Informacja od autora

367 33 16
                                    

Czego można spodziewać się w tej książce?

=> Na pierwszy rzut oka dwóch przeciwieństw – Aria oraz Iwan są zupełnie od siebie różni. Począwszy od wyglądu, poprzez ich poglądy oraz charakter i kończąc na zachowaniu. (Czy tak jest rzeczywiście i czy będzie tak do końca książki same zobaczycie....)

=> Podziału akcji na kilka części, każda z nich zostanie zakończona jakimś wydarzeniem czy też ważną rozmową. Nie zdradzę ile ich będzie, aby dłużej potrzymać Was w niepewności =)

=> Przeczytacie historię o tym, jak udało się mafii dojść do władzy. Zawsze czytacie, jaką to mafia jest potęgą... U mnie zobaczycie, jak do tego mogłoby dojść w rzeczywistości. Bratwa w Kanadzie jest nowoczesną mafią, a co to dokładnie znaczy przekonacie się za niedługo 😈

=> Poznamy naszych bohaterów, jak byli młodsi i zobaczymy ich dorastanie oraz wewnętrzną przemianę

=> Różnica wieku:  Aria ma 20, a Iwan 28 lat, kiedy biorą ślub

=> Tak jak zawsze przynajmniej kilka bardzo i to baaaaardzo gorących scen erotycznych (To lubimy, prawda? =) W tej książce jeszcze bardziej polubimy ;) Uprzedzam, że później w snach będzie Was nawiedzał Iwan 😈)

=> Jeżeli nie czytałaś wcześniejszych części, to nic nie szkodzi. Możesz przeczytać historię Arii i Iwana osobno, chociaż gorąco zachęcam do zapoznania się z moimi dwoma książkami wcześniej. Jednak uprzedzam, że dostaniesz przynajmniej kilka spoilerów do wcześniejszych części. 

=> Poznamy bliżej Wadima, Nikitę, Kiriła oraz Samuela

=> Miejsca akcji: Kanada, Stany Zjednoczone, Alaska i... (Nie powiem teraz, bo będę musiała Was zabić 😈)

=> Rozdziałów napisanych z punktu widzenia kilku osób. Oprócz głównych bohaterów zobaczymy również co słychać u Kiry, Flavia ( a dlaczego Flavia zaraz zapytacie... You will see 😈😈😈) i połowę rozdziału ze strony Wadima(jeszcze lepsze pytanie 😈). Dodatkowo będzie jeden rozdział ze strony ojca Iwana, którego 90% zostało już opublikowane pod tytułem Związani żądaniem. Jesteście ciekawe co jeszcze się w nim znajdzie? 😈

=> Ciekawostek ze świata zwierząt, szczególnie jednego gatunku. (Kto czytał Związanych bezpieczeństwem zapewne kojarzy o jaki chodzi i hitową scenę, która bardzo Wam się spodobała )

=> Czegoś pożytecznego i do nauki: informacje o zabezpieczeniach telefonów oraz aplikacjach mobilnych. ( Będą wplątane w akcję i rozmowy bohaterów, podobnie jak było w Związanych bezpieczeństwem – początkowo będą przekazywane przez Samuela, a później również Kiriła oraz Nikitę) Uwaga! Wszystkie informacje techniczne zostaną wzięte z roku 2022, również w rozdziałach z przeszłości Iwana. Nie chcę wchodzić w szczegóły techniczne tego co kiedyś było i jak coś kiedyś działało.

=> Rozdziały będę pojawiały się we wtorki

=> Liczę na Was tak, jak zawsze. Pamiętajcie, że uwielbiam z Wami kontakt i chętnie porozmawiam z Wami na temat tej książki i pozostałych.

Podekscytowane?

Wiem, że czekałyście na historię Arii i Iwana od kilkunastu miesięcy. 

Koniecznie dajcie znać co sądzicie!

Zapraszam do lektury pierwszego rozdziału =)))

Związani nadziejąOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz