|Nini - Jichu|
|WhatsApp sohbeti|Nini
JisooJichu
Efendim NiniNini
Jisoo
Ben bir şeyleri artık içimde tutamıyorumJichu
Sorun ne jongin?
Bir şey mi oldu?Nini
Bak
Seni kardeşten öte gördüğümü biliyorsun
Senin kötülüğünü asla istemem
Ben artık senden saklamak istemiyorum bunuJichu
Jongin
Hiçbir şey anlamıyorum
Ne oldu?
Neyi saklamak istemiyorsun
Söyle artıkNini
Jisoo
Lisa seni aldattı(Jichu tarafından görüldü)
Jichu
Jongin sen
Ne diyorsunNini
Evlendiğiniz gün
Lisa Chaeyoung ile birlikte oldu
Park Chaeyoung ile birlikte(Jichu tarafından görüldü)
Jisoo yıkılmıştı. Hayır mecazen değil gerçekten dünyası sadece on dakikada başına yıkılmıştı. Ne hissetmeliydi? Ağlamalı mıydı? Bağırmalı mıydı? Ya da sadece susup kabul mü etmeliydi?
Hiçbirini yapmadı Jisoo. Sadece umursamadı ve acınası haline gülüp geçti. Artık ağlamasının bir işe yaramadığını anlamıştı. Banyoya girip elini yüzünü yıkadı. Takım elbiselerini giydi ve mahkemeye gitti. Lisa'ya boşanma davası açtı. Eve döndüğünde başı çatlıyordu. Bay Manoban'ın yanına uğraması gerekiyordu. Ona da anlatmalıydı bunları. Üzerini değiştirdi. Herşey çok hızlı gelişiyordu, Jisoo bunlara yetişemiyordu. Evleneli bir ay olmuştu daha ancak şimdi boşanıyorlardı.. Tabii Lisa anlaşmalı boşanmaya evet derse.
Biraz uzandı. Gruba yazmayı düşündü. Sonra vazgeçti, çocuklar çok üzerine geleceklerdi. Lisa odaya gürültüyle girdi. Delirmiş gibiydi. Jisoo onu gördüğünde hızla ayağa kalktı. Lisa'nın elinde birkaç kağıt -ki muhtemelen boşanma evraklarıydı- vardı. Gözleri kızarmıştı ve birkaç damla yaş süzülüyordu yanaklarından.
"Bu saçmalıklar ne Jisoo." Diye bağırdı elindeki kağıtları Jisoo'ya doğru sallarken.
"Boşanıyoruz ne demek!" Diye bağırdı tekrar.
"Yüzüne bile bakmaya dayanamıyorum artık Lisa." Dedi Jisoo soğuk sesiyle.
"Artık yüzünü bile görmek istemiyorum. Ne ailemin hatırı ne de sana olan aşkım beni durduramaz artık. Senden boşanıyorum. Daha fazla kendime acı çektirmeyeceğim. Buna dayanamıyorum." Dedi.
"Jisoo.." dedi Lisa yalvarır gibi çıkan sesiyle.
"Bunu bize yapma." Dedi.
"Biz diye birşey yok!" Diye bağırdı Jisoo.
"Biz diye birşey yok hiç olmadı." Dedi. Lisa'nın kendini incitmesini istemiyordu artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ropes And Flowers - Lisoo
Fiksi PenggemarLalisa babasının isteği üzerine nefret ettiği Kim jisoo ile evlenmek zorunda kalır Jisoo Lalisa'ya deliler gibi aşıktır ancak aşkı lalisa'nın nefretini bitirebilecek kadar güçlü müdür? (not: bu hikayenin konusunu tiktok üzerinden bir pov'dan aldım.)