Jeongyeon ve Jisoo günü birlikte geçirdikten sonra geceyi de birlikte geçirdiler. Eskiden olduğu gibi sarılıp uyudular.
Lisa ise o gece hiç uyumamıştı. Son günlerde sigara ve şarap içmek, Jisoo'yu düşünmek ve ağlamak dışında hiçbir şey yapmamıştı. Ona bir aylık evliliklerinde acı çektirip daha sonra onu terk etmek isterken ona bağlanmıştı.
Aslında Lisa, Jisoo'ya hiçbir zaman acı çektirmek istememişti. Bunu isteyen Chaeyoung ve Jennie'ydi. Küçükken ikisi Lisa'ya yakın olduğu için ondan nefret ederlerdi. Büyüdüklerinde de bu nefret bitmemişti. Aksine her geçen gün artıyor Lisa'nın da Jisoo'ya karşı sahte bir nefret beslemesine neden olmuşlardı. Şimdi ise herkes acı çekiyordu.
En azından Lisa tarafından herkes acı çekiyor gibi gözüküyordu ama durumlar farklıydı. Jisoo'nun bir kurtarıcısı vardı, Jennie ve Chaeyoung'u ise kimse suçlamazdı ancak Lisa'nın bir kurtarıcısı yoktu. Hiç olacak gibi de değildi. Onu kurtarabilecek tek kişi Jisoo'ydu ve Lisa aptal bir nefret üzerinde onu da kaybetmişti. Lisa özünde her şeyini kaybetmişti.
Jisoo ile aralarında ufaklıktan beti bir bağ vardı. Düğün günü onu öptüğünde Lisa içindeki hislere anlam veremese de artık anlamıştı.. o Jisoo'ya aşık olmuştu. Sadece gözünü boyayan nefret bunu görmesine engel oluyordu ama son bir haftada Lisa herşeye anlam verebilecek duruma gelmişti.
Lisa en başından beri Jisoo'yu seviyordu, Jisoo'da onu. Evlenmişlerdi ve puff herşey Lisa'nın aptallığı yüzünden mahvolmuştu. Aslında tamamen onu suçlamak da haksızlıktı gözünü boyayan başka birşeyler vardı birileri vardı.
Lisa sigarasından son bir nefes çekti ve dolu küllükte sigarasını söndürdü. Zihninde geriye dönüp baktığında kalbi sıkıştı ve nefes alamadı. Geriye dönüp herşey için özür dilemek Jisoo'nun ayaklarına kapanmak onu affetmesi için yalvarmak istiyordu. Faydası olur muydu ki? Diye düşündü içinden,yaptığı o kadar iğrenç şeyin sonrasında faydası olur muydu? Lisa derin bir iç çekti ve oturduğu sandelyeden kalktı. Yatağına uzandı. Jisoo'nun yattığı tarafa döndü. Jisoo hep yatağın sol tarafında uyurdu. Lisa o gece Jisoo'nun yanında yattığını düşünerek uykuya daldı. Halbuki yarın boşanıyorlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ropes And Flowers - Lisoo
FanficLalisa babasının isteği üzerine nefret ettiği Kim jisoo ile evlenmek zorunda kalır Jisoo Lalisa'ya deliler gibi aşıktır ancak aşkı lalisa'nın nefretini bitirebilecek kadar güçlü müdür? (not: bu hikayenin konusunu tiktok üzerinden bir pov'dan aldım.)