Nu pot să mă întorc, nu cât timp El se află acolo ,la câțiva metri distanță de mine ,mă privește, știu asta ,spatele îmi arde sub privirea lui. Am plâns atât de mult încât îmi simt ochii umflați ,nici nu trebuie să mă uit în oglindă că să știu că arăt oribil. Iar faptul că El se află aici în cel mai prost moment, probabil râzând de mine și de cum am ajuns înjosită și batjocorită mă face să vreau să-mi sap o groapă și să mă ascund în ea.
Am s-o fac praf pe Tara pentru că a tras chiulul de la ora asta si m-a lăsat de izbeliște in gura lupilor. Am s-o tund cheală.
Aud pași în spatele meu si nu stiu ce sa fac, primul meu instinct este sa ma ridic si s-o iau la fugă, dar nu pot, picioarele mele sunt prinse de podea și refuză să se miște. Este ca si cum trupul meu refuza sa-mi asculte comenzile iar inima imi saltă cu fiecare pas pe care îl aud, iar când îi simp prezența în spatele meu stiu deja ca voi capitula în fața lui. Parfum lui atât de plăcut îmi inundă simturile ,mâinile încep sa-mi tremure ușor pe lângă corp și cu greu reușesc să mă îmbrățișez cu ele pentru a opri tremuratul.
- Esti bine?
Până și vocea lui o simt precum o melodie de mult uita-tă, parcă au trecut ani de când am auzit-o ultima dată.
- Hei ,esti bine?
Nu pot să vorbesc, vocea imi este blocată în gât ,reușesc doar să dau din cap precum un robot. Privirea o am in pământ, nu mă pot uita la nimic altceva.
- Dă-mi voie să te ajut.
Mă atinge ușor pe umăr lucru care mă face să tresar și să-mi întorc din reflex privirea spre el.
Il privesc, mă privește.
Lumea din jurul nostru dispare brusc, raman doar eu si cu el blocați într-un dans al privirilor. Imi stăpânesc cu greu impulsul de al lua în brațe și de al strânge la pieptul meu. Nu mi-am dat seama cât de mult insemana pentru mine până în momentul când l-am pierdut.
- Sunt...bine.
Reușesc în cele din urmă să vorbesc, aceasta își îndepărtează rapid mâna de pe mine de parcă l-aș fi curentat iar eu raman rece de la gestul lui.
- Devil scumpule.
Precum o săgeată înfiptă în inima ,vocea ei imi provoacă aceiasi durere, fata asta a devenit cel mai negru coșmar al meu. Înainte ca Devil sa intre in viata mea eram o tocilara obișnuită de liceu, eram invizibilă pentru majoritatea persoanelor si scăpam adesea fără să fiu batjocorită. Dar de cand il cunosc sau mai de grabă de cand am intrat in gratiile lui toate înapoiatele vor să-mi facă viața un calvar. Iar Melissa le conduce precum un lider și as minți daca n-as recunoaște că se descurcă de milioanele să-mi facă zile fripte.
- Dispari! mi se adresează aceasta scârbită
Mă simt împinsă de la spate aproape călcată în picioare și nu pot face nimic. Imi tin cu greu lacrimile, daca as plânge acum i-aș da doar un alt motiv să mă ironizeze.
- Melissa!
Vocea sa atât de impunătoare imi dă fiori ,dar nu de frica, nici de cum de frica.
- Încetează să te mai crezi zeița școlii, se răstește deodată Devil iar eu înghit în sec. Daca te mai atingi odată de ea am sa matur pe jos cu tine.
Mi-a luat apărarea? Aud eu bine? Simt o strânsoare in jurul brațului și în două secunde ma vad ridicata de pe jos. Mă întorc spre el încercând să nu par prea surprinsă.
CITEȘTI
Vrei să te măriți cu mine
Storie d'amorePrimele capitole le veți găsi pe fostul meu cont Alexia_Criss18