12.fejzet

102 7 5
                                    


Miután mindenki lenyugodott kérdezősködtem kicsit Victől természetesen négyszemközt.

-Vic, még is ki az apja? 

-Kora kérlek ne haragudj rám, de nem tudok most erről beszélni... Én azt hittem hogy nem lesz gond és és hogy sosem kell kiderülnie. - mondta szegény eléggé zavartan

-Nyugodj meg drágám és kezd az elejétől. -öleltem át a zokogó lányt

-Sosem fog nekem megbocsátani, Dam. 

-Ne is mondj ilyet. Damiano szeret téged, ezt bizton állíthatom. De ha szeretnéd akkor nem mondok neki semmit.

-Kora én, nem... nem mondhatom el. Kérlek ne haragudj rám.

-Jól van , jól van. Semmi baj. -egy idelyig össze bújtunk és nyugtattam őt, mindaddig még édes álomba nem szenderedett. 

Kimentem a fiúkhoz akik már aggódtak, elmondtam nekik hogy elaludt és hogy egy picit egyedül kell lennie, hadd gondolja át mit szeretne. Ők helyeseltek. Egy hirtelen gondolattól vezérelve félre hívtam Damianot. 

-Dam, beszélhetnék veled egy percet? - bólintott és felmentünk a szobánkba

-Figyelj, Victoria borzasztó állapotban van. Mikor arról kérdeztem hogy ki az apa teljesen bepánikolt, nem tudta elmondani. Annyit szipogott hogy ha elmondaná akkor sosem bocsátanál meg. Nincsen tipped véletlenül? Mert ezt nem szabad szónélkül hagyni, mi van ha megerőszakolták? 

-Nem hirtelen nincs ötletem, viszont ha ilyesmi történt volna akkor látszott volna rajta, csak akkor került ilyen állapotba mikor megtudta hogy terhes 

-Aha, vagy csak egy kicseszett jó színész. -forgattam a szemeim 

-Kora, szerintem túl gondolod, de előbb utóbb úgy is el kell mondania az igazat. Akkor kiderül, légy egy kicsit türelemmel. - komolyan pont ő mondja aki kettőnk közűl a forrófejűbb. 

-Nem tehetek róla aggódom a barátnőmért. 

-Éppen ezért vagy te a világ legjobb nője! - kacér mosolyra húzta száját és megcsókolt.

Én is sikerült lenyugodnom, persze attól még aggódom Victoriáért. Nem tudom ki és mit tett vele, de megbánja majd az biztos. pár perc múlva kopogásra lettünk figyelmesek 

-Skacok le kéne jönnötök, Vicnek mondandója van. - jött be Thomas

Lementünk a nappaliba és leültünk. 

-Valamit jogotok van tudni. Még pedig azt hogy ki is az apja ennek a gyermeknek. - hatásszünetet tartott és újra bele kezdett. - Szóval az apa Jacopo, igen Dam testvére. 

-Mi? - döbbentünk le egyszerre mind a négyen. 

-A bátyám? - húzta fel a szemöldökét Dam

-Elmesélem miért nem akarom hogy a gyermek életének a része legyen. Mielőtt beköltöztünk volna, elmentem egy buliba és Jacopo is ott volt, röviden bele keveredtem egy édeshármasba     -Damiano, Ethan és én össze pillantottunk - másnap reggel a harmadik személy elment és ketten maradtunk a lakásban. Ráeszméltem hogy ez hiba volt és hogy ezzel elárúllak Dam és ezt neki is elmondtam, viszont csak azért is erősködött hogy nem kéne rád hívatkoznom ha simán csak le akarom rázni és erőszakoskodni kezdett velem, És most itt vagyok terhesen egy erőszakból fogannt gyermekkel a hasamban. 

-Megölöm azt a szemétládát Vic, miért nem mondtad el hamarabb? - esett neki Dam 

-Damiano ezt talán nem kéne.... - próbáltam nyugtatni.

-Damiano, nem. Nem tudhat a gyermekről. Nem akarom hogy tudja és kész, Inkább rajtam vezesd le a dühödet kérlek. Csak neki ne szólj. Már amúgy is más országba költözött hisz tudod. 

-Ugyan Vic, hisz olyan vagy nekem mint a kishúgom sosem bántanálak szándékosan - ölelte meg a már síró lányt. Egyből az jutott eszembe milyen remek apa lenne. 

Mikor lenyugodtak a kedélyek megvacsoráztunk és én megígértem Vicnek hogy ma vele alszom. Nem volt szívem magára hagyni mikor szüksége van egy barátra. Mindkettőnket hamar elnyomta az álom. 

*********

Reggel hatalmas csattanásra ébredtem, a mosdó ajtaja csattant, láttam hogy Vic nincs mellettem. Utána szaladtam.

-Vic minden rendben? 

-Kora, vérzem! A gyerek! - sírt nagy hangon mire azonnal berontottam. Vic ott állt alsóneműben és véres lábakkal. 

-Fiúk! - ordítottam torkom szakdtából mire mindhárman kifutottak. 

-Mi a baj? -kérdezték kórusban. 

-Hívjatok mentőt, MOST! - ordítottam ismét

Pár percen belül Vicet korházba szállították. A vizsgálatok pedig kimutatták, Victoria elvetélt. 

Gyönyörű vagy!  Damiano David ff. <3Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang