#12 - FİNAL

419 32 137
                                    

Hayatım boyunca onu korumayı denedim. Ama en sonunda onun canını en çok yalan kişi bendim. Benim hakkımda ne düşünüyordu? Nefret? Sevgi? Kırgınlık? Eğer bana ikinci bir şans verilirse, o zaman onu benim için çok değerli bir çiçek yapacağım. Ne olursa olsun, pek birlikte olacağız. Sonsuza dek...
__________________________________________

Ona veda etmek... Garip hissettiyor. Onunla nasıl tekrar tanışacağız? Sanki ikinci bir hayata başlıyormuşum gibi. Sonsuza dek uyumayı tercih ederdim...

Kaito: Kaç saat oldu?

Shuichi: Sanırım 2

Rantaro: Maksimum yarım saate ameliyatın bitmesi gerek.

Kaito: Evet.

Kaede: P-peki ya başaramazsa?!

Rantaro: Hey hey böyle düşünme!

O sırada Kaede'nin gözleri doldu. Bu çok normaldi. Sonuçta hayatını onunla birlikte geçirmişti. Onu şimdi kaybetmek onun için çok acı verici olurdu...

Rantaro: K-kaede hadi aşağı kata inip kantinden bir bardak sıcak çikolata alalım tamam mı? Hem uyandığında Kokichi'ye de bir bardak götürürüz.

Kaede: P-peki...

Böylece Rantaro ve Kaede oradan ayrıldı. O sırada bir anons duyuldu.

"Ameliyathane 3'e acil 2 ünite kan gerekmektedir. "

Bu Kokichi'nin olduğu ameliyathaneydi.

Shuichi: N-neler oluyor?!

Kaito: Kan kaybediyor olmalı.

Birkaç dakika sonra bir hemşire elinde 2 ünite kan ile ameliyathaneye geliyordu.

"Bayım lütfen yoldan çekilin! "

Ve hemşire hızla ameliyathaneye girdi.

Shuichi titriyordu. Ameliyathanenin önündeki sandalyelerden birine oturdu. Sakinleşmeye, nefesini dengelemeye çalıştı...
__________________________________________

Kaede: Biz döndük. Ah Shuichi nerede?

Kaito: Eve gitti birşey almayı unutmuş sanırım geri gelecek.

Kaede: Oh peki Ki-

Kaito: Atlattı.

Rantaro: Durumu nasıl?!

Kaito: İyi. Ameliyatta biraz kan kaybetse de atlattı. Doktorlar şimdi odaya alacak. Sanırım o zaman görebiliriz.

Kaede Rantaro'ya hızla sarıldı ve tekrardan gözleri doldu. Ama bu seferkiler mutlu olduğu içindi.

Rantaro: Ama asıl olay şimdi başlıyor...

O sırada herkesin modu düştü. Kokichi artık Shuichi'yi hatırlamayacaktı. Shuichi buna dayanabilecek miydi?

Bir süre sonra Shuichi geri geldi.

Shuichi: B-ben döndüm. Ameliyat bitti mi?

Kaito: Evet sanırım şimdi görebili-

Shuichi var gücüyle koştu. Ve geri döndü.

Shuichi: Oda numarası?!

Rantaro: B612. Kat 2

Shuichi cevabını aldı ve merdivenlerden aşağı indi. Odayı buldu ve içeri girdi. O uyanıktı... Shuichi tıpkı planladığı gibi normal davranacaktı.

Sakın bir şekilde içeri girdi.

Shuichi: Uyanmışsın.

Elindeki poşeti yatağın kenarındaki sandalyeye koydu.

Kokichi: Ah evet ama, sen kimsin?

Kokichi hala tam ayıkamamıştı.

Shuichi: B-ben Yoichi'nin abisiyim.

Kokichi: A-ah anladım...

Shuichi getirdiği poşetten bir kavanoz çıkardı. Kavanozun içinde bembeyaz birsürü çiçek doluydu. İçine oradaki sürahi sen biraz su ekledi.

Kokichi: Onlar...

"Senin favorin. "

"Bu çiçekler senin için... "

AĞAĞAĞAĞAĞA BİTTİĞ KANDIRDIM SİZİİİ HEPİNİZ KOKİCHİ'Yİ ÖLDÜRECEĞİNİ ZANNETTİNİZ HAHAHAHA! HERNEYSE BU KİTAP DA BİTTİ.

"Flowers for you... " SAIOUMA • DRV3 NO DESPAIR/HANAHAKI AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin