Başıma giren ağrıyla yüzümü buruşturdum ve gözlerimi aralamaya çalıştım.Hiç iyi hissetmiyorum. Dün çok mu içmiştim?
Yada içtikten sonra böyle mi hissedilirdi genelde?
Ben yeni yeni gözlerimi aralarken yanımdaki telefonumun çalmasıyla geri gözlerimi kapattım.
Kimseyle konuşmak istemiyordum.
Telefonum çalmaya devam ettiğinde derin bir nefes alıp telefonumu aldım.
Gözlerimi açmadan bir şekilde aramayı onaylayıp telefonu kulağıma götürdüm.
"Kimsin?"
"Aşık olduğun kişiyi telefonuna cidden kaydetmedin mi?"
Duyduğum ses ve cümleyle gözlerimi araladım.
"Yeonjun?"
"Benim?" Hızlıca yatakta oturur pozisyona geçtiğim sırada başıma giren ağrıyla yüzümü buruşturdum.
"Neden aradın?" Ben hala başımı ovarken sorduğum soruyla Yeonjun kıkırdadı.
"Başın çok ağrıyor değil mi? Birde ikinci şişeyi içecektin."
"Uzatmasan. Neden aradın?"
Neden bu kadar serttim?
"Özür dilerim. Sadece nasılsın demek için aramıştım."
"İyiyim. Görüşürüz."
"Beomgyu-" Telefonu Yeonjun'un yüzüne kapattım ve yatağıma geri uzandım.
Dün olanları hatırlıyordum.
Bana hiçbir cevap vermeden, yol boyunca konuşmadan yurda getirmişti.
Hiçbir şey olmamıştı ve ben sanırım gittikçe ümidimi kaybediyordum.
Daha ne kadar peşinden koşmam gerekiyordu? Daha ne kadar onun için çabalamalıydım?
Sadece uyumaya ihtiyacım var, günlerce belki aylarca...
~
"Bu ne şimdi?" Taehyun elindeki kağıdı yüzüne yaklaştırınca Kai gözlerini devirdi.
"Parti var işte."
"Anladık heralde." İkisinin küçük çatışmasıyla kıkırdadım ve elimdeki kağıdı masaya koydum.
Her şey bir kaç hafta öncesi gibiydi. Yine Taehyun, Hueningkai ve ben. Ne Yeonjun var, nede ben Yeonjun sayesinde mutluyum. Yine eskiye dönmüştük sanki.
"Gidecek miyiz?" Taehyun'un sorusuyla omuz silktim.
"Nasıl isterseniz."
Okulun 11 ve 12.sınıflara özel bir partisi olacaktı ve bize de 11.sınıf olarak gitmemiz için davetiye verilmişti.
"Bence gidelim, biraz kafa dağıtırız." Taehyun'un şaşırtıcı cümlesiyle Kai şaşkınca ona bakıyorken ben güldüm.
"Sen ne zamandan beri böyle şeylere katılmak istiyorsun?" Sorduğum soruyla Taehyun gülümsedi ve omuz silkti.
"Kafa dağıtmak istiyorum. Belki içki de içeriz."
Kesinlikle hayır.
Bir daha olmaz.
"Pekala gidelim o zaman. Yarın akşam olacakmış hem."kai'yi kafamla onayladım ve masaya bıraktığım kağıdı aldım.
Yarın akşam saat 22:00
ŞİMDİ OKUDUĞUN
\Badass Roommate\ -Beomjun-
Novela Juvenil"Kendini kandırma Choi Yeonjun, her karşılaştığımızda deli gibi beni öpmek istediğini biliyorum."