Devil
Asta e ridicol!
Suntem trei namile ce păzesc o ușă de cabinet, în timp ce Tara este înăuntru probabil râzând de noi. Mă uit la cei doi din dreapta mea si constat ca îi urăsc pe amândoi. Ii urăsc din cauza Arianei, stau prea mult in preajma ei si asta îmi displace.
Sunt gelos și recunosc asta.
Ariana a dezvoltat in inima ceva, un sentiment pe care nu l-am avut niciodată, poate asa te simti cand esti fericit, când ai lângă tine o fată care te face sa plutești doar atunci când o vezi. Asta înseamnă pentru mine Ariana ,o punte între realitate si ficțiune, ea este șansa mea la o viață mai bună. O iubesc ,si nu-mi este rușine să recunosc asta.
- Îl omor pe Blody, bombăne Trevor in barbă.
- Nu esti singurul, zic la unison cu Seth.
Ne uităm unul la altul pret de cateva secunde și începem să ne strâmbăm unul la altul. Ne aruncăm lasere din priviri iar săracul Trevor se pune între noi inainte sa sărim la bătaie.
- Nu cred ca este locul cel mai bun unde sa va scoateți săbiile și să luptati, ne zice încordat. Nu uitați că Ariana este dincolo de ușă.
Oricât de mult mi-aș dori sa-i sparg fața lui Seth nu pot sa fac asta la câțiva pași de Ariana. Și deși nu-mi place ideea ca ei doi sunt oarecum ,,prieteni" nu cred ca ei ii va plăcea sa-l vada vânăt la ochi. O sa am o discuție cu ea pe această temă, nu inteleg cum s-au împrietenit ei doi într-un timp atât de scurt. Asa ca ma rezum doar sa-i arunc priviri veninoase și mă așez pe un scaun așteptând să primesc acordul de a intra.
Pe hol își face intrarea Melissa acompaniată de pipițele ei iar in spatele lor nemernicul de Blody care e tot un zâmbet.
- Ai grijă neindemantico, o apostrofează Melissa pe roșcata de lângă ea. Sunt destul de rănită și fără să mă calci tu pe piciore.
- Îmi cer scuze, se smiorcaia roșcata. Nu se va mai întâmpla.
Mă poziționez în fața ușii când cele două au intenția să intre. Imi pun mâinile în sân și le privesc scârbit. N-am de gând să las meduza asta sa împartă aceiasi camera cu Ariana.
- Devil, zâmbește ea fericita la vederea mea. Ce ma bucur sa te vad.
Da ,nici eu.
- Vrei te rog să mă ajuți sa intru, își flutură genele imense prin fața mea.
- Nu, îi zic sec. Asa ca ia-ti clona faceți-vă invizibile și dispăreți de aici.
Trevor începe să râdă in timp ce Vanessa se face roșie la față.
- Sunt rănită, se revoltă. Am tot dreptul să fiu aici.
- Păcat ca cabinetul e rezervat pentru Ariana, chicoteste Trevor. Ghinion!
Fața Melissei trebuie neaparat imortalizata, în clipa asta as scoate telefonul si i-as face o poza. Falca eu mai ca ar pupa podeaua.
- Ce este drăguță, o tachineaza Trevor. Ai rămas fără cuvinte. Să-ți împrumut câteva?
- Nu fi idiot, il ataca roșcata. Malice da-te la o parte până nu fac gaura prin tine.
Vreau sa-i zic ceva de dulce roșiei din fața mea dar se pare ca Melissa e mai rapidă decât mine.
- Gura Naddia, țipă acesta la ea. Ti-am permis eu sa vorbești.
- Nu..
- Atunci de ce vorbesti neintrebata.
CITEȘTI
Vrei să te măriți cu mine
RomantizmPrimele capitole le veți găsi pe fostul meu cont Alexia_Criss18