•|15

444 22 1
                                    

İkilem - kaybolurum gülüşünde

2 mart 2015*

Yeni yıla girdiğimizden beri  1 ay boyunca deniz benimle barışmak için uğraşmıştı. En sonunda inanmıştım ve barışmıştık. Barışalı neredeyse 1 ay oluyordu ve benim bugünlerde arkadaşım vardı. Elif en yakın arkadaşımdı ve bu bir ay boyunca sürekli yanımda olmuştu. Bende onu deniz ile tanıştıracaktım.

"Gelmek üzeredir şimdi deniz tut" dedim elimdeki bardağı atarken. Deniz hızla tutup yerine koydu.

"Ellerine sağlık gülüm" dedi deniz ve başımdan öptü.

"Gülüm ne ya?" dedim sahte sitemim ile

"Gülüm gülüm demek cemre" dedi ve bana yaklaşmaya başladı.

"Hmm öyle mi" dedim kısık çıkan sesim ile

"Öyle.." dedi ve bana dahada yaklaşmaya başladı. Tam öpecektiki kapı çaldı.

"Hay ben o kapının" diyip geri çekildi deniz. Ben ise koşa koşa kapıyı açtım.

"Eliif hoşgeldiin" dedim sarılarak. Elifte bana hafif bir şekilde sarıldı ve içeri geçti.

"Selam sen şu ünlü deniz olmalısın?"

"Namım o kadar yayılmış mı ya" dedi deniz gülerek. Elifte gülerek cevap verdi. Yani güldü işte.

"E hadi ayakta beklemeyin oturun" dedim koltuğa otururken.

"Ya ben bir lavaboya gideyim nerede lavabo?" demesi ile

"Ben göstereyim" dedim ama elif pek takmadı. Ne oluyor bu kıza ya?

"Şurada" dedi deniz eli ile işaret ederek.

"Ben anlamam götürsen sen,şimdi odanıza falan girmeyeyim?" demesi ile cevap verdim.

"Elif biz aynı odada kalmıyoruz" dedim elife. Ama yine takmadı.

"Tamam ben göstereyim" dedi deniz en sonunda. Elifde peşinden gittiğine mutfağa su almaya gittim.

"-niz bak cemre sana uygun değil gel benimle sevgili ol" demesi ile elifin olduğum yerde kaldım.

"Ne saçmalıyorsun be" dedi deniz. Ben ise elimdeki bardağı yere atarak elifin üstüne atladım.

"Seni gidi biçıs seni?!" demem ile saçına yapıştım. Deniz bir yandan beni çekmeye çalışıyordu.

"Deniz bırak" diye bağırdım daha fazla. Deniz en sonunda pes etmiş olacakki bıraktı. Ben ise elifi fena halde dövdüm.

|•|

Sokak lambası || CemCel and textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin