"Yani sana giyinmene yardım etti, dudaklarına baktı, tüm yol elini tutup seni markete götürdü, dönüşte de elini tuttu, hotele gelince sana film açtı ve daha sonra omzunda uyuya kaldı. Doğru mu anlamışım?" Hueningkai cümlesini bitirdiğinde çığlık atmamak için kendimi tutarken kafa salladım."Üçüncü soruşun kai sus yoksa birazdan patlayacak bu."
"Resmen flörtleşiyo seninle!" Hueningkai sonunda bağırdığında bende çığlık atmaya başladım.
"Benimle flörtleşiyor!"
"Seninle flörtleşiyor!"
İkimiz beraber çığlık atarken Taehyun eliyle yüzünü kapatmakla meşguldü.
Yani ne desem....
BENİMLE FLÖRTLEŞİYO
"Pekala sakin olalım, ne yapacaksın şimdi?" Kai geri yerine oturunca bende oturdum.
"Bilmem, öyle devam edeceğim."
"Açılmayacak mısın?"
"Salak açıldım bile."
"Aaaaa, doğru." Hueningkai sırıttığında güldüm.
"Çıkma teklifi falan etsene." Taehyun'un cümlesiyle şaşkınca ona baktım.
"Sen onunla olmama okey misin yani?!"
"Neden olmayayım, belli ki değişmiş." Taehyun'a karşı ellerimi birbirine vurdum.
"Cidden etsem mi? Ama ya kabul etmezse, yani sonuçta hala gay olduğunu kabul etmemiş olabilir."
Yada gay olmayabilir.
"Doğru söylüyor, sadece arkadaş olmaya çalışıyor da olabilir." Kafamla Kai'yi onayladım.
"O zaman biraz daha bekle, sana karşı bir şeyler hissettiğinden cidden çok emin olduğun bir hareket yaparsa o zaman bakarız."
Taehyun haklıydı.
Hala ne kadar ben öyle olduğunu düşünmesemde Yeonjun düz olabilirdi.
"Pekala benim gitmem gerek, oda arkadaşım beni kahve içmeye çıkartıyor." Taehyun sırıtarak kalktığında şaşkınca gözlerimi araladım.
"Yah! Ne zaman söyleceksin kim olduğunu, yoksa çıkıyor musunuz?!" Taehyun dudak büzüp omuz silkti ve hiçbir şey söylemeden arkasını döndü.
"Yah! Kang Taehyun!" Bu sefer koşmaya başladığında gülen Kai'ye döndüm.
"Sen biliyor musun aralarında ne var?"
"Bilmiyorum ki, bana da bahsetmiyor."
"Cidden." Taehyun'un arkasından güldüm.
O da birini hak ediyordu, iyi birini.
~
"Neredeydin?" Arkamdan kapıyı kapatırken Yeonjun yanıma geldi.
"Taehyun ve kai'nin yanındaydım. Kai bıraktı beni."
"Ah, iyi bari." Yeonjun geri yatağına ilerlerken güldüm.
"Endişelendin mi?"
"Ne alaka?" Bana kısa bir bakış attığında dudak büzdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
\Badass Roommate\ -Beomjun-
Teen Fiction"Kendini kandırma Choi Yeonjun, her karşılaştığımızda deli gibi beni öpmek istediğini biliyorum."