Dacă aș putea aș săpa o groapă in mijlocul camerei ca sa ma pot ascunde de o Tara nervoasă. Bate la ușă de cinci minute si eu nu-mi permit sa-i raspund pentru ca stiu ce va urma. Ma v-a împopoțona cu cine stie ce haine si ma va machia precum un clovn. Iar eu nu am ajuns cobai pentru experientele ei stilistice, sigur are in gand sa ma îmbrace cu o ,,rochie" atât de scurata încât o sa creada pipițele de la școală ca vreau sa le fur meseria.
- Stiu ca esti acasă Ariana, o aud țipând de dincolo de ușă. Iesi afară sau sparg ușa.
La forța ei nu ar clinti nici praful de pe jos ,dar la cum o stiu eu sigur va găsi o soluție.
- Adică il pun pe Trevor sa o facă, o aud iar. Eu sunt creierul iar el mușchii.
- Ce vrei să insinuezi cu asta, comentează si Victor la randul lui.
- Nimic, se grăbește nebuna sa răspundă. Pune-ți capul la contribuție și ajuta-ma sa o scot de acolo.
De parca ati putea, nu ies de aici nici daca ar învia Einstein si ar da autografe gratis în centrul orașului.
- Eu nu sparg nici o ușă cu capul femeie, bagă bine asta la cap.
- Mă refeream sa te gândesti la un plan idiotule. Dar la ce cap ai tu e logic ca nu poți să gândești.
Mă apucă o criză de râs într-un moment ca asta, dar nu ma pot abține, cei doi se potrivesc perfect ,orb sa fi si sa nu vezi scânteia dintre ei.
- Marvel iesi afara până nu-mi pierd răbdarea, bătăile in usa nu încetează ba din contra se intensifică și mă gândesc că este posibil sa raman fără ușă.
- Haide șoarece de bibliotecă, strigă și Victor la mine. Chiar vreau sa vad cum i se scurg balele lui Malice când te va vedea in rochie. Pariez că nu-și va putea ține mâinile acasă.
,,Malice" doar pomenirea numelui său ma face sa rosesc, eu abia stau lângă el îmbrăcată ca o babă ieșită la pensie, darămite in rochie, mai mult ca sigur voi leșina. Deși mi-a recunosc de n ori ca ține la mine tot imi este greu să accept faptul că noi doi formăm un cuplu, daca ma mai prezint si la brațul lui in această seară sigur voi atrage multe priviri ceea ce nu-mi convine. Vreau sa termin acest an fără să mă iau la harță cu fanele lui super infocate, imi sta bine cu păr în cap.
- Taci idiotule ca mai mult o faci sa bată în retragere, Tara il dojeneste in șoaptă. Ariana nu-l asculta pe acest idiot. Vei arată magnific in rochia pe care ti-am ales-o.
De asta imi este si frică.
- Merg cu o condiție,ii raspund in cele din urmă. Eu imi aleg rochia.
- Nu am stat atâta timp pentru a -ți alege rochia perfectă ca tu sa faci nazuri, așa că nu te mai comporta precum o divă si deschide ușa.
Îmi dau ochii peste cap și continui sa citesc cartea pe care am început-o ieri. Dacă nu este dispusă să-mi accepte condiția nici eu nu am sa deschid ușa.
- Aoleu las-o sa poarte ce vrea, răbufnește și Victor. Balul începe într-o oră, chiar ai chef sa stai aici mai mult decat este necesar.
Cine zicea ca Victor nu-și foloseste capul, chicotesc pe seama celor doi, ii pot auzi clar cum se cearta dincolo de ușă, Tara este genul ala de persoană care vrea să domine si sa mentina controlul, dar stie ca cu mine nu-i merge ,eu nu pot fi controlată nici de proprii părinți, dovadă este că m-am mutat singura desi nu am împlinit nici 18 ani. Asta pentru că mi-am dorit să fiu independenta si sa am control asupra vieții mele.
*
- Nu răspunde! o informez nervoasă.
Într-un final Tara a cedat si m-a lăsat sa-mi fac singura de cap bineînțeles cu ea urmărindu-ma precum un șoim. Machiajul si părul am lăsat-o pe ea sa mi-l faca ,nu am putut scăpa de ea. Acum ne află în mașina ei in drum spre liceu, si sunt nervoasă pentru ca Devil nu răspunde la telefon, el ar fi trebuit să ne duc la bal, dar se pare ca printul meu pe cal alb este momenant indisponibil.
CITEȘTI
Vrei să te măriți cu mine
RomancePrimele capitole le veți găsi pe fostul meu cont Alexia_Criss18