#5 - GÜZEL BİR HABER

360 29 48
                                    

"Günaydın! "

Kokichi: Günaydın... Beni aramanın sebebi ne? Normalde beni aramazsın.

"Ah evet sadece sana güzel bir haberim var! "

Kokichi: Güzel bir haber...?

"Evet! Az önce Shuichi ile konuştum ve bana Kaede'ye çıkma teklifi ettiğini söyledi! "

Kokichi: N-ne?

"Evet! Bende ilk iş olarak sana haber vereyim dedim. Sonuçta siz- "

Rantaro o sırada telefonun diğer tarafından öksürük sesleri duydu.

Rantaro: Hey sakın bana hasta olduğunu söyleme!

Kokichi: Hayır sadece bir soğuk a-algınlığı.

Kokichi öksürmeye devam etti.

Kokichi: B-ben seni sonra a-arayacağım.

Rantaro: Ah bekle-

Kokichi telefonu kapattığı gibi lavaboya koştu.
__________________________________________

"Bak çocuk. Birazdan söyleyeceklerim biraz ağır gelebilir. İlk defa sende bu kadar erken yaşandığını gördüğümü söyleyebilirim, yani çok gençsin. Bunun için... "

"Anlamadım efendim. Neyden bahsediyorsunuz? "

"Peki, hadi başlayalım... Öksürdüğünde ciğerlerinde bir sıkışma hissediyorsun değil mi? "

"E-evet bu doğru. "

"Bunun sebebi ciğerlerindeki çiçekten kaynaklanıyor. "

"N-nasıl yani?! "

"Hanahaki hastalığı tek taraflı aşk yaşayan kişilerin yakalandığı bir hastalıktır. Ve senin hastalığın da tam olarak bu. Aşık olduğun biri var mı? "

"..... Evet, sanırım. "

"Hastalığının sebebi aşkın. O kişiye aşık olman nedeniyle vücudunda çiçekler oluştu. "

"A-ama bu çok mantıksız! "

"Ama doğru. Şimdilik pek kötü bir durumun yok ama ilerde sonu ölüm olabilir. "

"P-peki tedavisi yok mu?!?

" Var... Eğer kişi senin ile aynı dıyguları hissederse çiçek zamanla yok olur, bu ilk yol. İkincisi ise ameliyat. Ameliyatta vücudundaki çiçek çıkarılır. Ama bazı kötü yanları da var. "

"Ne gibi? "

"Ameliyattan sonra o kişiye olan duygularını, onunla olan anılarını unutursun. Aynı zamanda ameliyatın ölümcül riski de var. Ama kurtulma şansın daha yüksek. İyiki erken fark etmişsin. "

"... "

"Her hafta kontrole gelmen senin için daha yararlı olur. "

"Peki... İzninizle. "

"Tabiki. Ama bekle! İşte kartım. Ameliyata girmek istersen beni bu numaradan arayabilirsin. "

"Evet, teşekkürler... "

"Rica ederim, haftaya görüşmek üzere! "
__________________________________________

Kaito: Hey! Ufaklık!!

Kokichi: Bağırmana gerek yok Kaito sizi görüyorum.

Kaito: Uhhh...Hey bu maske de ne böyle?

Kokichi: Sadece biraz hastayım o kadar... "

Kaito: Peeeki...

"Günaydın!! "

Kaito: Uwaaahh Kaede!! Shuichi!! Agh- neden kafama vurdun?!

Maki: Çünkü çok ses yapıyordun... Bunu hakettin.

Kokichi: Ah Maki burada mıydı? Hiç fark etmemişim...

Shuichi: Hey Kokichi! Dün beni ne kadar endişelendirdiğinin farkında mısın?! Sana beni aramanı söylemiştim!

Kokichi: Ah- Ben o-onu unutmuşum...

Kaito: Ahhh hadi ama şimdi bu ufaklık hakkında konuşmanın sırası değil... Değil mi aşk kuşları~?

Kaito bunu söylerken Kaede ve Shuichi'ye sanki birşey söylemelerini beklermişçesine bir bakış attı...

EVET BİLİYORUM SİZE KOCAMAAAAAN BİR ÖZÜR BORÇLUYUM ÇÜNKÜ BÖLÜMÜ ATACAĞIMI SÖYLEDİĞİM GÜNDE ATMADIM. AMA BUNUN SEBEBİ BU GÜNLER ÇOK YOĞUN OLMAMDI.
O YÜZDEN BUGÜN ÖZÜR OLARAK 2 BÖLÜM ATACAĞIM (*´﹀'*)

"Flowers for you... " SAIOUMA • DRV3 NO DESPAIR/HANAHAKI AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin