Sunt în fața porților și astept ca scumpa mea iubita să apară. Am incercat sa o sun dar telefonul ei este închis și simt un nod in gât, nu am mai auzit nimic de ea de sâmbătă și asta îmi dă o stare de neconforot. După accidentul cu Melissa din sala de sport nu cred ca o sa mă ierte așa ușor, dar ăsta nu e un motiv să-și țină telefonul inchis. Nervos ca nu apare intru in curtea școlii. Ii zăresc pe prietenii ei pe o bancă și mă îndrept glonț în direcția lor stiind sigur ca ei stiu ceva.
Tara e prima care mă observă și se face repede albă la față. Se ridică repede de jos îl apucă pe Trevor de bluză si il trage dupa ea departe de mine. Știam eu că stiu ceva. Nu degeaba fug de mine, iar eu ca un băiat bun ce sunt fug dupa ei. Cât ai zice pește le tai calea și ii fac să se oprească în loc.
- Unde e Ariana, mă rastesc la ei. Să nu dea naiba să mă mințiți.
- Ce te răstești la noi gutuie, marâie si Victor. Noi nu știm nimic așa că du-te să ne cauți prin altă parte.
Mă uit urât la ei. Sigur știu dar nu vor sa-mi zică. Asta era si evident, nu au de gând sa-si trădeze prietena. Dar ce au uitat ei este ca Ariana este iubita mea și calc pe cărbuni fierbinți pentru ea.
- Ariana este iubita mea, am dreptul sa știu unde este.
- E iubita ta zici? marâie Trevor la mine. Atunci unde ai fost tu sâmbătă seara când Ariana era să...Au, țipă acesta când Tara il calcă pe picior.
- Ține-ți gura aia mare idiotule.
- Sâmbătă seara? întreb debusolat. Ce s-a întâmplat sâmbătă seara.
- Nu suntem în măsură sa-ti dam explicații, bolboroseste șatena și pleacă cu Trevor.
Pufai enervata. Intru în școală cu gândul de a urca sus pe acoperiș pentru o meritată țigară. La cât de stresat sunt o țigară e tot ce-mi doresc in momentul ăsta. Mă sprijin de bara de urgență și trag lacom din țigară. Nimeni nu prea vine aici asta din cauza unui zvon ciudat cum ca un elev s-a sinucis arucându-se de pe acoperiș. Zvonuri care pe mine nu mă afectează în niciun fel. Sting țigara și sunt pe cale să cobor de aici când un zgomot de mașina răsună în parcarea aproape goală a liceului.
Aș recunoaște motorul ăsta dintr-o mie. Mă uit plictisit la Seth cum parchează mașina pe locul lui obișnuit exact lângă a mea. Avem cele mai wow mașini. Coboară din masina si ii face semn cuiva. Portiera din dreapta se deschide și ochii mei se măresc instant.
Ce caută Ariana mea in mașina la fostul meu prieten.
Vena de la cap imi pulsează. Ce caută ei doi împreună la școală când acum două zile mai ca își scoteau ghearele unul la altul. Pufai nervos si cobor scările ținta fiind clasa mea. Dau buzna uitând că dirigu e la catedra si se uită la mine ca la un extraterestru. Mă trântesc pe scaun aruncând ghiozdanul pe banca de lângă mine care in mod normal era ocupat de Seth. Mă uit țintă in față la dirigintele nostru care mă privește atent. Si nu e singurul.
Toata clasa se holbeaza la mine de parcă mi-a crescut un al doilea penis in frunte.
- Domnule Malice am impresia ca ne-am uitat gradele, pronunța bărbatul din fața mea. Mai nou nu se mai ciocane la ușa ci se intra direct.
- Evoluează lumea domn' profesor, il iau peste picior. Dumneavoastra rămâneți în urma.
- A da, strigă el. Atunci de maine o sa dau si eu elevii afara din liceu fără acordul domnului director. Că doar evoluează lumea nu?
Îmi dau ochii peste cap și mă afund mai mult in scaun. Imediat o bătaie se aude in ușa iar Seth își bagă capul pe ea cerând voie să intre. Dirigu se uită și la el urât dar totuși ii permite sa intre, acesta murmură ceva la adresa lui și se grăbește să vină spre banca lui. Cand este aproape de mine trântesc nervos piciorul pe banca mârâind la el.
CITEȘTI
Vrei să te măriți cu mine
RomancePrimele capitole le veți găsi pe fostul meu cont Alexia_Criss18