Part 05

417 123 20
                                    

Secret

" අගස්සි ඔබව බැහැ දැකීමට අයෙක් පැමිණිලා "

යොන්සු ඇවිල්ලා කියද්දී මායි සොන්හියයි මුණට මුණ බලා ගත්තේ මේ උදේ පාන්දර මාව බලන්න ආවේ කවුද කියලා හිතන ගමන්. එළියට ගිහිල්ලා ඇවිල්ලා ඉන්න කෙනා දැක්කම මගේ ශරීර කූඩුවේ යම් යම් විපර්යාස ටිකක් වෙනවා කියලත් මට තේරුනේ මගේ හාට්ටුව බජව් දාන වේගෙට.

"ඔන්න එසේනම් මා පැමිණියා "

"කුමටද පැමිණියේ කෙසේද පැමිණියේ කා සමගද පැමිණියේ කුමකද පැමිණියේ කීයටද පැමිණියේ..."

නමෝ විත්තියෙන් හිතේ තිබ්බ පස්න ටිකෙන් 5ක්‌ අහ ගත්තා. ඉතුරු ටික පරිස්සම් කරගන්නෝ අනාගත ප්‍රයෝජයන සදහා.

"ඔබව හමුවීමට පැමිණියේ ම්ම් මාලිගාවට රහසෙන් පැමිණියේ මින් සමග.පැමිණියේ පාදයෙන්. ඔබත් කුමක් විමසනවද මන්දා. ඊලග පැනයට පිළිතුරු නම් හිරු උදාවී හෝරා තුනකට පසුව තමයි මාලිගාවෙන් පිටත් වුනේ. කිමද ඔබ අකමැතිද මා මෙලෙස පැමිණීම පිළිඹදව "

" අහ්හ් අනි අනියෝ. පැමිණෙන්න කුමරුනි "

මන් ස්ටෝබෙරියව මගේ රූම් කුටියට එක්කන් ගියා. පේන හැටියට මිනිහා මාලිගාවෙන් හොරෙන් පැනල. මේකව මාලිගාව භාර දීලා මට කහවණු ලබාගන්න බැරිද දන්නේ නැනෙ.මන් මගේ වපර ඇහෙන් බලද්දී දැක්කේ ස්ටෝබෙරියගේ අතේ සුට්ටන් තුවාලයක් තියෙනවා.

"ඔබේ දෑත් "

"ඔහ්හ් මදක් තුවාල වීලා. මා මින් සමග මාලිගා ද්වාර බැම්මෙන් පැනීමට යන අතරේ සිදුවන්නක් වෙන්න ඇති "

"මදක් සිටින්න. මා ඖශධ රැගෙන එන්නම් "

" දේ "

මන් පට ගාලා ගියේ සොන්හියා හොයාගෙන. මොකද මෙහෙ බඩු තියෙන තැනවල් මන් දන්නේ නැ. සොන්හියා දීපු බේත් ටිකත් අරන් මන් ආයි රූම් කුටියට යද්දී ස්ටෝබෙරියා මගේ කුටිය පුරා සක්මන් කරනෝ.

"Pls don't touch don't touch ආයිෂ් "

මන් එපා කියද්දීම ස්ටෝබෙරියා මගේ මල් වාස් එකක් අල්ලන්න ගිහින් ඒක කැඩුවා. අනේ මන්දා නම්ජූන් අන්කල්ගෙ ගති මේකටත් බෝ වෙලාද කොහෙද.

Secret ||KTH| (Completed)Where stories live. Discover now