sixteen

3.6K 333 315
                                    

jungwon

KAÇIRILMIŞIM BEN😭😭😭😭
HEMEN BURYAA BAKIN😭😭😭😭😭
ARKADAŞINIX KAÇIRILMIŞ😭😭😭😭
KONUM ATIYORUM HEMEN POLİS ÇAĞIRIN TAMAM MI😭😭😭😭😭
*konum*
OF BAKSANIZA 😭😭😭😭😭
YA BEN KAÇIRILMIŞIM 😭😭😭😭😭😭
YA BENİ ÖLDÜRÜRLERSE 😭😭😭😭
KESİN ÖLDÜRÜCEKLER😭😭😭😭
ORGANLARIMI DA SATARLAR😭😭😭😭
ÇOK KORKUYORUM NAPICAM😭😭😭😭
TELEFONLARINIZ NİYE KAPALI SİZİN😭😭
BEN KAÇIRILDIM BEN BEN😭😭😭😭😭
BİRİCİK ARKADAŞINIZ😭😭😭😭😭
KÜSTÜM SİZE KONUŞMAYIN BENİMLE😭

***

jungwon

HYUNG YARDIMIMA KOŞMAN LAZIM🥺🥺
BEN ŞİMDİ KAÇIRILMIŞIM🥺🥺🥺🥺
BİR ODADAYIM 🥺🥺🥺
AMA BURASI BENİM ODAM DEĞİL🥺🥺🥺
YANİ BENİ KAÇIRDILAR🥺🥺
GELİP BENİ KURTAR NOLUR🥺🥺🥺
KONUM ATICAM ÇABUK GEL
ARKADAİLARIM BAKMADI🥺🥺🥺🥺
DÜN GECE EN SON SENİNLEYDİM BEN🥺
NASIL KAÇIRILDIM🥺🥺
AĞLİCAM🥺🥺🥺🥺🥺
ÇOK KORKUYORUM ÇABUCAK GELEBİLİR MİSİN🥺🥺🥺🥺🥺
TEK GELME AMA POLİSİ DE AL YANINA TAMAM MI🥺
ŞİMDİ BENİ KAÇIRANLAR KÖTÜYSE SANA DA ZARAR VERİRLER🥺🥺

(Görüldü)

GELİYOR MUSUN
OF AŞAĞIDAN SES GELİYOR
BİRİ ODAYA DOĞRU GELİYOR GALİBA
KESİN BANA ZARAR VERMEK İÇİN GELİYOR
UMARIM HEMEN YETİŞEBİLİRSİN HYUNG
SENİ SEVİYORUM 😣😣💙💕❤💝🧡💘❣💛💚💟💘💌💋🤍💜

***

jungwon

Hızlanan kalp atışlarım eşliğinde cevap alamadığım telefonumu kapattım ve yatak örtüsüne daha çok sarılarak duvar kenarına sığındım. Kimse beni kurtarmaya gelmeyecek, ben de burada organlarım çıkartılarak ölücektim.

Dolu dolu olan gözlerimi kapıya dikip görüşümü düzeltmeye çalıştım ama gözyaşlarım buna izin vermiyordu. Korkuyordum, ne yapabilirdim ki? Cam atlamak için çok yüksekti. Kötü insanların elinde ölmezsem kesinlikle atladığım için ölürdüm. Canım arkadaşlarım mesajlarıma bakmamış, aramalarımı da cevapsız bırakmışlardı. O ikisi neler çeviriyor? Neler çevirdiklerini bilmiyordum ama eğer şu odadan kurtulursam onlarla hiç konuşmayacaktım.

Kapı ses çıkararak açıldıktan sonra içeri Jay hyung girdi. Geldi beyaz atlı prensin. Bir dakika, Jay hyung mu? Beni kurtarmaya gelmişti! Yatağın içinden hızlıca çıkıp boynuna sarıldım. Gözyaşlarımı serbest bırakıp ağlarken eli sırtımda ve saçlarımda gezinip duruyordu. "Hyung, iyi ki geldin! Kurtardın beni. Yoksa beni öldürüceklerdi."

"Şşt, tamam ağlama bu kadar. Ağlanılacak bir şey yok." Dalga mı geçiyorsun bizimle canım? Kaçırıldık diyoruz burada! "Kaçırdılar beni burada hyung!" Hıçkırıklarımın arasında düzgün konuşmak için ayrı bir çaba harcıyordum. Uyandığım anda gözlerimi başka bir odada açmıştım, kaçırılmıştım yani. Nasıl ağlamayaydım, ben ağlamayayım da kim ağlasın?

Yatağa doğru ilerleyip oturttu beni. Ondan kollarımı ayırmayıp, bir koala gibi sarıldığım için yanıma oturmak zorunda kaldı. "Bana bak bir." Ellerini yanaklarıma çıkarıp yüzümü kendisinden ayırmaya çalışırken inatla çekmedim yüzümü. "Jungwon,güzelim, bana bak." İsmim dışında başka şekilde hitap ettiğinde hep olduğu gibi dediğini yaptım. Zayıf noktan bu olmamalıydı. Baş parmakları göz altlarımda biriken yaşları özenle sildiğinde yüzüme şefkatle bakıp gülümsedi. Evet, çok güzel gülüyor. Biliyoruz. "Sana bir şey söylemem lazım ama komik gelebilir." Gülmek için zorlanan dudaklarını birbiri e bastırdı. Karşısında böyle ciddi durmuşken gülmek istemiyor gibiydi.

my friend's brother | jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin