Z hezké chvilky se stala smrt

217 12 4
                                    

Carolininy myšlenky
Podívala jsem se ke dveřím a byla tam nějaká blondýnka která řekla:,,Notak Klausi kde jsme to skončili už jsem přijela rozdáme si to?'' hned co to řekla se na mě Klaus podíval neviným pohledem.Už jsem to nezvládala měla jsem pravdu nikdo mě nemiluje.Měla jsem smíšené pocity. LÁSKA BOLEST STRACH NENÁVIST A NEJHORŠÍ BYLA SMRT. tohle všechno dohromady bylo strašné.
Běžela jsem lesem a byla strašná tma nic ale vůbec nic jsem neviděla. Najednou jsem za sebou slyšela křik.,,Caroline! Caroline stůj chci ti to vysvětlit Caroline!! '' Byl to Klaus. Čím víc se blížil tím rychleji jsem se snažila utíkat.Ani jsem nepoužila upíří rychlost protože jsem byla zraněná už několikrát jsem spadla na kmen který mi probodl břicho.Byla jsem moc slabá nemohla jsem ani dýchat prostě jsem si připadala jako kdybych umírala.,,Caroline! '' Zase jsem to slyšela.Najednou jsem zase zakopla o kmen a už jsem zůstala ležet nemohla jsem se hýbat.Nic jsem najednou neslyšela asi to Klaus vzdal byla jsem moc ráda že to vzdal aspoň už nikdy neuvidím ten obličej který jsem ještě před hodinou milovala ale teď ? Teď ho nenávidím.Zase jsem něco uslyšela tentokrát to nebyl Klaus.Slyšela jsem fuňení a vrčení byl to nějaký vlkodlak.Z ničeho nic se to stalo.....

Takže tohle je další díl vím zase skončil napínavě ale chci aby jedna čtenářka psala koment o tom jak jí to štve proto jí tenhle díl chci také věnovat. takže tohle je pro tebe carmikaelson děkuji že to čteš a doufám že už se těšíš na díl kdy se stane to co chceš :DD

Klaus and  CarolineKde žijí příběhy. Začni objevovat