🌈12🌈

63 6 0
                                    


A nap végén minden apró részletbe beavattam Namjoon-t, aki szó nélkül hallgatott, majd a telefonjához nyúlt és telefonálni kezdett.

-Halló, srácok megvan a bizonyíték.-nagy szemekkel figyeltem, de amikor leesett mi folyik a háttérben, egyből elvettem tőle a telefont és a földre vágva rátapostam.

-Mi a fasz ember?!

-Normális vagy bazdmeg?!-kiabált vissza rám.

-Te mi vagy?! Rendőr vagy?! Mi van itt mindenkivel?! És még én nem mondok el neked semmit?! Normális vagy?! Nem adhatod fel őt! Nem fogom hagyni!-szinte már ordítottam vele az üres utcán, hiszen teljes mértékben összezavarodtam. Azt éreztem, hogy nem hagyhatom, hogy Taehyung börtönbe kerüljön bármennyire is megérdemelné.

-Jungkook...ő egy gyilkos. Muszáj bevinnem. Kibaszott sok embert megölt, hát nem érted? Téged is megfog. Ezt akarod?

-Sohasem bántana engem!-állítólagos barátom sóhajtott egyet, majd újra megszólalt.

-Tudnod kell róla valamit. Az összes, de tényleg az összes exét megölte. Akik pedig őt dobták ki, azok haltak a legborzalmasabb halált. Volt, akiről lenyúzta a bőrt miközben még élt és sorolhatnám vagy estig mit csinált az áldozataival. Azt élvezi ha kínozhatja az embereket. Nem ismered őt. Szerinted Yoongi miért van itt? Szerinted miért évközben jött? Ő a főnököm.-nyugodtan beszélt hozzám, de én ettől csak egyre jobban pánikba estem. Beszélnem kell Taehyunggal.

-Most szeretnék egyedül lenni. Hazaakarok menni és elgondolkozni ezen az egészen.

-Kook bekell vigyelek. Veszélyben vagy.-úgy éreztem, hogy nem menekülök csak úgy előle, így fogtam és a térdemet megemelve tökön rúgtam.

-Majd azt én eldöntöm!-kiabáltam rá, majd futni kezdtem. Hallottam még ahogy golyóit fájlalja, de most nem foglalkoztam ilyenekkel. Taehez igyekeztem és amint odaértem hozzá elkezdtem verni az ajtaját.

-Hé mi a faszt csinálsz?-jött ki idegesen, de amint meglátott ellágyultak vonásai.-Hát te?-bementem mellette a házba, ő pedig becsukta az ajtót.

-Beszélhnünhk khell.-lihegtem a sok futástól.-Yo Yohngi nem...nem a barátod. Egy rendőr. Namjoon neki dolgozik.

-Te elmondtad Namjoonnak mi történt?!-Yoongi a semmiből teremt mellettem, én pedig ijedtemben ugrottam egyet.

-Bazdmeg! A frászt hoztad rám!-emeltem fel én is a hangomat.

-Baszki Jeon!

-Állj állj állj! Elég!-mindketten csöndbe maradtunk és Taehyungra kezdtünk figyelni.-Namjoon a főnököd?-nézett Yoongira, aki megszeppenve fürkészte a padlót.-Válaszolj!!-kiabált rá, mire a mellettem álló fiú bólintott egyet. Tae a falba csapva szitkozódott, én pedig kezdtem egyre kellemetlenebbül érezni magam. Minden miattam van.

-Kiscsillag! Nehogy nekem itt rosszul érezd magad! Nem a te hibád érted?! És Yoongi! Miafasz? Ember te erről miért nem szóltál?-a mérgesség benne volt de amint mellém sétált lenyugodott. Megpuszilta a homlokom és engem átölelve várta barátja válaszát. A szótlan fiú viszont nem mondott semmit. Mármint kb úgy 10 percig. Utána viszont megszólalt kibaszott halkan.

-Szerelmes vagyok belé...-motyogta, mi pedig leesett állal figyeltük.-és féltem, hogy bántani fogod...-fejezte be végül az elkezdett mondatát. Na de várjunk...

-Hé...Akkor te...-kezdtem, de Tae félbeszakított.

-Igen tudom, hogy rendőr. De ez egy kibaszott hosszú sztori és az elsődleges most Yoongi szerelmi élete. Mi az, hogy szerelmes vagy belé tesó? Nem is mondtad, hogy...hogy meleg vagy. A másik meg hogy miért állítottál valakit rám? Azt hitted kontrollálni tudod az ügyet vagy mi?-árasztotta el jó sok kérdéssel őt a szerelmem. Már nem féltem tőle. Yoonginak igaza volt. Úgy álltam mellette, hogy teljes biztonságba éreztem magam. Mikre képes a szerelem....basszus pedig ő egy gyilkos. Mégis ahogy a hátam simogatja...nem tudok rá haragudni és felni sem vagyok képes tőle.

-Azt gondoltam...hogy így kézben tudom tartani a dolgokat. Csak Kookkal nem számoltam. Meg persze azzal hogy nem engem keres legelőször ha van valami az üggyel kapcsolatban.-Yoongi az arcára helyezte egyik kezét, majd végig húzta rajta egy nagy sóhaj kíséretében. Ideges volt, meggyötört és problémákkal teli. Látszott rajta, hogy most nagyon kivan. Taehyung pedig itt enyhült meg.

-Ah, figyelj haver. Semmi gond, megoldjuk ezt is. Csillagom te kiállsz mellettem?-elgondolkoztam. Aztán adtam egy bizonytalan választ. Mármint ezt úgy adtam mintha biztos lennék benne, de közben nem voltam az.

-Igen Tae.

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: May 25, 2022 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

You are jerk. /VKOOK/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora