İyi okumalarr 😘
Period
Tony sabah uyandığında hissettiği soğuklukla kaşlarını çattı ve bakışlarını yatağın diğer yanına çevirdi. Uykunda her zaman ona sarılmanın, dokunmanın, kolları arasına girmenin bir yolunu bulan sen yoktun. Tony alıştığı sıcaklık hissiyle uyanmadığı için huzursuz oldu. Yatağınızdan kalkıp banyoya yürüdü ve işlerini halletti.
Olabildiğince hızlı adımlarla salonunuza indiğinde senin koltuğa kıvrılmış, üzerindeki kalın battaniyeye sarmalanmış halini görünce kaşlarını daha çok çattı. Hiçbir şekilde onun yanından kalkıp da salondaki koltukta uyumazdın. Sana yaklaştıkça battaniyenin altında kıvrandığını fark etti.
"Y/n? İyi misin?" Yüzünde hiç huzurlu bir ifade yoktu. Gözlerini araladın, zaten uyumuyordun. Aslında uyuyamıyordun. Yorgun yüzünle başını sağa sola salladığında Tony yanına dizleri üzerine çöktü ve bir eli yüzünü kaplayan saçlarını arkaya çekerken konuştu.
"Sorun ne bebeğim? Neden burada uyuyorsun? Hasta mısın?"
"Karnım çok ağrıyor Tony. Geceden beri kıvranmaktan uyuyamadım. Seni de uyandırmamak için buraya geldim."Tony derin bir nefes aldı. Buna kızacağını biliyordun. Senin için günün herhangi bir saatinde bir şey yapabilirdi. Onu rahatsız etme düşünceni sevmiyordu. Tam sana kızacakken kasıklarına giren sancıyla yüzünü buruşturdun, bunun üzerine Tony sessiz kaldı. Regl dönemlerinden senden daha fazla nefret ediyordu. Senin acı çektiğini görmek hiç hoşuna gitmiyordu.
"Ağrı kesici aldın mı?" Yavaşça başını sallarken cevap verdin.
"Evet ama etki etmedi." Tony ayaklanırken konuştu.
"Şimdi sana kahvaltı hazırlayacağım, sonrasını düşünürüz." Hızlıca mutfağa girdi ve tost makinesine ekmekleri yerleştirdi. Ekmekler kızarırken senin için bir bitki çayı hazırlamaya koyuldu. Çayı demlemeye bırakırken kaynattığı sıcak suyu peluşla kaplanmış sıcak su torbasına koydu. Regl dönemin o kadar sancılı geçiyordu ki Tony her zaman sana nasıl daha iyi hissettirebileceğini araştırırdı.Sonunda kahvaltı hazır olduğunda her şeyi bir tepsiye aldı. Tatlıya olan ihtiyacını bildiği için kızarmış ekmelere çikolata sürmüş, bitki çayına biraz bal eklemişti. Ağrıdan fazla bir şey yiyemediğini bildiği için sana göre hazırlamıştı. Hızla yanına geldi ve tepsiyi kucağına alarak oturdu. Sıcak su torbasını sana uzattığında aldın ve kasıklarının üzerine koydun.
"Teşekkür ederim." Tony sana çapkın bir göz kırpmayla yetindi. Ağrın seni mutsuz etse de Tony her zaman seni güldürecek şeyler yapar ve moralini yüksek tutardı.
O da seninle aynı kahvaltıyı paylaşıyordu. Önce senin yemene yardımcı oldu. Daha sonra kendi kahvaltısını yaptı. Boş tepsiyi mutfağa bıraktı ve tekrar yanına geldi.
"Bir işin varsa garaja in Tony. Zaten seni çok uğraştırıyormuşum gibi hissediyorum." Tony abartılı bir göz devirdi."Benim işim gücüm sensin. Seninle ilgilenmeyi seviyorum. Ama sen sevmiyorsan-" Hemen karşı çıktın.
"Hayır seviyorum."
"O zaman şikayet etme." L koltukta arkana geçti ve seni bacaklarının arasına çekti. Tony'nin emriyle Jarvis salondaki dev ekranda senin favori dizilerinden birini açtı. Tony arkadan kollarını sana sardığında memnun bir mırıltı çıkardın ve bu Tony'yi güldürdü. Şakağını öptüğünde konuştun."Seni seviyorum Tony." O, yanağına bıraktığı öpücüklerin arasında sana cevap verdi.
"Ben de güzelim." Elleri belinden kayıp kasıklarında, ağrıyı hissettiğin yere indi ve sana masaj yapmaya başladı. Tony kendini sıktığını fark edince kulağına fısıldadı.
"Kendini sıkma güzelim, gevşe biraz."Tony'nin tenine değen nefesleri kalbini hızlandırsa da söylediğini yapıp kendini tamamen ona bıraktın. Sırtını iyice göğsüne yasladın ve ellerin istemsizce Tony'nin bileklerini tuttu. Tony karnına masaj yapıyor, arada şakağına, saçlarına öpücükler bırakıyorken senin gözlerin de ekranda dolanıyordu. Ancak tüm dikkatin Tony'deydi.
Her zaman seni düşünmesi, bu durumlarda sana kendini daha iyi hissettirmenin her zaman bir yolunu bulmasını seviyordun. Senin için her şeyi yapabilirdi ve bunu severek yapardı. Şimdi sen hafifleyen ağrınla kolları arasında huzurla uyuyakalırken Tony de memnuniyetle sana daha sıkı sarıldı. Burnunu boynuna yaslayıp o da dinlenmeye başladı.
İlk defa bu kadar sakin ve soft bir şey yazıyorum sanırım. Bünye alışkın değil kdmdkdl
Herkesin Tony'yi p*ç gibi yazması,
Ben ve onu teddy bear yazmak ✨