať správu od neznámeho? Čo ak je na druhej strane toho falošného účtu tučný šesťdesiatnik? Prijať