Üçüncü tekil kişi tarafından yazılmıştır (yazarın gözünden)
Taehyung, amacını şaşırmış bir şekilde geldiği yolu eli boş dönüyordu çıktıkları bu haber dağıtma gezisinde bugün kimseyi kurtaramamışlardı. Sık ağaçlı orman yolunda ilerlerken Namjoon'un sitemi sessizliği bozdu.
"Taehyung! O silahı ve erzakları neden almadık. Sözünü çiğniyorsun."
"Kendine gel Nam, bizim gittiğimiz yerde çok var. Çocuk yaşında kardeşini korumaya çalışan birine zarar mı verecektik?"
"Heey! Çocuk yaşında mı? Burnumu kırdı o herif."
Namjoon sinirle karşılık verdi
"Elindeki silahı süs diye vermedik aptal, sıksaydın ya"
Taehyung duygusuz düz sesi ile karşısındaki aylağa bakarken cevapladı.
" Ona kullanmamasını ben söyledim. Ahh lanet şeyler bir bitmediniz."
Sesindeki sitem ne kadar bunaldığını anlatır biçimdeydi. Elindeki dışı dikenli tellerle çevrilmiş beyzbol sopasıyla aylağın kafasını ölü bedeninden kurtardı.
"Bu çürümüş iğrenç varlıklardan nefret ediyorum."
Namjoon alaycı bir tavırla
"Gittiğimiz yerde çok var." demesi Hoseok'un şaşkın bakışlarını, Taehyung'un ise ateş püskürten gözlerini üstüne çekmişti.Taehyung, Namjoon'un önüne geçip üstüne yürümeye başladı
"Ne istiyorsun sen ha? İyi git al çocuğun her şeyini, ne bu doyumsuzluğun? Sen bu değilsin Nam.""Hadi ya öyle mi madem bu kadar düşünüyorsun o çocuğu. Neden o bölgeyi kontrol ettiğimizi de söyleseydin bari?"
Yüzü düşen Taehyung duraksadı.
"Denedim ama fazla aptalca davrandı ona zarar veren ben olmadığım sürece beni ilgilendirmez."
"Demek öyle az önce almadığımız erzaklar ve silahta çöp olacak desene?"
"Neden bu kadar eminsin öleceklerinden?"
Namjoon şaşkınlıkla göz devirdi.
"Taehyung aklın nereye gitti senin? Bu tarafa gelen sürünün haddinden biz gelemeyiz. O çocuk küçücük kızla hayatta kalabilecek mi sanıyorsun?"
Taehyung kavgaya noktasını koyar biçimde net sesiyle konuştu.
"Bizi ilgilendirmez"Namjoon haklıydı o sürü çok büyüktü ve birkaç güne oradan geçecekti karavanı çiğneyip geçebilecek O süre hakkında kimse Jungkook ve Jess'e bir şey söylememişti kaderleri şansa kalmış iki can karavanda güvende olduklarını varsayıp yaşıyorum diyemeyecekleri hayatı yaşıyorlardı ama onları bekleyen acı oldukça büyüktü.
||||
Bi 5 gün yb atmayacağım kudurun KDKFKELVLDLVLSKF
şaka
Ehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Live Too Die | Taekook
FanficDüşünün, aileniz ile geçirdiğiniz mükemmel bir gecenin sabahına yatağınızın baktığı cama yapışmış, sizi yemek için salyalarını akıtan bir ölü ile uyanıyorsunuz... Genç yaşında bu Ölümcül salgınla karşılaşan Jeon Jungkook tüm hayatını, tek varlığı ka...