Bölüm 15

1.7K 151 153
                                    


Yüzüme vuran güneş ışığıyla yüzümü buruşturdum. Gözlerim kendiliğinden açıldığında rahatsız olduğum için yerimde oynayıp cama arkamı döndüm.

Bu sırada tam karşımda mışıl mışıl uyuyan bedenin yüzüne oldukça yaklaşmıştım.

Hafifçe gülümseyerek elimi saçlarına götürdüm.

Onu en çok uyurken izlemeyi seviyordum.

En masum olduğu zaman.

"Eskidende beni uyurken izlerdin." Yeonjun'un boğuk çıkan sesiyle dudaklarımı büzüp elimi indirdim.

"Nasıl yani?" Sorumla gözlerini araladı ve gülümsedi.

"Sabahın köründe beni izleyebilmek için alarm kurduğunda nasıl uyanacağımı düşünemezsin?" Yeonjun sırıtarak konuştuğunda kaşlarımı çattım.

Aynı odada kaldığımız zamanlar sabah erkenden kalkıp onu izlerdim ve bunun için alarm da kuruyordum evet.

"Ne yani seni izlediğimi biliyor muydun?" Kıkırdayarak kafasını salladığında utançla gözlerimi kapattım.

Aptal olmalıyım. Cidden nasıl uyanacağını düşünmemiştim ki?

"Utanma, tatlıydın." Yatakta oturur pozisyona geçerken konuştuğunda gözlerimi devirdim.

"Tatlıysam neden bana kötü davrandın şerefsiz."

"Hey, o konuya girmek yok." Beni gülerek uyardığında tekrar gözlerimi devirdim.

"Bu sefer alarm kurmadım niye uyandın?" Yeonjun tuvalete giderken konuştuğumda kahkaha attı.

"Senden hızlı davranıp seni ilk ben izledim." Bana kısa bir bakış atıp tuvalete girdiğinde utançla gülümsedim.

Daha sonra aklıma ağzım açık uyuduğum gelince gülümsemeyi kestim.

Ya bu seferde ağzım açık uyuduysam?

Hızlıca ayağı kalkıp tuvaletin kapısında belirdim.

"Nasıl uyuyordum? Güzledim dimi?" Endişeyle sorduğum soruyla Yeonjun tekrar kahkaha attı.

"Çirkin ördek yavrusu seni." Dediği şeyle yüzümü buruşturdum.

"Ne diyorsun?"

"Çok çirkindin ama bir ördek yavrusu gibi tatlıydın."

"Tatlı bir şey olarak ördekleri örnek vermek zorunda değildin!" Sinirle bağırdığımda Yeonjun tekrar ve tekrar güldü.

Sabaha mükemmel başlamıştım.

~

"Tanrı aşkına neden buraya geldik?" Yeonjun beni çekiştirerek sokağın içine soktuğunda sızlandım.

"Eyyy, bi dur. Sana güzel şeyler alacağım." Yeonjun gözlerini etrafta gezdirdikten sonra sırıttı.

"Şuna ne dersin?" İşaret ettiği yere baktığımda ise gördüğüm şey kadın iç çamaşırlarıydı.

Ama her yeri açık olanlardan,

Yada direkt giydiğinizde hiçbir şeyi kapatmayanlardan.

"Cidden!" Kahkaha atmaya başladığında boşta duran elimle koluna vurdum.

"Garip fantezilerini kendine sakla."

"Niye? Sana çok yakışırdı." Yüzünü yüzüme yaklaştırıp dudak büzdüğünde gözlerimi devirdim.

"feminen takılmayı bazen seviyor olsam da o kadar değil." Yeonjun kıkırdadıktan sonra yüzünü benden uzaklaştırdı ve beni yine çekiştirmeye devam etti.

\Badass Roommate\ -Beomjun-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin