Amestec zahărul in ceai de cinci minute in speranța că mimoza tatei o sa dispară din bucătărie si ma va lăsa să mă calmez. Este a treia oară pe ziua de azi când se da la mine si deja nu o mai suport. Tata ori e orb ori se preface ca e orb de nu observă ce face scumpa lui amantă.
Aproape se întinde pe masa ca sa curețe o pata si o face doar să-și etaleze bustul deloc atractiv, imi face efectiv scârbă, nici tot ceaiul din lume nu ma va putea calma. Apuc cana de pe masa ma ridic de pe scaun și dau să ies, dar maimuța mă oprește imediat.
- Vrei sa vedem un film împreună?
Sugestia ei ma face sa bat in retragere, ma dau doi pași în spate speriat mai ceva decât dracu de tămâie.
- Eu sunt Devil, nu sunt tata, ii zic serioas. Pleacă de lângă mine până nu te iau la șuturi.
Acesta strâmbă din nas si arunca revoltată cârpa murdară in direcția mea. Chair a crezut că aș vrea să fac ceva împreună cu ea, până și faptul că respiram același aer ma scoate din minți.
- Dar cu ciudata de Ariana o faci? Am dreptate.
Mă sfidează cu privirea si se face roșie la față cat ai clipi, atitudinea ei pare a unui copil mic.
- Ariana este cu un infinit de clase peste tine lepră, acum dă-te din calea mea.
O împing si imi croiesc drum spre hol unde se aud țipete, oftez mâhnit deja certurile lor au devenit insuportabile, ma fac sa-mi doresc sa divorțeze mai repede.
- Să pleci din casă! M-am săturat de tine.
- De ce sa plec eu? Este si casa mea! De ce nu te duci tu pe alta planeta cu păpușa ta de cârpă.
Nici nu ma complic sa intervin între ei, mai rau o sa fac, urc grabit la mine in camera ca sa ma îmbrac pentue seara cea mare. Gândul că o voi avea pe Ariana la braț ma umple de emotii, trebuie sa arăt perfect din toate punctele de vedere. Așez cană pe noptieră si ma îndrept spre dulap pentru a alege ținuta perfectă. Ma uit insisten la cămași, sunt in dilema, sa aleg cămașa albă sau cea neagră, le apuc pe amândouă si dau o fuga grăbită în camera surori mele, uit sa bat sa ma trezesc cu o pernă in față de cum trec pragul, surprins ma uit la ea ,are fața roșie de plâns și cu un teanc de șervețele lângă. Scap cămășile pe jos și mă grăbesc să o iau in brațe ca sa o calmez.
- Devil...,suspinul ei îmi face inima sa tresară.
- Pe cine castrez?
Parca s-a mai liniștit în brațele mele, un mic zâmbet i se strecoară pe buze umplându-mi inima de bucurie.
- Dylan Marvel, îmi zice serioasă.
Fratele idiot al frumoasei mele iubite? Va fi greu de strâns de gât.
- Nu-mi spune că te-ai îndrăgostit de acel bufon.
- Nu...nu în totalitate!
Îmi dau o palmă peste frunte, am trăit sa o aud si pe asta, sora mea un alt șoarece de biblioteca îndrăgostită de un afemeiat. Povestea se repetă ca si in cazul meu și al Arianei, suntem poli diferiți și totuși ne atragem, poate asta insemna sa iubesti, sa fi atras de o persoană total diferită de tine.
- Cu timpul surioara ,acel nemernic o sa înțeleagă cu tu esti perfectă pentru el.
O sărut dulce pe frunte si ii arat dupa cele două cămăși cerându-i ajutorul in acelasi timp. Chiar nu ma pot decide in legatura cu ele, si in seara asta vreau sa arat perfect.
- Cea neagră clar, imi zice chicotind. Ariana o sa cada pe spate când te va vedea.
- Crezi? o intreb serios. Adică, vreau sa aibă ochi doar pentru mine.
CITEȘTI
Vrei să te măriți cu mine
RomancePrimele capitole le veți găsi pe fostul meu cont Alexia_Criss18