Devil

64 9 5
                                    

- Îți vine a crede?

Deja situația asta începe să mă calce pe nervi, mai am puțin și ii voi da cu mătura în cap. Sunt deja sătul de detenția pe care am primit-o de la moșneagul de Berd din cauza ca mimoza de Melissa m-a pârât cum ca le-am jignit, evident ca bătrânul a pus imediat botul și nu s-a lăsat convins de mine cum ca as fi nevinovat. În schimb idiotul de Trevor aici prezent si-a luat detenție din cauza ca ia răspuns unui profesor. Și am ajuns amândoi sa facem curat în sala de sport după ce a trecut pe aici avalanșa de boboci și eu am ajuns mai nou psiholog pentru ca de când am început pedeapsa asta Trevor se plânge mai ceva decât o fata la menstruație.

- Ea doar profita de mine, mai exact de trupul meu, iti vine a crede?

- Incredibil, zic teatral ducându-mi o mână la inimă. Acum scutește-mă cu drama ta și pune dracu mâna și fă curat până nu ne prinde anul nou.

- Ai putea să-mi dai un sfat?

Mă sprijin de mătură sătul deja de el și de ifosele lui.

- Sfatul meu este să găsești o fată întreagă la cap ,iar apoi SĂ FACI DRACU CURAT!

Acesta pufnește și se apucă de măturat, acum când îl vad asa supărat parcă îmi vine să-mi retrag cuvintele, nu este vina lui ca s-a îndrăgostit de persoana total nepotrivită, dragostea poare fi orbitoare, știu asta pe propria piele.

- Scoate-o la o întâlnire, ii zic stand cu spatele la el. Fetelor le place asta, dă-ți puțin interesul față de ea. Fa-i un cadou ,fa-i complimente ,fa-i dracu ceva.

- Un copil!

Clipesc debusolat, deja idiotul a gandit-o prea departe.

- Termina  naiba scoala și după apucate de făcut plozi.

- Dar dacă nu mă iubește?

Il privesc nervos, eu unul vreau să plec acasă, nu am toată ziua la dispoziție să șmutruiesc sala asta, mai nou am și un job, la care am tras chiulul din cauza ca eram nevoit să împart același aer cu fata care mi-a frânt inima și pe care în momentul ăsta aș inchide-o în debaraua îngrijitorului și ia-și tăbăci  fundul ăla obraznic până i l-aș face vânăt. În schimb sunt blocat aici cu acest cretin mega iubăreț, care i s-a aprins călcâiele dupa cea mai nebuna și perversă fata din școală.

- Mai ai și alte întrebări tâmpite în program? mă rastesc la el deja sătul de trăncăneala sa. Fata aia iubește doar o tăvăleală bună ,asta dacă nu este prea pretențioasă.

Față lui se ploștește instant, se pune pe podea și își aruncă mătura din mână aproape lovindu-ma cu ea. Ma incrunt spre el și îi dăruiesc un cotor de mătură direct in vârful capului. Al dracu idiot!

- Hei ,se vaită frecandu-si totodată creștetul capului. Pentru ce a fost asta.

- Pentru ca ești o muiere plângăcioasă de asta. Ce dracu ,ai ajuns să miorlăi după o fată când toată școala este plina de specimene.

- Tu te-ai găsit să vorbești? mă ataca și el.

- Eu am fost înșelat, ii reamintesc. Este cu totul altceva

Acesta doar râde și se depărtează de mine pentru a-și recupera mătura, nu știu exact de ce râde ca prostul dar deja mă face să vreau sa-l strâng de gât.

- De ce razi gutuio, ți se pare nostim?

- Nuu, continuă să rânjească fasolea. Mă minunez doar de inteligența ta artificială și de cum a putut fi Ariana atrasă de tine.

Mă incrunt la el si ii mai dăruiesc o mătură în cap.

- Du-te dracu!

Acesta își freacă capul nervos înjurând de toată frumusețea. Nu pot sa nu zâmbesc pentru isprava mea, așa îi trebuie dacă vorbește prosti.

Vrei să te măriți cu mine Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum