Bölüm 13

1.5K 149 101
                                    


Önümdeki tilki pijamalı beden bana bir cevap beklercesine bakıyorken, ben henüz dediği şeyi algılamakta zorlanıyordum.

"İyi misin?" Bende bir şeylerin yolunda gitmediğini fark edince bana doğru bir kaç adım attı.

Olayın şokuyla geriye doğru çekildiğimde durdu ve yutkundu.

"Şaşırdın değil mi? Özür dilerim aniden söylemek istememiştim."

Cidden beni sevdiğini söylemişti.

Uzun zamandır duymayı beklediğimi.

"Sen ciddi misin yoksa şaka mı yapıyorsun?" Zar zor konuşabildiğimde gülümsedi.

"Böyle konularda şaka yapmam ben. Seni seviyorum, cidden."

Olayı yavaş yavaş sindirmeye başlıyordum.

"Sevgilim ol."

Vazgeçtim.

Sindiremiyorum.

Tekrardan şaşkınca açılan gözlerimle bana doğru yaklaştı.

"Erkek arkadaşım ol."

Bana doğru eğilip yüzünü yüzüme yaklaştırdı.

"Seni seviyorum Beomgyu, lütfen benimle sevgili ol."

O pijamaları ile koşa koşa buraya geldiğine göre.....

Sonunda o da benim peşimden koştu demektir.

~

"Ciddi ciddi bunun için kavga mı ettiniz?" Taehyun yüzünü buruşturarak konuşunca omuz silktim.

"Söyleyin suç bende mi? Alt üstü ona, onun yüzünden trafik kazası geçirdiğimi hatırlattım." Cümlemle Hueningkai ve Taehyun aynı anda elleriyle yüzlerini kapattılar.

"Mal mısın sen? Eski anıları niye durduk yere açıp duruyorsun? Bu kaçıncı kavganız baksana!"

Yeonjun ile sevgili olalı neredeyse üç hafta oluyordu.

Ve biz şimdiden 10 kere kavga etmiştik.

Anlaşamıyorduk ama bir yandan birbirimize deli gibi muhtaçtık. Toxic bir ilişkinin içindeydik fakat ikimizde ayrılmak istemiyorduk.

Bu seferde benin yine geçmişi açmamdan dolayı kavga etmiştik.

Benim için de onun içinde kolay günler değildi ve ben ağzımı kapalı tutamıyordum. Sonucunda Yeonjun rahatsız olduğunu söylüyor, sonra ben alınıyordum.

İkimizde sinirimizi tutabilen insanlar değildik.

Kısaca ilişkimiz bok yolunda ilerliyordu.

"Bence artık bi oturup konuşun. Böyle devam etmeniz sağlıklı değil." Bu sefer Hueningkai tavsiye verdiğinde derin bir nefes aldım.

"Onunla konuştuğumda ikimizinde ortak karar olarak ayrılmaya karar vermemizden korkuyorum."

"İyide böyle de devam edemezsiniz." Tarhyun'un cümlesiyle kafamı salladım.

Yeonjun ile ne kadar garip bir ilişkimiz olsa da onunla olmayı seviyordum.

Uzun zamandır beklemiştim, nasıl mutlu olmayayım ki?

"Öpüştünüz mü hiç?" Kai'nin sorusuyla yutkundum.

Hayır.

Henüz neredeyse hiç birbirimize dokunmamıştık.

"Cidden. Çıldıracağım." Taehyun sinirli bir şekilde arkasına yaslandı.

İlişkimiz yok gibi bir şeydi.

\Badass Roommate\ -Beomjun-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin