•|27

341 13 0
                                    

Tiesto - the busniess

Çalan kapıyı açmaya gittim. Gelmemiştir lan yok yok sucu gelmiştir ne o gelicek gelmez gelmez.. Gelir mi lan, gelmezzz gelmezz.

Ben kendi kendime konuşurken kapı ısrarla çalmaya devam ediyordu. Derin bir nefes alıp kapıyı açtığımda hafızamda ezbere bildiğim yüzünü görür görmez kapıyı yüzüne kapattım. SEN NİYE GELİYORSUN LAN! Ühühühü

Kapı tekrardan ısrarla çalmaya başlayınca kendime sakin olmam ile ilgili uyarılar verip kapıyı açtım. Lakin açar açmaz bana sarılması ile kas katı kesilmiştim. Kardeşim yavaş olsana ltfn. Biraz balici gibi kokladıktan sonra ittirdim.

"Çekil geri çekil" sertçe konuşmam ile afallasa da belli etmemişti.

"Cemre bak ne olur dinlesen bir kere" demesi ile gözlerimi kısarak ona baktım. Aslında açıklamasını istiyordum ama bir o kadar da yapacağı açıklamadan korkuyordum. Cesaretimi toparlayıp ona baktığımda bir iki adım geri çekilip içeri geçmesine izin verdim.

"Geç" hâlâ sertçe konuşuyordum ama bu da hakkımdı değil mi? Yüzündeki bariz belli olan mutluluk ve yüzüne gelen gülümseyele içeri geçti.

"Ne içersin?" dediğimde bana bakarken biraz düşündükten sonra cevap verdi. Vereceği cevabı ne kadar da bilsem bir şey demedim.

"Çay alırım" demesi ile mutfağa gidip çayı demlemeye başladım. Ne kadar da yapacağı açıklamadan korksam yine de yüzleşmem gerekti. Ne kadar erken o kadar iyi..

Çayı demledikten sonra bardakları tepsiye koyup yanıma da biraz çerez koymuştum. Çayları doldurup içeri geçtiğimde heyecandan ellerimi nereye koyacağımı bilmiyordum. En sonunda kucağımda birleştirdiğimde arkama yaslandım.

"Anlat" demem ile elindeki çayını çay tabağına koyup arkasına yaslandı.

"Baban demeye utandığım o şerefsiz seni tehdit ediyordu, ona borç para göndermeni falan istiyordu. Her geçen gün başka bir mektup bırakıyordu. Bende en sonunda sana söylemeden parayı denkleştirip ödedim. Tabii bu sırada tefeciden birazcık borç aldım. Ödememe rağmen o şerefsiz hâlâ para istiyordu. Yetmiyordu paralar resmen yetmiyordu her hafta yüzbinlerce lira istiyordu. Bende en sonunda böyle bir düzenek kurdum. Eğer benim öldüğümü öğrenirse senin peşini bırakırdı. Yaptım işi, daha sonrasında sana açıklamak için gelirken asil ile karşılaştım. Evden kaçmıştı çünkü eski sevgilisi onun peşinde sapık niyetine dolaşıyordu. Ailesinin haberi vardı ve sürekli çeşitli işkenceler uyguluyordu. Eğer asil ile senin yanına gelseydim o pi- yani o sapık peşinden gelip bulucaktı bizi. Dahası ailemi biliyorsun benimle asla ilgilenmezler. Asili görünce sen sandılar ve hemen evlenmemizi istediler. Çünkü asil o sıra hamileydi ve bunun çok belli ediyordu. Sürekli kusmalar falan derken. Meğersem sevdiği biri varmış, sürekli konuşuyorlarmış ama hamile olduğunu  ve şu sapık işini öğrendiğinde terk etmiş. Bende asille evlenip yurt dışına gittim. İşler çok karışmıştı ama yemin ederim daha sonra seni bulmaya çalıştım, haber alamadım ama telefon numaranı değiştirmiştin. Ancak şimdi bulabildim." demesi ile direkt ona sarıldım. Bunu beklemiyor olacak ki önce biraz afalladı ama daha sonra o da bana sarıldı.

"Bir daha benden habersiz bir şey yaparsan ağzına sıçarım" demem ile gülüp saçımdan öptü.

"Bir daha senden habersiz bir şey yapmam"

•|

ALLAH'IM ÇOK ŞÜKÜR YA RABBİM SONUNDA BJWSOMPWOFMAKF

Neyssssse kurgu bitmedi daha okuyun terlik atarım <3

Sokak lambası || CemCel and textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin