9

134 9 0
                                    

Zobudila som sa o piatej ráno lebo som potrebovala ísť do sprchy. Nepustila som si radšej vaňu a potom som do nej vliezla. Po takej jednej hodinke som z nej aj vyliezla. Zabalila som si vlasy do uteráka a na seba som si dala tenký župan. Potom som cez chodbu prešla do svojej izbe. V mojej izbe som si urobila jednoduchý make-up a vyfénovala som si mokré vlasy. Dneska som nemala náladu na šaty tak som si teda obliekla biele rifle, čierne tielko a na to som si dala károvanú košeľu. Ako každý deň som si zobrala batoh a do neho som dala slúchadla. Zišla som do kuchyne kde nikto nebol. Bola som hladná čo potvrdilo aj moje škvŕkanie v bruchu. Z chladničky som si vybrala mlieko a z poličiek cereálie a samozrejme misku. Najedla som sa a pozrela som sa na čas. 7:25. Super dnes nestíham autobus. Zišla som výťahom do garáže kde som uvidela moju motorku. Zobrala som si teda prilbu a sadla som si na ňu. Vyštartovala som z garáže a išla som ku škole. Pred školou sa všetci na mňa pozerali hlavne Flash. Tak toto nečakal. Dala som si dole prilbu a Flash dobre že neodpadol. Ja som sa len usmiala. A ako som očakávala za pár sekúnd pribehla ku mne polovica školy a medzi nimi Liz a Betty. Vypytovali sa ohľadom mojej čiernej motorky (obrázok hore). Len som prekrútila očami a zablokovala som ju pre prípad keby ju niekto chcel zobrať. Vošla som do školy a išla som ku skrinkám kde ma čakal Pete, MJ a Ned. Všetci sme sa vybrali na matiku a ja som si presadla ku MJ. Predsa len sedieť s niekým kto furt flirtuje nie je najlepšie.


Po hodine sa ku mne dostali Ned a Pete a pýtali sa ma otázky ohľadom homecomingu a prečo som prišla na motorke. Samozrejme som im pravdivo odpovedala ,, Áno vybavila som peniaze na homecoming a dnes som prišla na motorke kvôli tomu, že som zmeškala autobus." Všetci to pochopili a tak sme sa vybrali na ďalšiu hodinu angličtinu. Tam som len s Nedom. Na angličtine sme robili práce v skupinách. Dnes sme mali po angličtine telesnú, takže sme sa po hodine išli najesť. Po obede sme sa logicky išli prezliecť do úborov. Na telesnej samozrejme bol natočený oznam od Steva Rogersa a.k.a kapitána Ameriku, keďže sme ešte telesnú nemali. Po dlhom ozname sme sa rozdelili na dve skupiny. Jedna skupina bola tá ktorá liezla po lane a druhá robila brušáky. Ja som bola samozrejme s MJ a liezli sme po lanách. Pete s Nedom robili brušáky a Petrovi to samozrejme išlo keďže je spiderman. Ja som ho ani nevnímala lebo v našej skupine bol jeden otravný človek. Flash. Furt za mnou odlietal a chcel ma pozvať na večeru ako celú dobu čo som tu. Ja som mu samozrejme odpovedala, buď že nemám čas alebo, že nechcem ísť s ním von. Po pól hodine pokúšania sa ma pozvať von sa na to (konečne) vykašľal.


Po hodine keďže sme už nič nemali len 1 hodinovú prestávku sme sa vybrali na obed do centra. Na motorku som si sadla ja a za mnou sedela MJ. Pete a Ned išli na autobuse a ja som celou cestou rozmýšľala, že čo si dám na obed a vôbec som nevnímala MJ ktorá sa na niečo pýtala. „MJ povieš mi to v centre teraz ťa moc nepočujem." „Alebo len nedávam pozor." Upozornila ma a zasmiala sa. „Dobre. Máš pravdu. Rozmýšľam, ze čo si objednám." Zasmiala sa ešte viac a to rozosmialo aj mňa. Zastavili sme pred centrom asi za 10 minut pretože sme sa ešte previezli po meste. Pred centrom už bol autobus v ktorom bol Ned a Pete a len sa na nás s otázkou v očiach pozerali kde sme boli. Len sme sa zasmiali a zároveň zakrútila hlavami. „Boli sme sa previesť páni starostliví." Odpovedala MJ a to ma rozosmialo ešte viac. „A zároveň sme sa rehotali na tom ako mi nevedela odpovedať lebo myslela na jedlo." To už aj im trhalo kútikmi pier do úsmevu a ja som len zahlásila „Je čas sa ísť najesť!!!" MJ prikývla a Pete s Nedom len pokrútili hlavou. Isli sme do McDonaldu a koho by sme tam nečakali? Presne tak sám Tony Stark spolu s ostatnými avengermi stáli pri pulte a objednávali si jedlo. Nat sa zrazu otočila a zakývala mi ja som jej odkývala a to sme sa aj my už vybrali k pultu. Pri pulte som si ja objednala nugetky, cheeseburger a colu. Neviem ako bolo možné, že si ma otec všimol len teraz a prišiel ma objať. „Čo tu robíš mladá dáma?" Spýtal sa ma a zazrel na Petera. „Máme 1 hodinovú prestávku tak sme sa prišli najesť." Usmiala som sa na neho mojim najviac presvedčivým úsmevom ako to len šlo a on prikývol. Chcel sa ma ešte niečo opýtať ale to ho už vyrušil Steve, že si má ísť sadnúť a nechať nás tak. Po našom "obede" sme opäť išli do školy kde nás čakala posledná hodina. Technika. Jeden z mojich obľúbených predmetov. Na dneskajšej hodine sme robili skupinové projekty typu ako niečo vylepšiť. Logicky som bola s Nedom, Petom a MJ. Nestihli sme všetko dokončiť a keďže to máme zajtra prezentovať som ich pozvala do Stark Tower na dokončenie projektu. Všetci súhlasili len že si musia ísť prebaliť veci do školy, pretože som ich dokázala presvedčiť aby šli ku "nám" spať.

Po škole sme najprv ja s MJ zašli ku nej. Bývala v paneláku na 3 poschodí. Pozvala ma do jej izby kde som uvidela veľa projektov ohľadne fyziky ale ani jednu cenu. Na ďalšej stene som sa ale zaskočila. Bola to stena Avengers. A bol medzi nimi aj Pete ako spiderman. „Ja viem, že je to prehnané ale už mi to dosvedčil že je to on." Rýchlo som sa zvrtla a opýtala sa „ Vie to ešte niekto iný okrem teba a Neda?" „Nemyslím si mám zatmavené okná a otec s mamou mi do izbe nechodia." S týmito slovami sme zišli dolu a zašli sme do Stark Tower kde nás čakal Pete a Ned.

Takže zase po dlhej dobe som naspäť. Rozhodla som sa, že budem viac aktívna a budem sa snažiť napísať 2-3 kapitoly za týždeň. Veľmi ale že naozaj veľmi Ďakujem za  teraz 1. miesto v #blackwidow a samozrejme za všetky odozvy z iných mesiacov. Veľmi ma poteší ⭐️. Majte sa🥀❤️.

Rodinné tajomstvo /OCxPeterParker/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora