part two

417 38 78
                                    

Elimi Jisoo'nun  elinden hızlıca çekip ayağa kalktım. Bu olamazdı olmayacaktı. Ölümüne nefret ettiğim bu kızla evlenemezdim.

"Baba, saçmalıyorsun! Jisoo ile evlenmeyeceğim!" Dedim. Sesimi her ne kadar stabil tutmaya çalışsamda başarılı olamamıştım. Babam kaşlarını çatıp derin bir nefes aldı.

"Lisa.. bazen çok şımarık oluyorsun! Jisoo senin için en iyi seçenek! Onunla evleneceksin!" Dedi. Yapamazdım.

"Hayır baba! Bu şımarıklıktan değil! Jisoo'dan ölesiye nefret ediyorum! Onunla evlenemem, evlenmeyeceğim!" Dedikten sonra bir anlığına Jisoo'ya baktım. Gözlerinde saf bir hayal kırıklığı görmüştüm ancak umrumda değildi. Babam ayağa kalkarak karşıma dikildi.

"Lisa kızım. Senin iyiliğini istiyorum. Bu yüzden de Jisoo ile evlenmeni istiyorum. Eminim onun sana duyduğu aşk senin nefretini dindirebilir." Dedi yumuşak bir ses tonuyla. Derin bir nefes alıp verdim. Kafamı Jisoo'nun olduğu tarafa çevirdim tekrar. Başını eğmişti. Gözlerinden birkaç damlanın süzülüşüne şahit oldum. Ona acımalı mıydım?

"Baba.. istemiyorum." Dedim. Babamın gözlerinde bir öfke belirdi. Artık sakin olmayacağını biliyordum.

"İste ya da isteme evleneceksiniz." Dedi. Birşey söylemek için ağzımı açmıştım ki arkasını dönüp öylece gitti. Sinir kat sayım artarken tekrar nefret ettiğim o kıza baktım. Ağlıyordu. Ağlamalıydı!

"Senden nefret ediyorum Kim Jisoo. Ne yaparsan yap bu nefret bitmeyecek! Biz eş olsak bile seni asla sevmeyeceğim. Bunu aklından çıkarma!" Son sözlerimi de söyledikten sonra oradan ayrılarak odama çıktım. Yatağa oturup Jennie'ye mesaj attım. 

|Jen-Lalisa|
|WhatsApp sohbeti|

Lalisa:
Jen
Acil buluşmamız lazım

Jen:
Ne oldu?

Lalisa:
Sinirlerim bozuk
Biraz dağıtalım
Diğerlerini de çağır

Jen:
Önce ne olduğunu anlat

Lalisa:
Babam
Evdeki hizmetçi Jisoo
ile evlenmemi istiyor

Jen:
Ne?
O ucube ile mi evleneceksin yani?

Lalisa:

Mecburen evet

Jen:
Sana acıdım...
Neyse
Bizimkilere mesaj atarım
Bir saate seni alırız

Lalisa:
Tamam
Görüşürüz

Jen:
Görüşürüz

Lalisa tarafından görüldü

|The Kim's|
|WhatsApp sohbet grubu|
|4 katılımcı|

Jichu:
Çocuklar
Konuşma aşırı kötü geçti

Namu:
O kaşarın sana aşırı kötü davranacağını biliyordum

Ropes And Flowers - LisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin