İyi okumalar😘I Hate You-2
O gecenin sabahında ikinizde nerede, kiminle olduğunuzu fark edince bir süre kalakaldınız. Yatak örtüsünü göğüslerinin üstüne dek çektin sanki dün gece hiçbir şey görmemiş gibi.
"Imm.."Konuşmak için dudaklarını araladın ancak hiçbir şey söyleyemeyip geri kapattın. O da aynı şekilde. Konuşma çabanız bile gittikçe tuhaflaşıyordu.
"Bu.."
"Tekrarlanmayacak."
"Kesinlikle. O zaman.. olmamış gibi davranalım."
"Evet. Kesinlikle."Hank kalkıp üzerini giyinmeye başladı sende bedenine sardığın örtüyle hızlıca banyoya girdin ve Hank'in üzerinde bıraktığı izleri silmeye çalıştın.
Şimdi o günün üzerinden iki ay geçmişti. Hiçbir şey olmamış gibi davranmada kesinlikle çok iyiydiniz. Birbirinizden köşe bucak kaçıyor, davaların haricinde hiçbir yerde karşılaşmamaya çalışıyorsunuz. Yaşadığınız o geceden sonra davalarda birbirinizin üzerine gitmekten geri durmuyorsunuz. Her şey görünürde aynı.
Ancak aynı olmayan şeyler de var. Yalnız kaldığınız anlarda, gece yatmadan önce ya da duş alırken aklınızda o akşam var. Duruşma salonlarında birbirinize meydan okumanız, kabul etmesenizde, sizi tahrik ediyor. Özellikle senin dik duruşun Hank'in aklına onun altında kıvranışını getiriyor ve yutkunmadan edemiyor. Seni tekrar öyle görmek için her şeyi yapabilir ama bunu gururuna yediremiyor.
Hank sana her meydan okuduğunda, kaşlarını çatıp sert bakışlarını sana yönelttiğinde kasıklarında bir sızı boy gösteriyor. Gür çıkan otoriter sesi o gece kulağına fısıldadığı küfürleri, ettiği iltifatları kulağına getiriyor ve için ürperiyor. Onun karşısında korkusuzca dik durarken o gece bedeninde gezinen parmakları aklına geliyor ve bu durum çok sinir bozucu. O geceyi hiç yaşamamalıydınız. Baş düşmanınla bunu yaşamak kesinlikle olmaması gereken bir şeydi.
Neyseki ikiniz de ne hissettiğinizi gizlemede oldukça iyisiniz.
Bunun yanında eski eşinin velayet davası açtığını biliyorsun. Kendin tüm hazırlıkları yapmak durumundasın. Hank avukatın olacağını söylese de o geceden sonra bunu konuşabileceğine emin değilsin. Bu yüzden kariyerini bir kenara bıraktın. Hakkında ne söyleyecekleri umrunda değil. Sadece oğlunu istiyorsun ve onun için her şeyi yapabilirsin.
Arabanı oğlunun kreşinin önüne çektin ve sakince arabadan indin. Arabanın kaputuna yaslanıp bahçeyi izlemeye başladın. Birkaç dakika içinde okul bitecek ve tüm çocuklar bahçeye doluşacaktı.
Çocuklar çıkmaya başladığında yerinde dikleştin ve oğlunu beklemeye başladın. Az sonra bahçeye çıktığında yüzünde bir gülümseme belirdi. Oğlunun yanında onunla konuşan tatlı kızı görünce gülümsemen daha da büyüdü. Oğlun seni fark edince arkadaşına dönüp bir şeyler söyledi ve kızın yanağına küçük bir öpücük bırakıp sana koşmaya başladı. Bunun üzerine güldün ve kızı kısaca süzerek oğluna döndün.