🌈7🌈

65 5 0
                                    

JEONGGUK

A nap hátralevő felében nem igazán mentünk egymás közelébe Taehyunggal. Szerintem egyikük sem tudta, hogy most mit is kéne tenni ezzel a helyzettel. Még mindig borzalmasan mocskosnak éreztem magam a történtek miatt. Egyszerűen nem értem miért élveztem amit csinált. Tetti rendesen felizgattak és ahogy visszagondoltam rájuk tagom éledezni kezdett. A legrosszabbkor...irodalom óra kellős közepén próbáltam farkamhoz nyúlni és lejjebb nyomni. Persze ez faszság mert semmi nem történt, de én próbálkoztam. Egyre jobban kínoztam magam, ugyanis folyamatosan tovább gondoltam a történteket. Alsó ajkamat be harapva néztem körül, majd nyugodtan elkönyveltem magamban, hogy mindenki alszik, a tanár pedig telibe szarva az egészet, telefonozik a helyén. És ekkor tettem egy olyan mérhetetlenül undorító dolgot, hogy legszívesebben felakasztottam volna magam. Szép lassan, óvatosan elkezdtem nadrágomat éppen annyira kigombolni, hogy kezem beférhessen kisebbik énemhez. Még mindig harapdáltam számat, kezemet pedig tagom köré kulcsolva, iszonyatos lassúsággal kezdtem mozgatni. Gondoltam én buta, hogy senki nem veszi észre, még a mellettem fekvő Taehyung sem. De persze ennyi szerencsém nem lehetett. Felé sandítottam, majd amikor megláttam hogy sötét szemeivel engem pásztáz, megálltam minden tevékenységemben. Lefagytam. Tátott szájjal figyeltem ahogyan megpróbálja elnyomni a vágyait.

-Mióta nézel?-kérdezek rá megijedve.

-Már azóta hogy körbe néztél.-szemeim elkerekedtek és fejemet lehajtva inkább néztem a gatyámban lévő kezemet. Basszameg...olyan gázul éreztem magam, mint még az elmúlt életemben soha. Pedig aztán elég sokszor voltam olyan "elásnámmagam" pillanatokban, de úgy gondolom ez mindent vitt.

-Menjünk át hozzád.-szólalt meg a mellettem ülő, mire én a fejemet felkapva-félve ugyan-de bólintottam egyet. Taehyunggal egyszerre kaptuk fel a táskánkat és minden szó nélkül szaladtunk ki a teremből, egészen az otthonomig. Gyorsan-habár nehézkesen-elővettem a kulcsot és kinyitottam vele az ajtót. Levettük a cipőnket, majd a szobámba siettünk.

TAEHYUNG

Amikor észre vettem ahogyan mellettem lassan elkezdi verni a farkát ez az angyal, azt hittem azonnal elmegyek. Alvást tettettem de végig néztem minden tettét. Annyira szexi volt, hogy természetesen egyből feléledtem ott lent. Felém pillantott, de már nem érdekelt, hogy látja e alvásom. Szegénykém úgy lefagyott mint annak a rendje. El sem hiszem, hogy ez megtörtént egy óra kellős közepén. Félős hangon szólal meg, amitől tagom rándul egyet.

-Mióta nézel?-nem fogok neki hazudni úgyhogy egyből válaszolok rá.

-Már azóta hogy körbe néztél.-biztos vagyok benne, hogy szemeim vágytól csillogtak és abban is biztos vagyok, hogy a tündérem rám gondolva nyúlt magához. Pár perc néma csendet hagytam hogy eméssze az előbb történteket, bár lehet hogy ennél sokkal több időre lett volna szüksége.

-Menjünk át hozzád.-hirtelen kérdeztem rá és ugyan azt hittem nemet mondd, meglepődöttségemre csak bólintott egyet beleegyezően. Lehetséges hogy túlságosan is fel van izgulva ahhoz hogy most ésszerűen döntsön. De ezt én pont telibe szarom. Kihasználom az alkalmat amit az élet ajándékozott nekem...Szó szerint kifutottunk mindketten a teremből, majd egyből hozzájuk mentünk. Már úgy álltam mint a cövek, de a kicsi béna volt és alig tudta kinyitni az ajtót. Bementünk a házba, majd a cipőket levéve rohantunk be a szobájába.

JEONGGUK

(Muszáj voltam átváltani mert ezt a részt jobban szeretem Jungkook szemszögéből írni:D.)
Amint a szobám ajtaját bezártam leültem az ágyra és csak néztem magam elé. Nagyon nehezen tudtam eldönteni, hogy jó e az amire most készülök. Persze sok idom nem volt gondolkozni mert Taehyung már el is döntötte helyettem. Az ágyamra borított és teljes súlyával rám nehezkedett. Azt hittem azonnal összenyom. Úgy nyomult hozzám, hogy minden egyes testrészét tökéletesen érezzem. Óriásit nyögtem, mire a felettem lévő fiú a torkomhoz kapott. Megőrültem, az biztos, de tettére egyre jobban lüktetni kezdtem ott lent. Fejemet hátra hajtottam, csípőmet pedig fellöktem amennyire csak tudtam. Taehyung nyakamra tapadt, de a kezét még mindig ott tartotta. Először csak csókolgatott, majd harapdált és végül szívni kezdte a bőrt. Egyre durvábban csinálta és amikor már tényleg azt hittem, hogy full normális csak kicsit fura, elővett egy kést a zsebéből, majd az oldalamhoz rakta. Lefagytam. Még a levegő is bennem rekedt. Most meghalok. A faszért bíztam meg benne...

-Taheh...-próbáltam beszélni de az egyre jobban szorító keze miatt alig jött ki hang a torkomon. Ez az elmebeteg elkezdte lenyesni rólam a pólót, mire én egyre jobban mocorogni kezdtem.

-Naa ha ennél jobban mocorogsz még a végén megvágod magad.-fenyegetve mondta szavait én pedig megpróbáltam kicsit lenyugodni. Már alig kaptam levegőt és úgy éreztem mentem elájulok. Nem tudtam mit csinálni, ki voltam neki szolgáltatva. Az egészben az a vicc, hogy én hoztam a saját házamba ezt a gyilkost. Egy könnyed mozdulattal levágta rólam az egyik kedvenc pólómat, majd elkezdte nagyon óvatosan húzogatni oldalamon a kését. A hideg fémtől testemen borzongás futott végig és amitől megijedtem az nem az oldalamnál lévő kés volt, hanem a farkam. Megrándult, én pedig már végképp nem értettem mi történik...

Új réész! Nem is tudom ti most mit gondoltok Taehyungról...😅😌
Ha találtok hibát kérlek szóljatok!❤️

You are jerk. /VKOOK/Onde histórias criam vida. Descubra agora