Jisoo uyandığında başındaki dehşet ağrı yüzünden inleyerek yatağına geri uzanmıştı. Dün gece fazla uyuyamamıştı hele ki Lisa olayı aklında geldikçe çıldıracak gibi oluyordu.
Tekrar kalkmayı denedi ancak yine başındaki ağrı yüzünden yatağa uzandı. Sol tarafından hafif bir kıkırdama duyduğunda gözlerini kısarak oraya döndü. Park Chaeyoung koltuğunda bacak bacak üstüne atmış yüzündeki garip -birazcık da ürkütücü- gülümsemeyle onu seyrediyordu. Jisoo başındaki ağrıyı umursamadan hızlıca yatakta doğruldu ve geceliğini düzeltti. Chaeyoung hafif kalın bir sesle
"Günaydın" dedi. Jisoo boğazını temizledi
"Günaydın." Dedi.
"Sabah sabah seni rahatsız ettiğim için üzgünüm ancak Lisa kötü durumda olduğunu ve onunla ilgilenmemin ona iyi geleceğini söyledi. Bende buraya geldim yanlış odaya girmişim..." Cümlesini yarıda kesen Chaeyoung yavaşça ayağa kalktı ve Jisoo'nun yatağının kenarına oturdu.
"Ama uyurken bile ateşli görünebilen birinin odasına gireceğimi bilseydim bu yanlışlığı daha önceden yapardım." Dedi. Gecelikli kızın çenesine üç parmağını yerleştirdi ve onu kendine yaklaştırdı. Jisoo üzerindeki sersemliği ve Chaeyoung'un sözlerinin etkisini -ki bu etki çok kısa sürmüştü- üzerinden attığında onun elini itip ayağa kalktı. Tekrar geceliğini düzeltti.
"Sizi Lisa hanım'ın odasına götüreyim.." dedi. Chaeyoung kaşlarını çattı.
"Evleneceğin kadına neden hanım diyorsun. Adıyla hitap et." Dedi. Jisoo ellerini önünde birleştirdi mahçup bir şekilde.
"Bu uygun olmaz, henüz evlenmedik." Dedi. Utanıyordu ve Lisa ona adıyla hitap ettiğini duyarsa çok kızabilirdi. Geçenlerde yanlışlıkla Lisa diye hitap etmişti ona.. hiç istemediği şeyler duymuştu ardından. Chaeyoung "anladım" der gibi kafasını salladı.
"Öyleyse Lisa'nın odasına gidelim?" Dedi Chaeyoung. Jisoo eliyle önden buyurmasını rica etti sarışın kıza. Sarışın hafif gülümsedi. Birlikte Lisa'nın odasına gittiler. Chaeyoung içeriye girerken Jisoo biraz tereddüt etmişti. Acaba Lisa dün geceki olayları hatırlıyor muydu? Ya da sarhoş olduğu için unutmuş muydu? Jisoo ihtimaller arasında çırpınırken bir el onu sevdiği kadının odasına çekti. Kolunu tutan el Chaeyoung'a aitti. Lisa gözlerini ikisinde gezdirdi bir süre. Sinirli bir şekilde yattığı yataktan kalktı ve Jisoo'nun kolunu sertçe çekti. Jisoo'yu sürükleyip kapının dışına attı ve kapıyı kapattı. Jisoo saniyeler içinde yaşadığı şeylerle şok olmuştu. Peki şimdi sorun neydi? Neyi yanlış yapmıştı da Lisa onu arkadaşının yanında rezil etmişti? Bu çok kabaydı!
Jisoo kalbinin kırılma sesini kulaklarında duymuştu. Beyninde yankılanmıştı o çatlama ve kırılma sesleri. Göz yaşlarının usulca yanaklarına döküldüğünü hissetti. Yerde kalkıp odasına girdi. Kendini hızlıca yatağına atıp yorganı kafasına çekti. Şimdi usulca değil bağırarak ağlıyordu.
Zaten alışkındı Lisa'nın davranışlarına ama ilk defa canını yakıyormuş gibiydi her hareketi...
Lisa acıtmaktan hiç gocunmuyordu.
Jisoo ne kadar ağladığını unuttu bir süre için. Sonunda kendini sakinleştirebildiğinde banyoya girdi. Aynanın karşısına geçip o mahvolmuş görüntüye baktı. Aynadaki kişi kimdi? Ağlamaktan gözleri şişmiş ve kızarmış, saçları darmadağın olmuş, kalbinin kırıldığı dışarıdan bile belli olan Kim Jisoo'ydu aynadaki kişi. Yüzünü yıkadı. Üzerini çıkartıp küveti doldurdu. Dolabı açıp köpüğü alırken jiletler ile göz göze geldi. Şimdi burada tam burada bu soğuk banyoda herşeyden vazgeçse çok üzülen olur muydu? Jisoo aklındaki saçma düşünceleri kafasını hızla sallayarak yok etti. Köpüğü aldı ve küvete girdi.Biraz olsun rahatlamıştı. Bir saat kadar küvetin içinde kaldı. Düşündü, düşünceleri öldürdü onu. Düşündü, düşüncelerinde boğuldu. Düşündü, nefes alamadı. Canı yandı. Canı çok yandı. Kalbi paramparça oldu düşündükçe. Düşüncelerinden onu çekip çıkaran banyoya birinin girmesi oldu. Jisoo hızla kafasını o tarafa çevirdi gelen Lisa'ydı. Bir an için nefesi kesildi Jisoo'nun. Neden gelmişti şimdi?
Lisa kapıyı yavaşça kapatıp küvete adımladı. Beyaz küvetin kenarına oturup elini sıcak köpüklü suyun içine soktu. Suyun içindeki eli hafif sallanıyordu. Lisa suyun içindeki elini izlerken yumuşak bir ses tonuyla konuşmaya başladı.
"Bir an için.." dedi ve derin bir nefes aldı. Jisoo'ya bakarak konuşmaya devam etti.
"Seni chaeyoung'un yanında geceliklerle görünce onunla birlikte olduğunu düşündüm." Dedi. Jisoo, Lisa'ya baktı. Onu severken nasıl başkasıyla olmasını bekleyebilirdi ki?
"Seni sevdiğimi bile bile bunu yaptığımı mı düşündün?" Dedi Jisoo. Lisa dudaklarını birbirine bastırdı.
"Cidden.. sana olan sevgimi beş paralık bir şey olarak mı görüyorsun? Ne düşündün başka? Seni para için sevdiğimi falan da düşünmüşsündür belki de?" Göz yaşları ondan istemsiz akıyordu ve Jisoo yine Lisa yüzünden ağlıyordu. Lisa ilk defa Jisoo'nun ağlamasını umursadı. Elini suyun içinden çıkarıp Jisoo'nun eğik olan başını kaldırdı. Islak yanaklarını sildi usulca. Onu incitmekten korkar gibi çok narin dokunmuştu Jisoo'ya. Esmer olan Lisa'nın ellerini itti yavaşça.
"Yapma." Dedi titreyen dudaklarıyla.
"Bana umut veriyorsun. Sonra tekrar kalbimi kıracaksın. Ben bundan nefret ediyorum. Bana böyle davranma artık. Kalbimi paramparça ettikten sonra onu toparlamaya gelme." Diye devam etti. Artık hıçkırarak ağlıyordu. Lisa ne yapacağını bilemedi. Jisoo'yu kendine çekip sarıldı.
"Özür dilerim Jisoo." Dedi şimdi o da ağlıyordu. İki kız birbirine uzunca sarıldı ve ağladı. Lisa bir an için neden ağladığını düşündü. Sahi neden ağlıyordu? Nefret ettiği biri için miydi tüm bu göz yaşları ve hıçkırıklar? Lisa aslında Jisoo'dan hiç nefret etmemişti. Jisoo evlerine ilk geldiğinde Lisa onu çok sevmişti. Birlikte hep oyun oynarlardı. Birbirinin en yakın arkadaşıydı onlar. Sonra birşeyler oldu.. Lisa değişti. Kalbi Lisa'yı değiştirdi...
Evet arkadaşlar Yeol yeni bölüm attı.
Vatana millete hayırlı olsun.Şimdiii
Tahminlerinizi alalım sizce ne oldu da Lisa Jisoo'dan nefret etti? Ya da öyle zannediyor?Bu arada geç geldiği için üzgünüm normalde düzenli bölüm atacaktım ama olmadı.
Neyse bir dahaki bölümde görüşmek üzere💙💙(Ayrıca medya ile okuyun bölümleri
Önceki bölümlerde birşeyler koymadım ama diğerlerinde olacak)💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ropes And Flowers - Lisoo
FanfictionLalisa babasının isteği üzerine nefret ettiği Kim jisoo ile evlenmek zorunda kalır Jisoo Lalisa'ya deliler gibi aşıktır ancak aşkı lalisa'nın nefretini bitirebilecek kadar güçlü müdür? (not: bu hikayenin konusunu tiktok üzerinden bir pov'dan aldım.)