TIZENNÉGY

1.8K 123 188
                                    



— augusztus 15, szerda este



- Tessék - nyomta a kezembe Konrád a negyedik vodkaspriteomat, majd levágódott a mellettem lévő babzsákfotelre.

- Köszi - varázsoltam az arcomra egy hálás mosolyt pár pillanat erejéig, ami egyből leolvadt, amint csak legyintett egyet egy "semmiség" stílusban. Nem voltam valami túlságosan jó, boldog és vidám kedvemben, de nem is volt okom arra, hogy olyan legyek.

- Azt üzeni Godzilla, hogy nemsokára jönnek szünetre - jelentette be Ráday fintorogva.

- Ki az a Godzilla? - kérdezte kíváncsian Ágoston, aki valóban itt maradt és mivel jóban volt Konráddal és Bálinttal is, ezért csapódott egy kis időre hozzánk. Az, hogy velem meg Eszterrel mégis milyen a viszonya, abba ne menjünk bele inkább.

- Mi a... - kapott a vállához Konrád, amikor is repült felé egy tequilás üvegen lévő sapka.

- Hallottam ám - mutogatott Stefi mérgesen. Tehát tőle érkezett a dobás.

- Ő - magyaráztam, ha már senki mástól nem kapott értelmes választ.

- Róza hol van egyébként? - pillantott rá Ágostonra Nina, aki befoglalta az említett lány helyét.

- Lukréciával. Valami nagy családi krízismegoldó videóhívás van. De azt üzeni, hogy amint vége jön - feleltem, miközben az asztalnak használt raklapra, amit körbeültünk, leraktam a italomat, hogy mindkét kezemmel tudjam folytatni a keresgélést a neten, megelőzve ezzel azt is, hogy magamra vagy bárki másra ráborítsam a vodkát, amire magamat ismerve, minden esély megvolt.

- Ő nem haragszik amúgy rád? - ugrott be Villőnek, hogy Ráday barátunknak nagy köze volt a koli eredményekhez.

- Koli? - tippelt Ágoston egyből, aki anno még részt vett szintén ezekben a folyamatokban. Ezért is vannak jóban ennyire Flórával is, hiszen az utódja.

- Az és nem. Beszéltem vele is, meg Gergővel is és semmi olyasmi, hogy meg akarnának ölni - vonta meg a vállát, de azért látszódott rajta, hogy megkönnyebbült egy fokkal.

- Istenem áldja, aki ezt a számot kérte - örült meg Villő, ahogy Fülöp beindította a két órán át tartó blokkban lemenő kívánságműsör keretén belül a Best Song Evert, amit mint örök és vérbeli directioner, nem hagyhatott szó nélkül. - Miért nem jutott korábban eszembe, hogy beindíttatsam magamnak?

- Mert szeretsz és nem akarod, hogy szenvedjek - vágta rá Bálint, akit láthatólag kifejezetten megviselt maga a banda léte is.

- Azért egyértelmű, hogy bármikor lecserélné...

- Igen tudom és ezt megbeszéltük. Ha jön Harry, akkor én lépek - fejezte be a barátnője helyett a mondatát, amit ezerszer hallgatott tőle, ha így tudja idézni, mire én csak mosolyogva megráztam a fejemet. Ha volt olyan kapcsolat, amire irigykedni lehetett, akkor az az övék volt. Annyira egymáshoz illenek, hogy az valami hihetetlen.

A telefonomra visszafordítva a figyelmemet, az üzeneteim között kikerestem az anyámét, aki küldött egy csomó albérlet linket, ami szerinte ár-érték arányban megfelelő lenne, amit én elhiszek neki, hogyha már ingatlanos, így folytattam az opciók végigböngészését, mivel azért neki és nekem is már a fogalmam arról, hogy mi számít drágának és mi nem. Arról meg végképp fogalmam sincsen, hogy Gergő szemszögéből mi minősül annak, de ezt majd eldönti maga, ha átküldöm neki azokat, amelyek még szerintem is elfogadhatóak. Ennyivel lógok neki, hogyha már ennyire a lelkén viseli, hogy nem szóltam neki a koliról. Szóval a csomó albérlet, illetve néhány diákszálló és magánkoli oldalai, amiket meghagytam lehetőségeknek, folyamatosan nyitottam meg az újabb oldalakat, csoda, hogy a Safarim nem dobott még ki.

Extázis || ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant