Bölüm 11

1.6K 165 88
                                    


"Nasıl bir aptalsın sen?" Taehyun'un bana 100. argo kelimesini de kullanmasıyla gözlerimi devirdim.

"Bence doğru olanı yapmış, hem belki bakarsın Seonghwa'yı daha çok sever." Diyen Kai ile gülümsedim.

"Bak, o biliyor işi."

"Saçmalama, bunun Yeonjun'dan vazgeçmesi imkansız."

"Hah! Nerden çıktı şimdi o?" Taehyun bana doğru yaklaştı ve kolumu cimcikledi.

"Ah! Neden yaptın bunu?!"

"Kendine geldi diye, konuşturtma beni burda. Yaptığın mantıklı değildi. Sırf birinden vazgeçebilmek için başkasını kullanamazsın. Ya sonunda o sana aşık olursa ama sen Yeonjun'dan vazgeçemezsen? Düşünmeden hareket ettin." Tarhyun'un uzuuuun cümlelerinden sonra yutkundum.

Biraz hak payı vardı, biraz.

"Uuu, Taehyun haklı." Kai ağzına kraker atarken konuşunca kaşlarımı çattım.

"Ne döneksin." Kai de bana karşı yüzünü buruşturarak bakmaya başladı.

Beraber birbirimize iğrenerek bakıyorduk.

"Bırakın bakışmayı, gidecek misin akşam yani?" Gözlerimi Kai'den çekip Taehyun'a döndüm.

"Belki haklı olabilirsin ama umrumda değil Taehyun. Bu akşam o randevuya gideceğim."

"Pekala, sen bilirsin. Sadece bil ki Yeonjun'u böyle elde edemezsin. Belkide asla elde edemeyeceksin."

"Yah, Taehyun." Kai Taehyun'u susturmaya çalışırken ben duyduklarım karşısında susmakla yetinebilmiştim.

Haklıydı ne diyebilirim ki....

Belkide onu gerçekten asla elde edemeyecektim. Ne yaparsam yapayım hemde.

~

"Seni bırakabilirim emin misin tek gitmek istediğine?" Seonghwa'nın cümlesiyle gülümsedim.

"Hayır teşekkür ederim, ben gidebilirim."

"Pekala, yarın görüşürüz."

"Görüşürüz." Ben el sallarken Seonghwa sola döndü ve arkasına bakmadan ilerlemeye başladı.

Yaklaşık üç-dört saattir beraber vakit geçirmiştik ve tanıdığım, benimle en uyumlu insandı. Bir çok ortak yönümüz vardı. Ayrıca onunla çok eğlenmiştim. Nazik ve çok tatlı biriydi. Yarın tekrar buluşacak, sinemaya gidecektik. Her şey çok hoştu, o çok hoştu.

Ama benim için rahat değildi.

Yeonjun'u deli gibi seviyorken başka biriyle randevulaşmak içimde bir şeyleri rahatsız ediyordu.

Taehyun tamamıyla haklıydı. Bu hoş bir hissiyat bırakmıyordu düşününce.

Seonghwa'ya uygun olmayabilirdim de, o çok iyi biri belli oluyor fakat ben onunla sırf Yeonjun'u unutmak için çıkıyorum. Bu ona haksızlık olur. Belkide sadece ona ve kendime acı çektireceğim.

Yürüdüğüm yolda derin bir iç çektim ve durdum.

Hava soğuktu, kafam düşüncelerle doluydu, yalnızdım. Yapabileceğim en iyi şey içmekti.
Yönümü çevirip en yakın markete doğru ilerledim.

Tüm bu sorunlardan sıkıldım artık. Tek isteğim Yeonjun'un beni sevmesi ve bana değer göstermesi. Anlaşılan zor bir şey istiyorum.

Bir kaç dakika içerisinde geldiğim markete girdim ve içkilerin olduğu kısıma ilerledim. İçkileri aldıktan sonra marketin dışındaki masalardan birine oturdum.

\Badass Roommate\ -Beomjun-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin