İpek önder - bi' parça ben
"Aşk bende kutsal
Bir dokunsan
Bir ömrümü al
Sesim çıkmaz
Korkma duyulmaz
Bize yakışmaz
Gel dünyama namını sal"Şarkının nakaratına girmeden önce etrafa göz ucu ile baktım. Herkes güzelce dinliyordu. Arada içki içenlerde vardı ama mekan içkili olduğu için pek takmıyordum.
Şarkıyı bitirdiğimde etrafta bir alkış tufanı kopmuştu. Teşekkür edip kulise gidecekken patron beni durdurdu.
"Cemre bir odama gel" göz devirip odasına girdim.
"Evet ne vardı"
"Bu arkadaşımız deniz, senin ile birlikte şarkı söyleyecek" demesi ile deri koltukta yayılmış olan adama baktım.
"Ben zaten tek başıma söylüyordum?"
"Uzatma işte söyleyecek seninle" demesi ile gözlerimi devirdim. Keşke kendi mekanımı açsam da kurtulsam şu lavuktan dediğim zamanlardan birindeydim.
"Tamam.." dedim odadan çıkarken. Zaten bugünlük şarkı söyleme işini bitirmiştim. O yüzden eşofmanlarımı giyip eve gidecektim. Klasik rutin işte..
Eşofmanlarımı giyip eve giderken telefonuma yine mesaj geldi.
Sapık; bugün çok güzel söyledin.
Siz; tşk
Sapık; eee nasılsın?
Siz; iyi
Sapık; sorduğun için sağol bende çok iyiyim.
Siz; napim?
Sapık; tamam
Sapık; günün nasıl geçti?
Siz; sanane?
Sapık; kardeşim böyle anlaşamayız ki
Siz; eve giriyorum ben bb.
Sapık; bye
Telefonumu kapatıp eve girdim. Girer girmez minik kucağıma atladı. Kendisi köpeğim olur.
"Annem oy tipini yerim senin ya" minik ile biraz daha oynadıktan sonra duşa girdim.
Saçlarımı kuruttuktan sonra odama doğru yol aldım. Odama girmeden önce derin nefes aldım. Her gün aynı şey oluyor.. Onu hatırladıkça gözlerim doluyor.. Sakin ol cemre o ağlamanı sevmezdi..
Adını ağzına neden almıyorsun korkuyor musun?
Hayır hayır korkmuyorum ben korkmuyorum..
Odama girdiğimde yatağımın başında olan fotoğrafını gördüm. Tutmaya çalıştığım gözyaşlarım çoktan akmaya başlamıştı bile.. Unutamıyorum seni be..
|•|
Kim la bu nfjsjfjs ben biliyorum ama söylemem neyse sizi tutmim hadi bb.
Sizi seviyorm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak lambası || CemCel and texting
AcakElimle mikrofonu düzelttikten sonra şarkımı söylemeye devam ettim. "Son kalan umudum.. Sokak lambasında... Bu aşkın adresi Bir çıkmaz sokak Bir çapaya basmış Peşimde çocuklar Yorgun arılardan Aşıklar çıkmazı İçinde ben yandım.. Bir sokak lambası...