Secret
"සොන්හියා"
"අක්කණ්ඩි "
" මට පැවසීමට යමක් තිබෙනවා "
"මට කියන්න දෙයක් තියෙනවා "
මායි සොන්හියයි දෙන්නම එකටම වගේ කිව්වා...
"පළමුව ඔබ පවසන්න "
සොංහි කිව්වම මම මගේ ප්රේම කතාව කියන්න පටන් ගත්තා. මයේ කටටත් බ්රේක් නැ කියන්නේ අර කාක්කාගේ සීන් එකත් කියවුනානේ 🙂💔.
"අනේ අක්කණ්ඩි ඔබ නම් අම්මොහ් මට වෙහෙසයි සිනා සීම..."
ඒකි බඩ අල්ලන් බිම පෙරලි පෙරලි හිනා වෙනවා.කැඩිච්ච පණුවෙක් වගේ හැටි.මෙකි මෙහෙම හිනා වෙලා දැන් හුස්මත් හිර කර ගන්නවා අම්මපා.
" හරී හරි දැන් ඔයා කියන්න ගියපු දෙ පවසන්නකෝ "
"තව මදකින් එය අමතක වී යනවා. ඔබ කුමරු සමග පිටව ගිය මොහොතට පසුව ජිමින් කුමරු පැමිණියා නිවසට "
" මොකක් ජිමින් "
මගේ ඇස් ජිල් බෝල වුනේ ජිමින් මොකට මෙහෙ එන්නද කියලා හිතලා.
"එසේය ජිමින් කුමරු "
" ඇයි එ ජිමින් කුමාරයා ආවේ "
" ම්ම් හරි හේතුවක් නම් නොදනී. නමුත් ඔබ හා කිරුල හිමි කුමරුන් පිළිබඳව විමසා සිටියා. තරමක කනස්සල්ලකින් පසු වන බවයි පෙනුනේ "
" ඒකත් එහෙමද. හ්ම් හ්ම් මහන්සි. යහන් ගත වෙමුද "
" ඕඕ වෙහෙසද ඔබට යහන් ගත වීමට අවැසිද ම්ම් "
මහා කැත හිනාවක් දාන් සොංහි ඒක කියපු තාලෙට මටත් බකස් ගාල හිනාව පැන්නා.
" මා පිටව යන්නම් අක්කණ්ඩි. සුභ රාත්රියක් "
"ම්ම් දේ. ඔබටත් සුභ රාත්රියක් "
ටිකක් වෙලා ඉදල මන් නිදා ගන්න ගියත් නිදි මත අහලකවත් නැහැ. මයේ කුමාරයා මොනා කරනවද දන්නේ නැ. පාලිකාවෝ වට කරන් ඉන්නවද දන්නෙත් නැ. හනේ මයේ පපු කෙන්ද වාවන්නේ නැ ඒවා මතක් වෙද්දී නම්.. විකාර ගොඩාක් මයේ හිත් පොජ්ජට ඇතුල් වෙද්දී මට මතක් වුනේ කොලේජ් කාලේ හිටපු ටේහ්යුන්ව......
YOU ARE READING
Secret ||KTH| (Completed)
FanfictionIt's a secret Babee😉🤫 Start Date:- 2021.08.01 Published Date:- 2021.08.06 Finished Date:- 2021.12.18