•|28

343 9 0
                                    

Majestik & boney m - rasputin (sarıyor ln)

1 ay sonra..

"Her şey tamam değil mi?" demem ile üstümde ki gelinliği düzeltmiştim. Her şey normale dönmüştü. Ben ve deniz barıştığında deniz ile asil anlaşmalı boşanmışlardı. Asil aslında çok tatlı bir kızdı. Bugün üstüne giydiği bebek mavisi mini elbisesi ile çok tatlı olmuştu. Bugün yıllar süren ayrılığımızı beraber kapatacaktık. Evlenmeye karar vermiştik sonunda.

Üstümdeki elbisenin hafif tülleri belimden başlayarak kabararak gidiyordu. Sarı saçlarıma hafif maşa yapılmıştı. Hafif yapılan makyaj ile gelin olduğum zar zor anlaşılsada ben genellikle sade şeyler sevdiğim için benim için sorun değildi.

Elime beyaz çiçekleri almam ile rüzgar arkadan sert bir şekilde esmişti ve bu da beyaz tül perdenin uçmasını sağlamıştı.

Açılan kapı ile oraya döndüğümde denizin gülümseme ile bana baktığını gördüm. Gülerek yanıma geldiğinde ellerini belime ben ise ellerimi ensesinde birleştirmiştim.

"Çok güzel olmuşsun meleğim" demesi ile gülümsedim.

"Sende çok güzel olmuşsun" demem ile gülümsedi. Güzellik cinsiyetçi bir kavram değildi. Sadece kızlarda kullanılmazdı. Bazen birini görürsünüz ve içinizden çok güzel diye geçirirsiniz ya,ben denizi her gördüğümde içimden çok güzel bir adam diye geçiriyorum. Sesi, gülüşü, bakışı, dokunuşu her şeyi ile çok güzel birisi deniz. O kadar güzel ki.. Başkaları benden almasın diye korkuyorum.

"Nereye daldın güzelim" demesi ile bakışlarımı tekrardan ona çevirdim.

"Öyle dalmışım" dedim dudağına minik bir buse kondurmadan önce.

"O zaman artık evlenmemizin zamanı geldi bence" demesi ile güldüm.

"Bilmem geldi mi?" demem ile dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.

"Geldi geldi" dedikten sonra ellerini belimden çekerek ellerimi ensesinden alıp tuttu.

"Ehh gidelim madem de evlenelim" dedim önemsiz bir şey gibi. Deniz gülerek elimden çekiştirdi.

"Hadi geç kalıcaz güzelim" demesi ile gülerek kapıya doğru ilerledim.

•|

Sonunda jromewkffmaoek neyssss öptm bb

<3

Sokak lambası || CemCel and textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin