Part 11

405 113 45
                                    

Secret

Chapter 11

මේ දේවල් ඔක්කොම එක පාර මගේ මස්තිශ්කෙට එන කොට මගේ ඇහෙන් කඳුළු බින්දුවක් වැටුනේ ස්ටෝබෙරියගේ අතත් තෙත් කරන්....

මේ වගේ සිරියස් වෙලාවක මන් ඔයාලට පොඩි කතාවක් කියන්නම්. ඇක්චුවලි ඒක වුනේ ගිය අවුරුද්දේ මගෙයි ස්ටොබෙරියගෙයි හැපි හෙලුකුට්ටන් ඩේ එක දවසේ.ආහ්හ්හ් මගෙයි ස්ටෝබෙරියගෙයි දෙන්නගෙම හැපි හෙලුකුට්ටන් ඩේ දෙක තියෙන්නෙ දෙසැම්බර් මාසේ. ඉතින් අපේ පවුලේ අය පාටි දෙකක් ගත්තොත් එයාලගේ සේසතේ හිදෙයි කියල හිතලද කොහෙද හැම පාරම අපි දෙන්නගෙ පාටි දෙක එකට ගන්නෙ.ඔන්න ඉතින් ගිය අවුරුද්දෙත් ඔය වගේ පාටි එක දවසේ අපේ ඉන්ග්ලන්ඩ් වල ඉන්න අන්කල් සෑම් ආවා එයාගෙ වයිප් ආන්ටී මොරීන් එක්ක..

පාටි එක තිබ්බේ ස්ටෝබෙරියගෙ ගෙදර.නම්ජූන් අන්කල්ට තිබ්බා හොද වයින් විස්කි වොඩ්කා රෙඩ් ලෙබල් වයිට් ලේබල් වගෙ කලෙක්ශන් එකක්... අන්කල් සෑම් ආවෙම ඔය කලෙක්ශන් එකට වැඩේ දෙන්න.

ඒ අතරේ අපේ රත්තරන් පුත්‍ර රත්න දෙක වුනු ටේටයි ජිමිනටයිත් පොඩි වයින් පාරක් ගහන්න දොලදුකක් ඇවිල්ලා. 95 වයින් බොට්ල් එක උස්සන්න ඒ දෙන්නා එක්කම මායි සොන්හියත් ෆුල් සප් එක දිලා කලෙක්ශන් එක ලගට හොර පාරෙම ගියාම මෙන්න අන්කල් සෑම් අපෙ අප්පා ජින් එක්ක ඒ පැත්තට එනවා.

"ඕයි ටේ අන්න අර කොස් ඇට මියා එනවා.ඉක්මනට ඕක තියල යමන් බන්.පස්සේ එමූ"

"බෑ බෑ මේක උස්සමු "

"තමුසෙ බේබද්දෙක්ද ටේ . ඔය මගුල තියලා එනව යන්න "

"අනේ මයේ සාශො අද විතරනේ "

"ඒහ්හ් මේ ආ මේ බොට්ල් එකට දාගන්න ඕක "

"අන්න බලපන් මයේ සොන්හී බබා. දැක්කනේ දෙන සපොර්ට් එක . දැට්ස් මා ගර්ල් "

"තෝ තමා මුන් දෙන්නව කන්නෙ "

ඊලගට මායි සොන්හියයි එතන නොර්ත් කොරියාවයි සවුත් කොරියාවයි වෙද්දී ස්ටෝබෙරියයි ජිමිනයි වයින් එක සොන්හී දීපු බොට්ල් එකට දාගෙන.අන්කල් සෑම් මයෙ අප්පා ජින් එක්ක මේ පැත්තට එන්න එද්දී කවුදෝ තව අන්කල්ලා ටිකක් එක්ක කතාවට සැට් වුනා.වෙලාවට....

Secret ||KTH| (Completed)Where stories live. Discover now