#8 - "BİTİRELİM. "

342 26 83
                                    

KAEDE KİNNİELERİNDEN ÖZÜR DİLEMEK ŞİMDİDEN, KENDİMDEN DE ÖZÜR DİLEDİĞİME GÖRE BAŞLAYABİLİRİZ, İYİ OKUMALAR!

Bu sabah Kichi ile konuşabildim, sonunda... Pek iyi görünmüyordu. Yüzünde her zamanki gülümsemesi olsa da eskisi gibi değildi. Hepsi benim suçumdu... Ama bunu telafi edeceğim. Hepimiz eskisi gibi, çok yakın arkadaşlar olacağız.

__________________________________________

Kaede: Günaydın çocuklar.

Miu: Günaydın Kaede.

Kaede: Shuichi'yi gördünüz mü?

Rantaro: Hayır.

Kaede: A-ah peki teşekkürler derste görüşürüz!

Kirumi: Görüşürüz...

Kaede sınıftan çıktı ve biraz etrafa bakındı. Sonunda onu Kokichi'nin sınıfının önünde buldu. Kokichi'yi bir yere götürmek istermişçesine kolunu sımsıkı tutuyordu.

Kokichi: Sana beni bırakmanı söyledim. Neden hiç beni dinlemiyorsun k- ugh!!

Kokichi yine öksürmeye başladı.

Shuichi: Sana ne yaptım ki?!

Angie: Ç-çocuklar lütfen-

Himiko: Angie, onları yanlız bırak. Bu onların sorunu senin veya benim değil.

Angie: Ama...

Himiko: Ahh hadi boşver onları bak Tenko bana dün ne öğretti!
__________________________________________

Kokichi öksürmeye devam etti. O sırada koridorda bir kızın bağırışı duyuldu.

"SHUİCHİ!!! "

Kokichi: Kae-chan...?

Kaede onlara doğru yürüdü ve konuştu.

Kaede: Benimle gelin, ikinizde!

Bir süre yürüyüp zemin kata indiler. Şimdi spor eşyaları deposundalardı.

Shuichi: Kaede...

Kaede yüzünü onlara döndü. Gözleri çoktan dolmuştu.

Kokichi: Kae-chan neden-

O sırada Kokichi'nin vücudu sıcacık sarılmıştı. Bu Kaede'ydi.

Kaede: B-ben ç-çok özür dilerim Kichi!! Hepsi b-benim suçumdu!

Bunları söylerken gözlerinden gelen gözyaşları teker teker yere düştü.

Kaede: B-böyle bir d-durumda olduğunu bilmiyorum!!

Kaede ağlamaya devam etti. Shuichi ise neler olduğunu anlamamıştı.

Kaede: Eğer California'dan hiç dönmeseydim v-veya duygularımı dışa v-vurmasaydım hepimiz eskisi gibi o-olabilirdik!

Kokichi bunları duyduktan sonra Kaede'nin kulağına fısıldadı.

"Demek sana söylediler...
Bunun cidden senin hatan olduğunu mu düşünüyorsun? Bak, ona aşık olmak senin hatan değildi. Herkes istediğini sevebilir. Benim bu hastalığa yakalanmam da senin suçun değildi. Bende bu durumda olmayı istemedim. Tüm suçu üzerine üstlenme tamam mı? Bundan ne kadar nefret ettiğimi biliyorsun. "

Kaede: B-biliyorum...

Bir süre daha sarıldıktan sonra Kaede geri çekildi. Shuichi bu durumdan belli ki baya rahatsız olmuştu. Fazla sessizdi.

Kaede: Kichi, sen çıkabilirsin... Ama sen değil, Shuichi!!

Kokichi: Ah peki... Sonra görüşürüz.

Ve böylece Kokichi depodan dışarı çıktı.

Shuichi: Kaede, bak lütfen bugün kavga etmek istemiyorum.

Kaede gözyaşlarını sildi.

"B-ben... Bitirmek istiyorum! "

"Flowers for you... " SAIOUMA • DRV3 NO DESPAIR/HANAHAKI AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin