Caroline si zpátky

287 14 3
                                    

Damonovy myšlenky
Už jsme projeli most Wickery. Dorazili jsme k nám domů kde už všichni čekali ( stefan, Bonnie, Elena, Liz Forbes) Klaus měl Katherine na zádech a hodil s ni na gauč. Bylo mi ji líto nechtěl jsem aby umřela.
,,Klausi až se Katherine probudí dal by si mi minutku na to abych si s ní promluvil?" sel jsem za Klausem a zeptal jsem se ho. chvíli uvazoval pak se podíval na Katherine.
,,Dobře Damone ale jenom na chvíli a dělej už se totiž probouzí" Podíval jsem se na Katherine s sel jsem k ní všichni odešli.
,,D-damone j-j-ja jsem člověk " řekla Katherine.
,,Cože?! To ne jakto ze tě ale ten železník omámil?! "
,,to nebylo ze železníku omdlela jsem"
,,Kath ale měla si mi to říct to je super aspoň nemusíš umřít!"
,,Jak to myslíš!?"
,,No kdyby si byla upír a umřela by si byla prostě mrtvá ale jelikož si člověk tak ti dám svoji krev ty umřeš a budeš upír " Když jsem to dorekl Kath se usmála.
,,Rychle dej mi tvoji krev prosím" než jsem ji tu krev stihl dat přiběhl Stefan a dal jí svoji krev a políbil ji na čelo.
,,Katherine miluji tě " řekl Stefan já jenom čuměl.
,,Já tebe taky Stefane moc " řekla Katherine. Klaus a všichni ostatní přišli. Bonnie sebou měla "čarodějnickou kuchařku"Klaus zvedl Katherine z gauče a nesl ji k Bonnie která stála u krbu s nožem. Podala nůž Klausovy ten ho vzal.
,,Klekni si Kataríno"řekl Klaus. Kath si klekla a byla zády k němu takže koukala na Bonnie. Klaus dal rychle Ekeně svou krev
,,Fesmatos oura insendia " řekla Bonnie 3x za sebou když koukla na Klause a kývla hlavou na souhlas tak Klaus podřízl Katherine hrdlo. Stefan běžel k ní vzal ji a zanesl do svého pokoje. Elena se zkacela k zemi a já za ni běžel. Bonnie mezi tím zase něco mlela když se v tom za Klausem objevila Blond Barbie. Bonnie zase něco řekla a tím to skončilo.
,,Bonnie proč si to ukončila Caroline tu není " řekl Klaus.
,,Klausi?!" řekla potichu Caroline.Klaus se otočil a objal ji.
,,Caroline si zpátky " řekl Klaus a políbil ji.

Klaus and  CarolineKde žijí příběhy. Začni objevovat