Lietadlo pristálo na letisku a ja som videla Happyho auto. Prišiel po nás ako otec vravel pred dvoma dňami. Happy nám pomohol s batožinami a ja som si sadla zatiaľ do auta. Pomalým tempom všetkých poodvážal domov a som zaspala. Zobudila som sa a na to ako ma niekto nesie hore schodmi. Vôňa jednej z najdrahších kolínskych mi prúdila nosom a ja som vedela, že je to otec.
Ráno som sa zobudila na veľmi príjemnú vôňu, ktorá prúdila celou budovou. Kým som sa prebrala som zisťovala v akých okolnostiach som spala. Rifle a mikina. Spalo sa v tom dobre ale mala by som sa prezliecť. Keďže bol víkend nemala som nič veľké na pláne. Možno len vybaliť veci a ísť sa dakde prejsť. Ale prišla mi správa, ktorá musela prísť všetkým študentom na našej škole. Homecoming sa presúva a uskutoční sa tento týždeň v piatok. A tu prichádza problém tohto všetkého. Nemám nikoho s kým by som šla a už vôbec nemám ani šaty. Nakoniec som sa rozhodla,že to budem riešiť neskôr. Po dlhom rozmýšľaní, že čo urobím ako prvé, som sa rozhodla, že si nakoniec vybalím veci. Po vybaľovaní vecí som zas a znova nemala čo robiť. Vybrala som sa teda do dielne otca, vari sa tam nebudem nudiť. A bola to pravda otec potreboval pomoc s upratovaním a upravovaním jeho obleku. Toto nebude až také náročné, povedala som si v hlave a začala upratova všetky veci na svoje miesto. Dokonca som musela preorganizovať celú poličku s návrhmi na nové vylepšenia len aby tam bolo viac miesta.
Po pribline 2 hodinách mi celkom vyhladlo, tak som sa rozhodla, že pôjdem do mesta niekde na obed. Prezliekla som sa do riflí a mikiny, zobrala ruksak a do neho dala 4 veci - peňaženku, kľúče, mobil a slúchatká. Dlho som rozmýšala či si zabalím aj power-banku ale nakoniec som sa rozhodla, že nie. Veď na čo by mi bola, nebudem vonku dlho. Išla som do garáže, zadala pin a zobrala som si svoje korčule. Áno, mám vodičák ale nerada ho používam. Znie to vtipne, ja viem ale radšej sa prechádzam alebo dokonca športujem. Nazula som si svoje korčule, ktoré boli zatiaľ vo "forme" topánok a vyrazila som vonku. Tam som ich aktivovala a prekorčuľovala som do centra, kde som šla na najlepší obed, ktorý môže byť. Krevetové sushi. Nemám moc v láske sushi ale keď sú tam krevety tak je to celkom fajn. Sadla som si na svoje zvyčajné miesto pri okne a čakala som na moje jedlo a vodu.
Keď som dojedla prišla som ku pokladni zaplatila som a vyšla vonku. Nechce sa mi ešte ísť domov je dosť skoro. Po dlhom rozhodovaní kde pôjdem som sa rozhodla, že idem na nákupy. Možno nájdem šaty na homecoming, aj keď ich nerada nosím.
Prešlo pár hodín chodenia po nákupnom centre a nenašla ani jedny šaty. Našla som len dámsky oblek, ktorý sa mi veľmi páčil, tak som si ho nakoniec kúpila. Nohavice a sáčko boli svetlo modrej farby, košeľa bola čierna a bola to úžasná kombinácia. Je mi celkom jedno, že budem možno jediná v obleku ale aspoň budem "výnimočná", ešte som prešla pár obchodov, nakúpila som pár mikín, tričiek možno dvojo riflí. Nakoniec som sa vybrala domov. Doma už bola aj Morgan, ktorá, ževraj, bola s mamou u starých rodičov. Hneď ako ma uvidela utekala ku mne a objala ma. Bol to milý pocit byť znova s mojou mladšou sestrou. Neskôr prišli do budovy aj ostatní Avengers, ktorí boli celý týždeň na Asgarde pomáhať Thorovi opravovať škody po menšej nezhode. Všetci sme sa usadili v obývačke, rozprávali sme sa čo vetko sa udialo, a ja som nakoniec po 2 hodinách unavená odišla do svojej izby. Tam som si vybrala pyžamo a rozhodla som sa, že pôjdem ešte do sprchy. Tam som nabrala trochu energie tak som si v izbe sadla do vaku a pozrela som si jednu časť seriálu.
V nedeľu ráno som sa zobudila celkom ubolene. Začala som si spomínať ako sa mi podarilo zaspať vo vaku. Keď som na sebe uvidela notebook hneď som pochopila, že to nebola náhoda. Dnes nemám nič na pláne, takže ostanem vo svojej izbe, možno pôjdem do kuchyne sa najesť ale to neskôr. Vstala som z vaku a ľahla som si do postele. Tam som na notebooku pozerala dekorácie do izby, ako sú napríklad poličky, knihy, kvety,... Zvláštne bolo, že ma to prestalo baviť po niekoľkých minútach, tak som teda pokračovala v pozeraní seriálu.
Prišiel obed a ja som bola hladná, tak som teda vstala a vybrala som sa do kuchyne. Tam boli všetci a jedli buď pizzu alebo hot-dogy. Ja som zobrala prvú pizzu ktorú som videla a odišla som naspäť do izby. Tam som pokračovala v pozeraní seriálu. Seriál po celom dni skončil, pár krát som plakala, pár krát som sa smiala. Ale prišlo mi celkom ľúto, že tento seriál už skončil. Bol to jeden z mojich obľúbených seriálov a neskončil predsa len najlepšie. Prišla tu zase tá chvíľa kedy neviem čo mám robiť. Zobrala som si teda deku a slúchatká, trochu si podriemem pri hudbe. Ležala som na posteli s myšlienkami ako si užiť leto, ktoré príde za 6 mesiacov. Nakoniec som s myšlienkami aj zaspala, moja mama mi priniesla jahodové smoothie do izby a dala mi pusu na líce.
Po celom dni leňošenia mi prišla správa od Peta. Ale nie, čo keď ma chce pozvať na homecoming? Viem bolo by to super ale, čo keď sa ma opýta len preto, že musí. Panika do mňa udrela silou tornáda v Texase a ja som vôbec nevedela čo robiť. Musím sa najprv upokojiť, určite niečo vymyslím. Otvorila som správu a...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rodinné tajomstvo /OCxPeterParker/
FanficČo keď avengers zistia, že Tony má ešte jednu dcéru? Čo keď sa do nej zaľúbi Spiderman alebo inak povedané Peter Parker? : : : : Táto fanfikcia bude z obdobia po endgame takže to trochu pozmením, že Tony nezomrel. #1-blackwidow 03/10/2021 #1- pet...