Amor - 10

953 42 135
                                    

Gülümseyerek üzerimi düzelttim ve telefonuma uzandım.

Merih'e hazırlandığıma dair kısa bir mesaj attım ve beklemeye başladım.

Ne yazık ki euro 2020 hedeflerimiz istediğimiz gibi gerçekleşmemişti. Turnuvadan 0 puan ile ayrılmak üzücü olsa da önlerinde daha çok yol vardı.

En azından kendimi bu konuda yormamak için böyle düşünüyordum.

Merih 3 gün önce gelmişti fakat hem dinlendiği için hem de ailesinin yanına gittiği için görüşememiştik.

Odamdan çıktım ve aşağıya indim. Özge 1 saat önce çıkmıştı, Sena'da hazırlanıyordu.

Mutfağa girdim ve bir bardak su doldurdum, suyu içerken gelen mesaj bildirimine çevirdim bakışlarımı.

Merih kapının önünde beklediğini söylediğinde hızlı bir şekilde askılıktan üstüme ceketimi geçirdim ve ayakkabılarımı giymeye başladım.

Sena merdivenlerden inerken konuşmaya başladı.

"Kızım yavaş ne bu acele?"

"Merih kapıda bekliyor, kaçtım ben hadi görüşürüz."

"Görüşürüz."

Çantamıda aldıktan sonra hızlı bir şekilde dışarı çıktım.

Merih arabasına yaslanmış bir şekilde sırıtarak bana bakıyordu.

Üzerine giydiği beyaz gömlek ve siyah şort ile gerçektende çok çekici duruyordu.

Gülümsemem yüzümde büyürken hızlı adımlarla yanına ilerledim, kollarını açarak bana gülümsediğinde hızla sarıldık.

Sarılırken saçlarımın arasına bir öpücük kondurdu ve kulağıma fısıldadı.

"Öyle çok özledim ki."

Sarılmamız bittiğinde ellerini belime yerleştirdi, ben de kollarımı boynuna sardım ve konuşmaya başladım.

"Ben de seni çok özledim sevgilim ama Sena her an bizi izliyor olabilir."

Merih söylediğime gülerken yanağıma bir öpücük kondurdu ve arabanın kapısını açtı.

Ona gülümsedim ve arabanın içine oturdum. Çantamı küçük bir göze koyduktan sonra kemerimi bağladım.

Bu sırada Merih'de arabaya binmiş ve kemerini bağlamıştı. Arabayı çalıştırmaya başladığında sırıtarak bana döndü ve konuşmaya başladı.

"Önce güzelce kahvaltı yapalım, sonra seni bir yere götüreceğim. Olur mu?"

Uzandım ve gülümseyerek ellerimizi birleştirdim.

"Olur bebeğim."

Yolculuk devam ederken telefonumu radyoya bağladım ve şarkı seçmeye başladım.

• Cem Adrian & Hande Mehan - Sen benim Şarkılarımsın • çalmaya başladığında rahat bir şekilde arkama yaslandım.

Merih güzel bir tebessüm ile yola bakarken gözlerimi yüzüne çevirdim ve derin bir nefes alarak şarkıya eşlik etmeye başladım.

Querencia | Merih DemiralHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin