— augusztus 15, szerda kora délután- "Co-comparison is killin' me slowly
I think, I think too much
'Bout kids who don't know me" - dúdolásztam a fülesemből szóló Olivia Rodrigo dalt, miközben a mosdóban csavartam ki a pólómból a vizet, ami köszönhetően Rékasi Gergőnek, kávéfoltos lett. Szerencsére Villőnél volt mosószappan, mondjuk nem tudom, hogy miért, amit elcsórtam tőle, így már csak arra kellett várnom, hogy szépen megszáradjon. Nyilvánvaló, hogy van kettő ilyen segédes pólóm, abból az egyik koszos, a másiknak olyan tószaga van, hogy csíkot tudnék húzni magam után. Viszont a szabály az szabály, úgyhogy inkább parfümben fürödjek, minthogy büdös legyek. - Így - csavartam rajta egyet utoljára, kezem igaz szétjött, de legalább nem csorog a víz a ruhámból. Miután a mosdókagylót kitakarítottam nagyjából, visszamentem a szobánkba, ami majdnem szembe volt a fürdőkkel, így annyit gyalogolnom se kellett, majd a szék támlájára kiterítettem, ott úgyis érni fogják a napsugarak.A fülesemet kihúzva, visszadobtam az asztalra és az ágyamon végigdőlve, beléptem a netre, csekkolva hátha lemaradtam volna valami nagyon fontosról. Instán azon kívül, hogy Villő megosztott sztoriba valami idézetes oldalt meg, hogy Fülöp a tegnap esti képeket osztotta meg, amiken megjelölték őt, semmi egyéb nem történt. Ellentétben a Messengerrel, ahol a mindkét csoport pörgött ezerrel. Az egyikben, amelyikben Stefi holnap esti szupertitkos szülinapi buliját szervezzük, éppen az ment, hogy milyen tortát rendeljünk neki és folyamatosan küldözgette be Fülöp a képeket, amire egy szavazást is kiírt, hogy voksoljunk melyik legyen. Gyorsan rányomtam a csokitorta opcióra, mert azért azzal nagyon mellé lőni nem lehet, majd átléptem a másikba, ahol amellett, hogy folyamatosan a tegnap éjjel készítette fotókba mellékelte Bálint, meg Stefánia írogatott bele folyamatosan.
Róza: Alulról a harmadik annyira jó. Nem baj, ha felrakom Instára? Látnia kell a világnak, hogy vannak barátaim, nemcsak utálóim.
Villő: Uuu, én is kirakom azt.
Nina: Hülye vagy @Villő, azon rajta se vagy.
Stefi: Valaki azonnal jöjjön be az ebédlőbe enni, mert én nem fogok édeskettesben étkezni Rádayval.
Villő: Basszus elnéztem. Én felülről a harmadikra gondoltam.
Konrád: Nem zavar téged @Stefi, hogy benne vagyok a csoportban és látom, amit írsz?
Stefi: Nem igazán. Ismétlem: INDULJON VALAKI!
Róza: Ezt egy igennek veszem.
Dávid: Nem látta valaki a fekete baseball sapkámat? Rendesen forr már a fejem.
Gerda: Most meglepődsz ezen, hogyha talpig feketében vagy alapból?!
Róza: Oké, akkor kiposztolom.
Stefi: Hahó, nem látok jönni senkit se. Mindannyian fogyatékosok vagytok?
Gergő: Nálam van @Dávid, ott hagytad reggel a kondiparkba. Viszem, amint megyek.
Konrád: Most egész jó a kaja.
Stefi: Ki érdekel a kaja, hogyha elmegy még az étvágyam is egy légtérben veled?
Gerda: @Stefi, csak hívd őt skrizónak, akkor felmegy a vérnyomása.
Konrád: Még mindig itt vagyok.
YOU ARE READING
Extázis || ✔️
Teen FictionKözös valami Gerdában és Gergőben? Egyre több. Ahogy ismerik meg egymást, egyre inkább döbbenek rá, hogy nem is annyira különböznek egymástól, mint korábban hitték. Ezt közeledést pedig a nyár szakította félbe, ugyanis az egyetem kapui bezáródtak...